BB Boogie Mustonen

Let's Boogie kirjaa Tony Heinolta puh:no 044-822333
tai minulta puh:no 040-7139324

Eikä naurusta ja itkusta meinaa tulla loppua.... Jämpti on!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tätä mun uneni tiesi perk... Maailmanloppu on tulossa 2029? :eek:
Mä luen aina ennen nukkumaan menoa Teijo Kalevi Lusa:n kirjaa Maailmanloppu 2028! No mulla on maakellari Leppävirralla "Muskelipajan" vieressä ja mä kerään sinne hurjan paljo ananas ja tonnikalapurkkeja eli mulla ei ole hurjahätä onneksi häh häh... Hans Felli(Lalli1) :D
nauraa varmaan kuollakseen kun boki on täällä paskat housussa. :lol2:
 
:hyper: Pirkules sähän näytit olevan kunnossa siellä kisoissa. Kävin katteleen ne kuvat. Jalat näytti nyt tosi hyviltä. Ois voinut olla siotus nuiden kuvien peruustella ylempänäkin paljonkin.:kippis1: :wanha:
 
Boogie sanoi:
Tätä mun uneni tiesi perk... Maailmanloppu on tulossa 2029? :eek:
Mä luen aina ennen nukkumaan menoa Teijo Kalevi Lusa:n kirjaa Maailmanloppu 2028! No mulla on maakellari Leppävirralla "Muskelipajan" vieressä ja mä kerään sinne hurjan paljo ananas ja tonnikalapurkkeja eli mulla ei ole hurjahätä onneksi häh häh... Hans Felli(Lalli1) :D
nauraa varmaan kuollakseen kun boki on täällä paskat housussa. :lol2:

Käytiin Murun kanssa kaupungilla ostoksilla. Meidän päälle meinas kävellä tungoksessa likainen ja haiseva, oikea törkykasa. :urjo:
Se avasi suunsa ammolleen Murun kohdalla ja RÖYHTÄS kuuluvasti mahan pohjasta asti. Muru hyppäs ainakin kaks metriä sivuun ja sanoi: Hyi vittu mikä peikko! :eek: Mua naurattaa vieläkin se tilanne. :lol2:
Kyllä tänne Kuopioon mahtuu vaikka minkälaista eläjää, voihan pyhä...:D
 
:hyper: Bogie älä hiilly se on sellanen kaveri varmaan joka on puhunut vuosia että :"ens vuonna minäkin menen lavalle" ja ottanut sitten viis käristemakkaraa ja pitkän maidon grillillä. Nuitahan asiantuntioita löytyy. Kun ei ymmärrä poserauksesta mitään niin ei niiden kommenteista kannata välittää. Sama mitä kirjotetaan kunhan nimi on oikein. Joko Muru on toipunut röyhtäilystä:hyper: :wanha:
 
Edellinen kommentti kyllä hauska mutta asiaton:jahas: . Onkos Boogiella muistikuvaa(varmasti on) oman kisapainon ja kunnon kehittymisestä? Muistaakseni kilpailit joskus jopa 110kg tuntumassa. 108kg ?. Vai minkäpainoisena pyrit olemaan lavalla?
 
vanhakeho sanoi:
:hyper: Bogie älä hiilly se on sellanen kaveri varmaan joka on puhunut vuosia että :"ens vuonna minäkin menen lavalle" ja ottanut sitten viis käristemakkaraa ja pitkän maidon grillillä. Nuitahan asiantuntioita löytyy. Kun ei ymmärrä poserauksesta mitään niin ei niiden kommenteista kannata välittää. Sama mitä kirjotetaan kunhan nimi on oikein. Joko Muru on toipunut röyhtäilystä:hyper: :wanha:

Joo pikkuhiljaa Muru alkaa toipua peikon röyhtäilyistä heh heh... :lol2:
Nyt Muru häärii tuolla keittiössä ja paistaa mulle uunissa ranskalaisia ja makkaroo. Ainakin houkuttelevat tuoksut kantautuu jo tänne... :kuola:
Meidän perhe ei oo vielä ikinä ollu näin pulskassa kunnossa mut paskat siitä, kyllä elämä on mukavata ku rasva tirisöö suupielistä! ;)
 
;) Jep meillä sama homma kävin saunassa huuhtomassa kultaa ja kiukaalla metrilenkkiä,nam. Siihen ku sipasee sinapit ja vetäsee piimää päälle niin kyllä uni maistuu. Olo on ku vanhalla-piialla kyykkyhypyn jälkeen parsapellossa.;) ;) :wanha:
 
2 x MM HOPEAMITALISTI
2 x EM- VOITTAJA
7 x SM-VOITTAJA
MR UNIVERSUM 7
Siinäpä tavoitetta kelle tahansa.

