BB Boogie Mustonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Petu80 sanoi:
Ootko käyny manalassa vaikka on tämmöset pakkaset? Sielä taitaa olla painot ja pallit kuurassa :lol2:

Just tulin jumpalta "Manalasta". Ojentajat otin niin kovasti että meinas taju lähtee. Kaikki veri meni päästä ojentajiin... eli hirveen pumpin otin. :thumbs:
Onhan siellä vähän kylmä mutta en valita. :curs:
Muru tuskaili takaolkapäitään ja muris itsekseen. :D
 
:D Pakkohan se on äänestää kun sillä on enmmän munaa kun niinistöllä.
Panihan se Halmeenkin pyytään anteeksi ja Tony-boy oli aika nöyrä. Siihen ei ole moni ukkokaan pystyny. Mites siellä Manalassa? Joko porstua oli kuurassa?:wall: Piähän Muru lämpimänä että ei vilustu;) Tiiäthän sinä että nuhassa ei saa pissiä:wanha:
 
Boogie sanoi:
Voi perk... vanhakeho vai punaista zetalaista äänestät.... häh häh..
Eipä Tarja kutsunu minua linnaan, eli ei tykkää bodareista. :D

No en ole kattonu enkä kuullu onko sillä lärpykkä siellä vai ei mutta epäilen.
Voi pyhäpäivä sentään jos TarJUKKA valitaan uudestaan niin bodaus kuolee....
ei saada kohta omaa maitoo ja leipää..:itku:
 
:) Mutta Sauli tois sen brysselistä ja tekis maatiloista suomessa matkailu majoja. Ajattele nyt kun iivanat siellä teilläkin päin majottus pitkin niittyjä rakennettuihin majoihin ja pyytelis hapankalta aamiaiseksi ja fransmannit haluais vaan patonkia ei niille tumma leipä kelpaa. Maitoa ei juotas vaan vettä.
Kyllä lehmiä pitää olla ja viljaa että saadaa aamupuuro ja raejuusto.:whip: Harrastuksina olis vaan rullaluitelu ja pitsin nypläys;) :wanha:
 
Boogie sanoi:
Joo.... ja valehtelin siinä haastattelussa etten enään kilpaile häh häh... että korvat heilu perk.... :eek:
No en enään kilpaile Suomessa ennen kuin saan vähän rahaa.
Ulkomailla tulen kilpailemaan kuolemaan asti.
Olinhan minä vielä Simo Rantalaisen(Hyvät, Pahat..) ohjelmassa.
Eukonkanto ohjelmassa 2002.
Saappaanheitto ohjelmassa. -98
Renkaanheitto Guinessin ennätys ohjelmassa.
PTV (Kuopio TV) Aina kun jotain erikoista tapahtuu Boogiella.
Paljon on saappaanheiton ennätys?
Mulla on muuten lapikkaanheiton MM :D
 
Jullikka sanoi:
Paljon on saappaanheiton ennätys?
Mulla on muuten lapikkaanheiton MM :D

Saapasta ole heittäny Leppävirran pm-kisassa 45.06m v- 2000
En oikein tykänny kun tuuli vaikuttaa liian paljon tulokseen.
 
Boogie sanoi:
Saapasta ole heittäny Leppävirran pm-kisassa 45.06m v- 2000
En oikein tykänny kun tuuli vaikuttaa liian paljon tulokseen.
Sissus kiesus,pitkällehhän tuo on lentäny.Meillä tais olla lapikaskisois sit kauhee vastatuuli :rolleyes:
 
Jullikka sanoi:
Sissus kiesus,pitkällehhän tuo on lentäny.Meillä tais olla lapikaskisois sit kauhee vastatuuli :rolleyes:

Jullikka minä haastan sinut ensikesänä leikkimieliseen jakkaranheitto kisaan Kuvansissa Varkauden kupeessa heinäkuussa.
Siellä on myös joukkuekisa(3kpl)
 
Boogie sanoi:
Jullikka minä haastan sinut ensikesänä leikkimieliseen jakkaranheitto kisaan Kuvansissa Varkauden kupeessa heinäkuussa.
Siellä on myös joukkuekisa(3kpl)
Onko noista infoa jossain netissä,tai tuleeko kenties?Tiedä vaikka tuliskin lähettyä mopoilemaan ja nakkelemaan jakkaraa,eipä näytä olevan matkaa kuin 250km. :)
 
Jullikka sanoi:
Onko noista infoa jossain netissä,tai tuleeko kenties?Tiedä vaikka tuliskin lähettyä mopoilemaan ja nakkelemaan jakkaraa,eipä näytä olevan matkaa kuin 250km. :)

Tässä on puh n:o 0400-929941 en muista nimeä mutta sano minulta terveisiä.
Oli mun kännykässä vaan nimellä jakkaranheitto.
 
