BB Boogie Mustonen

Boogie, jos sun pitäis valita ehdottomasti joko K.P Ourama tai Pakkotoiston Mike mukaasi maailmanympäri matkalle kumman valitsisit? ja perustelut!!!!:hyper: :whip: :rock: :thumbs:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jääkuningas sanoi:
Boogie, jos sun pitäis valita ehdottomasti joko K.P Ourama tai Pakkotoiston Mike mukaasi maailmanympäri matkalle kumman valitsisit? ja perustelut!!!!:hyper: :whip: :rock: :thumbs:
Valitse hyvä Boogie KP meinaan äijä ei voi mahtua economy luokan istuimiin vaan matkustaisitte busnies luokassa.:D

Siis ei millään pahalla tuota heittänyt, KP on IMO one of a kind äijä ja kirjoittelee hyvää lehteä ja BTW sen rennompaa äijää saa hakea, noh Boogie saataisi olla lähes yhtä rento.:whip:
Niin ja mies antaa tämmöisille tuhnuille neuvvoja treeneissä, joten IMO todella mukava mies tuo KP ja hyvä sydämminen, tai no..:rolleyes:
 
Boogie sanoi:
On niin vaikea päättää uuden salin nimeä, no annan aikaa itselleni helmikuuhun asti.
On paljon parempi päättää nimi, kun sali on paikallaan.
"Manala" on nähnyt hyvät ja pahat ajat, ei siitä niin vain luovuta.
Kävin aamulla pakollisen aatto treenin, 15min hauksia.
Nyt voi hyvällä mielellä alkaa viettämään JOULUA.
Oikein rauhallista JOULUA teille kaikille äidin pienet riiviöt. :joulu4: :joulu2: :joulu3:

Röyhhh.... mahtavaa kinkkua ja läskiä lisää pöytään vaan niin että napa ryskää. Mukavoo tämä massakausi röyhhh..... :kuola: :kuola: :urjo:
 
Jääkuningas sanoi:
Boogie, jos sun pitäis valita ehdottomasti joko K.P Ourama tai Pakkotoiston Mike mukaasi maailmanympäri matkalle kumman valitsisit? ja perustelut!!!!:hyper: :whip: :rock: :thumbs:

Tä!?!
No onnex ei tartte valita, lähtisin oman kullan kanssa... :D
 
nigster sanoi:
Mitä sä sen KP:n kanssa oikein puuhaat kun noin kiva mies on ;)
En kummempi, mutta aina moikaileen salilla and so on ja antaa muutamia nuovja esim. kun tein jalkaprässi liian hätäisesti jne. Juttelisit kaverin kanssa muutaman vartin niin siitä riittää naurua about koko loppu elämäks..:D
 
Onko ensi vuonna Suomesta lähdössä ketään NABBA:n kisoihin maailmalle kun IFBB:n kansainvälisiin kisoihin ei tunnu ketän pääsevän.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ketkä suomalaiset bodymiehet ovat tuoneet Suomea parhaiten maailmankartalle
ja keitä pidät varsinaisina konkareina kun puhutaan kansaivälisistä mittelöistä.
Vai onko suomessa yleensä tyyppejä jotka ovat kiertäneet maailmaa????????
 
olavi lundellis sanoi:
Onko ensi vuonna Suomesta lähdössä ketään NABBA:n kisoihin maailmalle kun IFBB:n kansainvälisiin kisoihin ei tunnu ketän pääsevän.

NABBA:n kisoihin on lähdössä ainakin Boogie, Simo ja legendaarinen "Pappa" Heikkinen. :worship: :worship: :worship:
IFBB;n kilpailijoista en tiedä, eikä loppujen lopux kiinnosta pätkääkään.
 
waltsu sanoi:
Ketkä suomalaiset bodymiehet ovat tuoneet Suomea parhaiten maailmankartalle
ja keitä pidät varsinaisina konkareina kun puhutaan kansaivälisistä mittelöistä.
Vai onko suomessa yleensä tyyppejä jotka ovat kiertäneet maailmaa????????

Ekana mulle tulee mieleen Keijo "Reikku" Reiman.
Jorma Räty, Olev Annus, Jyrki Savolainen ja Super Make Savolainen ja minä koitan räpeltää myös kansainvälisiä kisoja. :worship: :worship: :worship:
 
Boogie sanoi:
Ekana mulle tulee mieleen Keijo "Reikku" Reiman.
Jorma Räty, Olev Annus, Jyrki Savolainen ja Super Make Savolainen ja minä koitan räpeltää myös kansainvälisiä kisoja. :worship: :worship: :worship:

Aika vanhoja partoja kaikki eikö 1990 tai 2000 luvulta ole muita kun Big Make ja sinä.
Kyllä voi sanoa että eipä suomipoikaa taideta maailmalla arvostaa bodypiireissä
kun ei ole edes kisoissa käyty. Minä kun luulin että joitain suomalaisia on kisaillut jatkuvasti maamme rajojen ulkopuolla. Kavereitten kanssa baarissa väiteltiin yks ilta siitä kuka on kilpaillut eniten suomalaisista ulkomailla mut ei saatu mistään varmaa tietoa asiasta. Onko kellään tietoa asiasta???????
 
