BB Boogie Mustonen

:hyper: No nyt Bogie pääsit asiaan. Mä muistan kans ku kerran nostelin puntteja pukamat pitkällä kaverin kans, niin sille tuli puhelu ja se ilimotti että se siirtääkin kisoja vuojella kun sinne tulee niin kovia jätkiä sarjaan. Kylillä se puhu lihas repiämästä. Sulla ainakin Bogie on ollu se hyvä periaate että kisaan mennään jos pystyssä ollaan. Viimeksi sanot kun jalat ramppas aamulla et mennään vaikka sairas-autolla lavan reunaan niin kyllä se siitä. Vammoja tulee aina mut on se kumma kun ne paranee seuraavana aamuna kisan jälkeen. Ja taas uhotaan seuraava vuosi silimät vaahossa et "kyllä mä ens vuonna näytän" ja haukutaan voittaja.:rolleyes: Sitäkin mä ihimettelen kun ne sua haukkuu seiten kertasta mestaria. Ensin ne samat pöhönaamat kiljuu sun esiintymiselle ja sit alkaa morkkaus. Eikö niien pitäs tuomarit haukkua eikä sua. Sähän olet vaan artisti ja artisti maksaa. Mutta kai niillä on tietoa kun ne on niin monet kisat nähneet. Ja melekeen alottanneet dietin.:thumbs: :wanha:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vanhakeho sanoi:
:hyper: No nyt Bogie pääsit asiaan. Mä muistan kans ku kerran nostelin puntteja pukamat pitkällä kaverin kans, niin sille tuli puhelu ja se ilimotti että se siirtääkin kisoja vuojella kun sinne tulee niin kovia jätkiä sarjaan. Kylillä se puhu lihas repiämästä. Sulla ainakin Bogie on ollu se hyvä periaate että kisaan mennään jos pystyssä ollaan. Viimeksi sanot kun jalat ramppas aamulla et mennään vaikka sairas-autolla lavan reunaan niin kyllä se siitä :wanha:

Veit kuule sanat mun suusta vanhakeho!
V-95 mulla tapahtu loukkaantuminen Heinolassa vahvamieskisassa, kun avustaja pudotti 100kg pöllin mun jalalle.
Siitä tuli niin sanottu puujalka, kisoihin oli 2viikkoo aikaa.
Minä lupasin ittelleni hiljaa, että jos jalka ottaa yhtään maahan niin olen takuu varmasti kisassa mukana... tulin PM 2. Jonka voitti ystäväni Seppo Kotilainen.
Toinen kerta oli kun Kajaanissa vahvamieskisassa tuli jalkaan syviä viiltoja (törkeet visvahaavat yökk :urjo: )viikko ennen SM-kisaa v-98... voitin kisan. KP OURAMO sanoi hyvin että sulla oli kisojen syvimmät kutsit kun jalat on verillä. :eek: Viikon päästä oli sitten MM-kisat Turkissa ja jalat tulehtu aivan kaamesti, mutta olin silti 6.
Ei se niin vakavaa voi olla tuo kisaaminen poijaat. Makein palkinto on kun saa yhden huurteisen ja pullaa navan täyteen. :lol2:
 
:) Joo ei se ole vakavaa vaikka aina sitä pikkasen jännittää et miten käy. Ja onhan siellä takahuoneessa aina naurettu niille katsomossa tonnikalaa purskeleville jannuille et aikasin ne dietin alottaa kun kisat on vuoden päästä!
Kisa fiilis tulee aina takahuneessa kun pidetään kisat siitä kuka päästää parhaat pierut. Se oli muuten uskomaton kaveri se hesalainen sillon 2002. Mä luulin että sillä suoli repes kun se päästi ne kaasut. Jätkä vaan hymyili ja veti väriä pintaan. Ja ei ne sunkaan takapasuunan tuoksut mitään ruusuisia ole. Mutta sekin kysyy luonnetta pysyä tolpillaan siellä kaasukammiossa ennen kuin astuu lavalle. Vesi valuu silmistä ja nenäkarvat jo valmiiksi palanut. Vedä siinä sitten vapari. Yleisin sanonta muuten on noilla ikuisilla perujilla et "kyllä mä ens vuonna". :wanha:
 
Aivan levottomia juttuja! :hyper: Ite pidin aina niitä tonnikalaheppuja "tosibodareina".
Milloin oot Boogie ollut omasta mielestäsi parhaimmassa kunnossa? Tai oikeastaan pitäisi sanoa että missä kilpailuissa?
 
