Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Petu80 sanoi:Ootko käyny manalassa vaikka on tämmöset pakkaset? Sielä taitaa olla painot ja pallit kuurassa :lol2:
Boogie sanoi:Voi perk... vanhakeho vai punaista zetalaista äänestät.... häh häh..
Eipä Tarja kutsunu minua linnaan, eli ei tykkää bodareista. :D
Paljon on saappaanheiton ennätys?Boogie sanoi:Joo.... ja valehtelin siinä haastattelussa etten enään kilpaile häh häh... että korvat heilu perk....
No en enään kilpaile Suomessa ennen kuin saan vähän rahaa.
Ulkomailla tulen kilpailemaan kuolemaan asti.
Olinhan minä vielä Simo Rantalaisen(Hyvät, Pahat..) ohjelmassa.
Eukonkanto ohjelmassa 2002.
Saappaanheitto ohjelmassa. -98
Renkaanheitto Guinessin ennätys ohjelmassa.
PTV (Kuopio TV) Aina kun jotain erikoista tapahtuu Boogiella.
Jullikka sanoi:Paljon on saappaanheiton ennätys?
Mulla on muuten lapikkaanheiton MM :D
Sissus kiesus,pitkällehhän tuo on lentäny.Meillä tais olla lapikaskisois sit kauhee vastatuuliBoogie sanoi:Saapasta ole heittäny Leppävirran pm-kisassa 45.06m v- 2000
En oikein tykänny kun tuuli vaikuttaa liian paljon tulokseen.
Jullikka sanoi:Sissus kiesus,pitkällehhän tuo on lentäny.Meillä tais olla lapikaskisois sit kauhee vastatuuli
Onko noista infoa jossain netissä,tai tuleeko kenties?Tiedä vaikka tuliskin lähettyä mopoilemaan ja nakkelemaan jakkaraa,eipä näytä olevan matkaa kuin 250km.Boogie sanoi:Jullikka minä haastan sinut ensikesänä leikkimieliseen jakkaranheitto kisaan Kuvansissa Varkauden kupeessa heinäkuussa.
Siellä on myös joukkuekisa(3kpl)
Jullikka sanoi:Onko noista infoa jossain netissä,tai tuleeko kenties?Tiedä vaikka tuliskin lähettyä mopoilemaan ja nakkelemaan jakkaraa,eipä näytä olevan matkaa kuin 250km.
Ok,katsotaan josko päästäs ottaa pikku kivat skabat :thumbs:Boogie sanoi:Tässä on puh n:o 0400-929941 en muista nimeä mutta sano minulta terveisiä.
Oli mun kännykässä vaan nimellä jakkaranheitto.
vanhakeho sanoi:
Kyllä lehmiä pitää olla ja viljaa että saadaa aamupuuro ja raejuusto.:whip: Harrastuksina olis vaan rullaluitelu ja pitsin nypläys;) :wanha:
vanhakeho sanoi:Se on Bogie pakko kattoo lompsaan ja ajatella sitten miten mennään. Minä en ainakaan ala kenenkään alamaiseksi. Muuhun ne ei meitä sen jälkeen tarttiskaan. :thumbs: :wanha:
Boogie sanoi:vanhakeho nyt otetaan aikalisä ja :piis:
On se Zetalainenkin hyvä pressa nukkuessa ja kuorsatessa.
:piis: :piis:
Boogie sanoi:Onko Oulusta lähdössä ketään ensi syksynä kilpailemaan?
Onko totta että MegaMake ei sitten lähdekkään keväällä kisoihin?
Boogie sanoi:A-Studiossa(Mitä jäätelömiehelle kuuluu)
Tuttu jutussa -98
Kuningas kuluttajassa.
Hytösessä TV-4 ym... nuo oli ainakin mitä äkkiä muistin