SS-Adler sanoi:
Boogie, mites teillä ammattimiehilla onko ikinä salilla "huonoja päiviä", että on oikein vetämätönolo??

Ei koskaan, jos olen päättänyt että on jumppapäivä tänään. :arvi:
 
olavi lundellis sanoi:
Aika vanhoja partoja kaikki eikö 1990 tai 2000 luvulta ole muita kun Big Make ja sinä.
Kyllä voi sanoa että eipä suomipoikaa taideta maailmalla arvostaa bodypiireissä
kun ei ole edes kisoissa käyty. Minä kun luulin että joitain suomalaisia on kisaillut jatkuvasti maamme rajojen ulkopuolla. Kavereitten kanssa baarissa väiteltiin yks ilta siitä kuka on kilpaillut eniten suomalaisista ulkomailla mut ei saatu mistään varmaa tietoa asiasta. Onko kellään tietoa asiasta???????

Minun mielestä ylivoimaisesti menestykkäimmät bodarit on Jyrki Savolainen ja Keijo "Reikku" Reiman. Reikku on kilpaillut maailmalla 1979-2002 ja varmaankin vielä kilpailee kun kisakärpänen puraisee taas kunnolla.
:worship: :worship: :worship:

Jyrki puolestaan on mm. 8kertainen Australian mestari.
Että kyllä me muut ollaan vielä kuulkaa vaan lapsen kengissä tässä kisakokemuksen ja -menestyksen kanssa... :wall:
 
Mike sanoi:
Kaikki aina unohtaa Lehtosen Maijan.
Onhan sillä kovat saavutukset, mutta ei se taida mies olla :piis:


waltsu sanoi:
Ketkä suomalaiset bodymiehet ovat tuoneet Suomea parhaiten maailmankartalle
ja keitä pidät varsinaisina konkareina kun puhutaan kansaivälisistä mittelöistä.
 
NGV sanoi:
En kummempi, mutta aina moikaileen salilla and so on ja antaa muutamia nuovja esim. kun tein jalkaprässi liian hätäisesti jne. Juttelisit kaverin kanssa muutaman vartin niin siitä riittää naurua about koko loppu elämäks..:D

Vai niin... itkeä saa lähinnä.:itku:
 
Rockster sanoi:
Kuule Boogie! Muistaakseni siinä kirjassa kerroit että sulla on joku kädenvääntölaite jolla treenaat ja jota käytitte baareissa kun kisasitte. Voitko kertoa vähän tarkemin minkälainen vekotes on kyseessä tai pistää vaikka kuvaa siitä?:)


Kädenvääntökone toimii levypakalla. Kiloja vaan lisätään sitä mukaa kun jaksaa vääntää. Toimii hyvin tyhmille bodareille myös harjotuksena. :arvi: :wall:
 
2 x MM HOPEAMITALISTI
2 x EM- VOITTAJA
7 x SM-VOITTAJA
Siinäpä tavoitetta kelle tahansa.

NYT BOOGIE AUTTAA SINUA SAAVUTTAAKSESI TAVOITTEESI!
TREENI-, RAVINTO-/DIEETTI- JA POSEERAUSOHJEET AMMATTITAIDOLLA!!!

Ota rohkeasti yhteyttä ja tiedustele hintoja niin katsotaan yhdessä mikä olisi edullisin ja toimivin paketti Sinulle.

boogie@pakkotoisto.com
puh. 040 - 713 9324
:5:
 
Kyllä eilen sai taas kattoo töissä pokena (Ovi pumppuna, liikennepoliisina) monttu auki näitä kalja kuran kittaajia.
"Reino tossuissa" (vanhojen pappojen kusiluistimet) olis pitäny päästä kusilientä kaatamaan kurkusta alas.
Tytöillä housun puntit niin alhaalla että viirupylly ja karvamatto näkyy kilometrin päähän. Kantokahvat röllötti housun päällä niin kuin aavikko reissulle oltas lähdössä. On nämä Suomen toivot aika reppanoita voi pyhä vittu sentään.Eräskin Tauno (hampaaton) kyseli multa, että oot sinä aika punttikarhu pöökie, mutta hän kuulemma kaataa kaivon, traktorin. Mä siihen että sä varmaankin osaat lentää ja nussia lehmiä perseeseen. Niin tämä Uuno sano että mistä sä sen tiesit pööge. Sanonko vielä kerran että VOI PYHÄ VITTU näitä kangsterteita ja äidin pikku toivoja.
 
Back
Ylös Bottom