Narukäsi sanoi:
Aivan levottomia juttuja! :hyper: Ite pidin aina niitä tonnikalaheppuja "tosibodareina".
Milloin oot Boogie ollut omasta mielestäsi parhaimmassa kunnossa? Tai oikeastaan pitäisi sanoa että missä kilpailuissa?

Nämä "tosibodarit" oikeasti elävät vaan haavemaailmassa, eli näyttelevät muka tietävänsä kilpabodauksesta kaiken..:D Josta ne ei tiedä loppujenlopuksi hitustakaan. :lol2:
En oo ollu kunnossa koskaan, mutta ei ole ollu parempiakaan.
Ehkä WPF MM-kisoissa v-2001 tai SM-2003 olen ollu parhaimmassa kunnossa.
 
;) Homma toimii ;) Mites valmistelut sujuu muuten. Paikat eheinä? Ettei tartte perua? Kisaatko kesällä muita lajeja kun syssyllä on ne saarivaltion kisat? Yritetään saada iso joukko kannustajia sinne. Siellähän on hyvät kaljatkin. Voisit tehdä kalenterin missä sua näkee ens kesänä. Uskon että ihmiset ois kiinnostuneita näkeen et minkälainen mörkö oot luonnossa ja oishan se kiva lapsia pelotella et jos ei syö puuroa niin tuo tulee kylään. Ja akat pelottelis ukkojaan et jos et tee hommias niin tuo tulee kylään.;) :wanha:
 
Boogie sanoi:
Menneinä vuosina sai kuulla vaikka minkälaista estettä kisoihin lähtemiseen. Parhaasta päästä oli tämä - Mulla on kyykkypäivä sillon kun on kisat, en millään voi jättää jalkoja tekemättä- Täh.. mitä toi nyt on, mä nauroin niin että sielu meinas lähtee kartannolle. :lol2:
Toinen on melkein yhtä hyvä. - Boogie mulla on mutsin synttärit 3viikkoo aikasemmin kun kisat.Ei kuulemma pysty olemaan siellä kun toiset syö täytekakkua.... just joo niin kuin se kunto olis menny harakoille yhdestä kakkupalasta. :lol2:
Nämä on just niitä RUIKUTTAJIA ja "ELVIKSIÄ" jotka on lähdössä joka vuosi kisoihin mutta aina tulee kakka pöksyyn. Aina näillä Tarzaneilla on niin VIIMESEN päälle releet että häikäsee :nolo:
Minua naurattaa nämä katsomoitten villapaitamiehet ja tonnikala mässyttäjät, niin että koko tivoli haisee limaselle perseelle... voi ÄITI sentään näitä palleroita heh heh... :lol2: :lol2: :lol2:

Mitä mieltä olet näiden nuorempien (usein pienempien, pehmeämpien ja mahdollisesti ilman kemiaa liikkeellä olevien) kilpailemisesta? Monethan näissä nettikeskusteluissa ovat sitä mieltä, että lavalla saisi seistä suunnilleen vain avointen sarjojen mitallistit. Eli pitäisikö kaikki olla heti pelissä lavalle astuttaessa, vai voisiko maltillisempi tapa olla parempi? Tuolla doping-puolella näkyy jos jonkinmoista nuorta käyttäjää, eli onko tuo se ainoa tapa, vai voisiko kilpailemaan haluavat junnut tehdä asiat toisin ja silti menestyä mahdollisesti tulevaisuudessa?
 
olska sanoi:
Mitä mieltä olet näiden nuorempien (usein pienempien, pehmeämpien ja mahdollisesti ilman kemiaa liikkeellä olevien) kilpailemisesta? Monethan näissä nettikeskusteluissa ovat sitä mieltä, että lavalla saisi seistä suunnilleen vain avointen sarjojen mitallistit. Eli pitäisikö kaikki olla heti pelissä lavalle astuttaessa, vai voisiko maltillisempi tapa olla parempi? Tuolla doping-puolella näkyy jos jonkinmoista nuorta käyttäjää, eli onko tuo se ainoa tapa, vai voisiko kilpailemaan haluavat junnut tehdä asiat toisin ja silti menestyä mahdollisesti tulevaisuudessa?