NYT BOOGIE AUTTAA SINUA SAAVUTTAAKSESI TAVOITTEESI!
TREENI-, RAVINTO-/DIEETTI- JA POSEERAUSOHJEET AMMATTITAIDOLLA!!!

Ota rohkeasti yhteyttä ja tiedustele hintoja niin katsotaan yhdessä mikä olisi edullisin ja toimivin paketti Sinulle.

boogie@pakkotoisto.com
puh. 040 - 713 9324
 
Kannattaa Boogie mainostaa myös jollain näkyvämmällä paikalla noita apujasi. Varmasti kysyntää olisi, tänne ei vain kaikki löydä.
 
Boogie sanoi:
Muistakaa Uroot ja Viirupyllyt että Matti on meidän kuntosali ihmisten kamu.
"Masa" haluaa että me saatas vielä omaa puhdasta ruokaa pöytään(jauhelihhoo ja rotteenia) :D No pääasia kuitenkin on että käy äänestämässä, eikä valita sitten miten kävi.... :curs:
Olen kattonu TV:stä kun tentataan ehdokkaita kovalla kädellä, on ne kaikki aika mestareita.... miten ne jaksaakin en ymmärrä. :eek:

Matti sitten hävis Pressan vaalit perk... no nyt sitten täytyy äänestää Sauli Niinistöö kahden viikon päästä.
Onhan Sauli sentään mies, ja pääshän se Tanjan pöksyihin heh heh... : :lol2:
 
Boogie sanoi:
Matti sitten hävis Pressan vaalit perk... no nyt sitten täytyy äänestää Sauli Niinistöö kahden viikon päästä.
Onhan Sauli sentään mies, ja pääshän se Tanjan pöksyihin heh heh... : :lol2:
Boogie puhuu jälleen asiaa! Kaikki äänestämään Salea!
 
Missäs tv-ohjelmissa Booogie on esiintynyt? Itse muistan Makuunin televisiomainokset ja sen jäätömainoksen missä pullistelit rannalla :D
Levyraatiesiintyminenkin muistetaan
 
:curs: Bogie perk... Me äänestetään Tarjaa. Niinistön kapea niska sano kerran rullaluistelu kisassa että kaikki muu on urheilua paitsi kehonrakennus. Siinä kuulemma lahjattomat urheilussa pärjäämättömät käyttää kaikkia vippaskonsteja kun ei jakseta urheilla. Että minä en ainakaan äänestä sitä kaljapullon mallia.:D :kippis1: :wanha:
 
vanhakeho sanoi:
:curs: Bogie perk... Me äänestetään Tarjaa. Niinistön kapea niska sano kerran rullaluistelu kisassa että kaikki muu on urheilua paitsi kehonrakennus. Siinä kuulemma lahjattomat urheilussa pärjäämättömät käyttää kaikkia vippaskonsteja kun ei jakseta urheilla. Että minä en ainakaan äänestä sitä kaljapullon mallia.:D :kippis1: :wanha:

Voi perk... vanhakeho vai punaista zetalaista äänestät.... häh häh..
Eipä Tarja kutsunu minua linnaan, eli ei tykkää bodareista. :D
 
Temp Human sanoi:
Missäs tv-ohjelmissa Booogie on esiintynyt? Itse muistan Makuunin televisiomainokset ja sen jäätömainoksen missä pullistelit rannalla :D
Levyraatiesiintyminenkin muistetaan

A-Studiossa(Mitä jäätelömiehelle kuuluu)
Tuttu jutussa -98
Kuningas kuluttajassa.
Hytösessä TV-4 ym... nuo oli ainakin mitä äkkiä muistin
 
Boogie sanoi:
A-Studiossa(Mitä jäätelömiehelle kuuluu)
Tuttu jutussa -98
Kuningas kuluttajassa.
Hytösessä TV-4 ym... nuo oli ainakin mitä äkkiä muistin

Etkös ollut joskus aikanaan Suomen gladiaattoreissakin?
 
vanhakeho sanoi:
:) Onhan sua myös haastateltu kisojen jälkeen useasti. Viime sm-kisojen jälkeen oli pitkä haastattelu.:wanha:

Joo.... ja valehtelin siinä haastattelussa etten enään kilpaile häh häh... että korvat heilu perk.... :eek:
No en enään kilpaile Suomessa ennen kuin saan vähän rahaa.
Ulkomailla tulen kilpailemaan kuolemaan asti.
Olinhan minä vielä Simo Rantalaisen(Hyvät, Pahat..) ohjelmassa.
Eukonkanto ohjelmassa 2002.
Saappaanheitto ohjelmassa. -98
Renkaanheitto Guinessin ennätys ohjelmassa.
PTV (Kuopio TV) Aina kun jotain erikoista tapahtuu Boogiella.
 
Back
Ylös Bottom