Boogie sanoi:
Tässä on puh n:o 0400-929941 en muista nimeä mutta sano minulta terveisiä.
Oli mun kännykässä vaan nimellä jakkaranheitto.
Ok,katsotaan josko päästäs ottaa pikku kivat skabat :thumbs:
 
vanhakeho sanoi:
:)
Kyllä lehmiä pitää olla ja viljaa että saadaa aamupuuro ja raejuusto.:whip: Harrastuksina olis vaan rullaluitelu ja pitsin nypläys;) :wanha:

Kyllä Suomi sentään vielä siniselle kuuluu eikä zeta punaiselle....
nyt vähän ajatusta siellä Kärppä laumassa. :lol2:
 
Se on Bogie pakko kattoo lompsaan ja ajatella sitten miten mennään. Minä en ainakaan ala kenenkään alamaiseksi. Muuhun ne ei meitä sen jälkeen tarttiskaan. :thumbs: :wanha:
 
vanhakeho sanoi:
Se on Bogie pakko kattoo lompsaan ja ajatella sitten miten mennään. Minä en ainakaan ala kenenkään alamaiseksi. Muuhun ne ei meitä sen jälkeen tarttiskaan. :thumbs: :wanha:

vanhakeho nyt otetaan aikalisä ja :piis:
On se Zetalainenkin hyvä pressa nukkuessa ja kuorsatessa.
Älä laita vaihdossa takas mitään :piis: :piis:
 
Boogie sanoi:
vanhakeho nyt otetaan aikalisä ja :piis:
On se Zetalainenkin hyvä pressa nukkuessa ja kuorsatessa.
:piis: :piis:

Onko Oulusta lähdössä ketään ensi syksynä kilpailemaan?
Onko totta että MegaMake ei sitten lähdekkään keväällä kisoihin?
 
Boogie sanoi:
Onko Oulusta lähdössä ketään ensi syksynä kilpailemaan?
Onko totta että MegaMake ei sitten lähdekkään keväällä kisoihin?

Joo luin kans jotain maken sivuilta et sposorointi jutut ois menny mönkään, ois ollu nii kiva nähdä Megamake kisaamassa :itku:

Boogie ja Vanhakeho: Jatkakaa noita teidän juttuja! Saa kuset housuissa nauraa täällä :lol2:
 
Menneinä vuosina sai kuulla vaikka minkälaista estettä kisoihin lähtemiseen. Parhaasta päästä oli tämä - Mulla on kyykkypäivä sillon kun on kisat, en millään voi jättää jalkoja tekemättä- Täh.. mitä toi nyt on, mä nauroin niin että sielu meinas lähtee kartannolle. :lol2:
Toinen on melkein yhtä hyvä. - Boogie mulla on mutsin synttärit 3viikkoo aikasemmin kun kisat.Ei kuulemma pysty olemaan siellä kun toiset syö täytekakkua.... just joo niin kuin se kunto olis menny harakoille yhdestä kakkupalasta. :lol2:
Nämä on just niitä RUIKUTTAJIA ja "ELVIKSIÄ" jotka on lähdössä joka vuosi kisoihin mutta aina tulee kakka pöksyyn. Aina näillä Tarzaneilla on niin VIIMESEN päälle releet että häikäsee :nolo:
Minua naurattaa nämä katsomoitten villapaitamiehet ja tonnikala mässyttäjät, niin että koko tivoli haisee limaselle perseelle... voi ÄITI sentään näitä palleroita heh heh... :lol2: :lol2: :lol2:
 
Boogie sanoi:
A-Studiossa(Mitä jäätelömiehelle kuuluu)
Tuttu jutussa -98
Kuningas kuluttajassa.
Hytösessä TV-4 ym... nuo oli ainakin mitä äkkiä muistin

Jos jollain on näitä nauhalla, niin kiireesti tallentamaan nettiin. Kiinnostaa nähdä.

Etenkin itse jäätelömainos myös. Jäi mainos mieleen, oli kontrasti niin mieletön siihen pieneen kaveriin. Hyvä Boogie! :rock:
 
Back
Ylös Bottom