Kyllä "natunakin" pääsee lavalle jos on tarpeeksi fanaattinen. :whip:
Mä aloitin treenaamaan 15vuotiaana.
Mulla meni 9vuotta kun eka kerran otin "vitamiineja" eli olin silloin 24v ja kerkesin kuurittaa peräti 2kk ennen ekoja kisojani!(EM-katsastuksia-87).

Ja muista: nykyään on paljo helpompi mennä lavalle kun on se miesten fitnessbody.

Tässä ei siis ollu tarkotus aliarvioida BF.iä, vaan tarkotin, että siitä on hyvä aloittaa kisakokemuksen kerääminen ja edetä sitten boddaukseen ku lihaa on enempi... :)
 
Boogie sanoi:
Kyllä "natunakin" pääsee lavalle jos on tarpeeksi fanaattinen. :whip:
Mä aloitin treenaamaan 15vuotiaana.
Mulla meni 9vuotta kun eka kerran otin "vitamiineja" eli olin silloin 24v ja kerkesin kuurittaa peräti 2kk ennen ekoja kisojani!(EM-katsastuksia-87).

Ja muista: nykyään on paljo helpompi mennä lavalle kun on se miesten fitnessbody.

Tässä ei siis ollu tarkotus aliarvioida BF.iä, vaan tarkotin, että siitä on hyvä aloittaa kisakokemuksen kerääminen ja edetä sitten boddaukseen ku lihaa on enempi... :)

Simmottis piti kysymäni, että kun harrastelet noita yleisurheilun heittolajeja ihan kansallisella tasolla - näytti Tilastopajassa olevan hallista SM-mitalikin - niin eikös tuollainen vitamiinin otto ole vähän huono juttu tuolla rintamalla....:)

PS Oletko muuten menossa veteraanihalli-SM kisoihin Liikuntamyllyyn 18. - 19.2. Olis kuula ja painonheitto ohjelmassa.

nimim. kuulamörssäri
 
Boogie sanoi:
Kyllä "natunakin" pääsee lavalle jos on tarpeeksi fanaattinen. :whip:
Mä aloitin treenaamaan 15vuotiaana.
Mulla meni 9vuotta kun eka kerran otin "vitamiineja" eli olin silloin 24v ja kerkesin kuurittaa peräti 2kk ennen ekoja kisojani!(EM-katsastuksia-87).

Ja muista: nykyään on paljo helpompi mennä lavalle kun on se miesten fitnessbody.

Kyllä on hyvä että joku sanoo asiat suorasti. Toi on kuitenkin niin totta kuin vain voi olla. Voi tietysti olla vaikeaa mennä lavalle ilman "vitamiineja" mutta ei mahdotonta. Kirkasotsaisuus ei toisaalta auta mitään. :rock:
 
Tuo on varmasti ihan tottakin tuo sponsori asia. Tätä asiaa on muistaakseni jauhettu jo aikasemmin. Se ei johda mihinkään tuo väittely. Tätä palstaa on tosi mukava lukea mutta väittely samoista asioista on turhaa.:whip:
 
EM katsastus 1987

Boogie sanoi:
Mä aloitin treenaamaan 15vuotiaana.
Mulla meni 9vuotta kun eka kerran otin "vitamiineja" eli olin silloin 24v ja kerkesin kuurittaa peräti 2kk ennen ekoja kisojani!(EM-katsastuksia-87).

Niin ja silti olit kunnon kilpailija raskaassa sarjassa. Hirmu kokoiset kädet ja
todella tyylikäs sixpack. Vastustajana oli Arto Lyytikäinen, Peter Keränen jne.
Boogie miltä Tom Plats ja Albert Bekcles näytti "pumppihuoneessa"?
Eli minkä kuvan sait sen ajan ammattilaisista? Kyseisessä kilpailussa oli todella
hyvä fiilis yleisössä. Mainittakoon, että kilpailut oli testikisat.
Jorma Räty oli huudellut erästä kilpailijaa "pissalle"...kilpailja oli huutanut
takaisin "kus.. Räty itse purkkiin. Räty oli hyvässä kunnossa vaikka
kilpailut oli jo jäännytkin. Räty oli yksi kilpailun järjestäjiä tais
Jouni Virtamo olla myös mukana. Kyseisestä kilpailusta on video Rätyllä myynnissä.
 
Jaahas, löytyihän tännekin yksi pertti jonka mielestä maailmaa muutetaan valehtelemalla. Tosta se lähtee, seuraavaksi kandee varmaan polttaa kaikki kirjat joissa kerrotaan totuuksia jotka eivät Perttiä miellytä ym.

Tajusit sä sitä tai et, hyvä Pertti818 tjsp. sun ajatusmaailmas on hyvin lähellä sitä mikä on jenkeissä tietyissä osavaltioissa kun on sukupuolivalistus kielletty kun se "yllyttää irstailuun". Samanlaisella ajatusmallilla natsit muokkasi kaikista vastustajistaan ali-ihmisiä kansan silmissä. Nämä on äärimmilleen kärjistettyjä esimerkkejä, mutta ymmärtänet idean.

Nostetaan vaan kehoilun mainetta valheilla, se on saatanan hieno tie. Sillä saadaan kestävää kehitystä ja ohjattua nuorten mieliä terveempään suuntaan. Tai sitten ei.

Ja juhlallisesti lupaan että tämä oli ainut viesti tätä off-topiccia tässä ketjussa.
 
Piti nyt alkaa kokeilla tätä kirjoittamista, kun oli joskus baarilla puhetta, että aina kannattaa jotain kirjoittaa. Pitää yrittää tänä viikonloppuna olla nukkumatta baarilla :zzzz: ja keskittyä olennaiseen....:kippis1:
 
pertti818 sanoi:
Simmottis piti kysymäni, että kun harrastelet noita yleisurheilun heittolajeja ihan kansallisella tasolla - näytti Tilastopajassa olevan hallista SM-mitalikin - niin eikös tuollainen vitamiinin otto ole vähän huono juttu tuolla rintamalla....:)
Aineet poistuvat elimistöstä, ystävä hyvä.
En minä mene kisaamaan, ellen tiedä olevani puhdas!

Niin tuota minäkin vähän ihmettelen ja muutenkin tätä suitsuttamista siitä, että jos haluat kisata niin aineita täytyy käyttää..
Suomessa on jo muutenkin tarpeeksi näitä fanaattisia nuoria, jotka yhä enemmän ja enemmän innostuvat roinaamisesta kun joku tällainen menestyneempi kaveri on heitä "patistamassa"
En IKINÄ ole käskenyt KETÄÄN käyttämään aineita, päinvastoin HÄMMÄSTELEN, miten joka toinen kloppi kuurittaa vaikkei ole edes kisoihin menossa!? JA NIITÄ MÄÄRIÄ HÄMMÄSTELEN; jätkät syö nappeja kuin leipää ja pistää piikkiä perseeseen vielä lisäx!? Sitä mä en tajua mutta ei mun tarvitsekaan, se ei ole mun asia kritisoida,kukin omalla tavallaan. Kerronpahan vaan kokemuksesta, että vähemmälläkin pärjää...:rolleyes:

Enpä usko, että meidän pituushyppääjillä tai keihäänheittäjillä olisi paljoa sponsoreita, jos heidän käyttäytyminen olisi tässä asiassa samalla tasolla kuin herra mustosen.
Mulla ei ole ollut sponsoreita ENNEN ENSIMMÄISTÄKÄÄN HAASTATTELUA, eikä paljolti sen jälkeenkään...joten turvan pieksämisestä se ei voi johtua.
Mä tosin oon kisannu jo kohta 20v.(!!!), välillä jonkun vähän sponsoroimana ja sitten taas ilman sponsoreita, joten ei mun kisat sponsoreista jää kiinni. :curs:
Toki kisoihin valmistautuminen on aina helpompaa, jos tietää, että protskua on kaapissa ja ei tartte viimesiä pennosiaan laskea kisahotelleihin, -matkoihin, yms.:D

Kannattaisi muistaa, että tällaisia keskustelupalstoja lukee myös "ei niin fanaattiset" kuntoilijat ja lajin arvostusta normaali-ihmisten parissa ei varmasti viedä eteenpäin, jos koko ajan ollaan julistamassa omasta aineiden käytöstä.
Ai SENKÖS TAKIA multa tulee kaikenmaailman eläkeläishiihtäjät, jääkiekkoilijat ja pikajuoksijat ym.kyselemään "vitamiineja"???
Viimestään Lahden tapaus nosti esille, miten koko hiihdon huippu douppaa, eikä siihen herra Mustosta tarvittu. :david:

Vai ei kotikaupunki ole pakinnut omaa poikaansa, no, mistäköhän tuo johtuu
Kerro mulle kenet bodaajan Kuopio ois sit palkinnu!?!
Uskon, et bodaus lajina vaan ei nauti päättävien arvostusta. Bodarien iso olemus on kautta aikojen yhdistetty hormooneihin ja sivuutettu tyylikkäästi se tosiasia, että ihan joka muussakin lajissa käytetään aineita siinä missä bodauksessakin!Puhun aineista siksi, että huomattaisiin tämä tosiasia.
Hormooni on aine, jota oma elimistökin tuottaa, mutta KOHTUUS kaikessa. Sen sijaan huumeet ja öljyt on mielestäni jo täysin luonnonvastainen keino menestyä urheilussa/bodauksessa ja niiden yleistymisestä olen TODELLA huolissani!! :eek:

Ja henkilökohtaiset kiitokset Pertti818:lle, kun jaksoit esittää kritiikkisi asialinjalla!!
Kyllä minua saa täällä kritisoidakin, ei tää palsta oo pelkkää Boogien stooria... Mutta se, miten asiansa esittää, vaikuttaa paljon siihen, millaisen kaiun täältä saa...Ei mua kiinnosta ainakaan näpytellä vastauksia ihan paskaviesteihin. :D
 
Muistaakohan Boogie joskus 7-8vuotta sitten käytiin kaverin kanssa ykkösluokkalaisina tekemässä radiohaastattelu sinusta? Toivasen Vesa oli toimittaja ja myö pikkujannut siinä jottain kyseltiin:) Ei kyllä ole minullakaan paljon muistikuvia siitä, mutta sen muistan ku äijä jännitti vähän pohjetta ja kysyi "onkos isälläs tämmöstä?":D. Oli pojilla sen jälkeen suu auki. Sitten annoit vielä jonkun "bodi" paidan, joka vieläkin toimii meikäläisellä, tosin hihattomana.:)
 
Pexi_ sanoi:
Boogie, paljonko veloitat kirjastasi?

30e + kirjekuori.
Kun kirjan lukee , niin ei ihmettele mun kantaani tähän lajiin miten paljon on VIHAA ja RAKKAUTTA.... huumori ei lopu vaikka itkettää. :D
 
:curs: Voihan visva. Tännekkin eksy noi äitin pikku pattiotat. Eikös tää pitänyt olla sun tredi. Muuten mä ponssoroin sua kerran kisoissa tai oikeestaan sen jälkeen. Ostin kossu-vissyn. Tuplana. Se tosin meni nielusta niin nopeesti että ei kerenny ässäää sanoon. Muuten tuleekos toinenkirja? Eka on niin hyvä vaikka lajia harrastaneen niin se on parhaita kotimaisia ihmis-kuvaus kirjoja. Vaikka tunnen sut niin siitä saa paljon irti. Ja ei noihin kaikkiin "heittoihin" kannata vastata. Ne juuri niitä paksuissa toppatakeissa kulkevia. Kun ne riisutaan pois niin kaverin pitää juosta suihkussa että kastuu. Muistahan sitten22.4:kippis1: :wanha:
 
Back
Ylös Bottom