BB Boogie Mustonen

Boogie sanoi:
Kyllä eilen sai taas kattoo...
Hahah..aika täsmentävä kuvaus nykynuorison tilasta :lol2:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hummerivirta sanoi:
Hahah..aika täsmentävä kuvaus nykynuorison tilasta :lol2:

Sit kerran meinas sisälle rynniä sellanen karvakuono että oksat pois.
Tällä herralla oli 15v vanha työhaalari päällä joka oli uinu öljyssä, oksennuksessa ja ranskanperunoissa... voihan vehnä. :eek:
Kaupungin hienoimpaan ravintolaan olis pitäny päästä kun niin janotti ja karvapallo kamut on sisällä, mä siinä väistelin sen talinenän sylkitippoja, joita lenteli 3 sekunnin välein.Tuumasin että sun kamut tais lähtee jo laittaa mopoos taivaaseen 5 vuotta sitten...perk... :curs:

Kerran tuli sellanen haisunäätä että meinasin pyörtyä sen ahh niin kiimaseen miehen hajuun. Naulakko hais hielle ja esinahan aluselle puoli tuntia.
Tämä herra vaan tuumas että nyt vaan NAESTA ehtimmään, mä sanoin että kyllä noin hienolla herralla jos ei flaksi käy, niin ei daamit ymmärrä tuoksun päälle. Tämä Unto näytti vaan pystypeukaloo ja marssi tiskille. :hyper:
 
Boogie sanoi:
Sit kerran meinas sisälle rynniä sellanen karvakuono että oksat pois.
Tällä herralla oli 15v vanha työhaalari päällä joka oli uinu öljyssä, oksennuksessa ja ranskanperunoissa... voihan vehnä. :eek:
Kaupungin hienoimpaan ravintolaan olis pitäny päästä kun niin janotti ja karvapallo kamut on sisällä, mä siinä väistelin sen talinenän sylkitippoja, joita lenteli 3 sekunnin välein.Tuumasin että sun kamut tais lähtee jo laittaa mopoos taivaaseen 5 vuotta sitten...perk... :curs:

Kerran tuli sellanen haisunäätä että meinasin pyörtyä sen ahh niin kiimaseen miehen hajuun. Naulakko hais hielle ja esinahan aluselle puoli tuntia.
Tämä herra vaan tuumas että nyt vaan NAESTA ehtimmään, mä sanoin että kyllä noin hienolla herralla jos ei flaksi käy, niin ei daamit ymmärrä tuoksun päälle. Tämä Unto näytti vaan pystypeukaloo ja marssi tiskille. :hyper:

Mun mielestä ovimiehien pitäs päästä varhaiseläkkeelle 10 palvelusvuoden jälkeen. Olen nähny monen poken olevan jo aivan aivovaurio yhden vuoden jälkeen. Mä alotin ovihommat Iisalmessa vuonna-88 ja nyt teen Suonenjoella Kaupunginhotellissa (ent.Mansikkapaikka). Eilenkin kax vanhaapiikaa n.57v yritti saada jatkoille minua.Toisella ei ollu edes kasetteja suussa, mustat ikenet vain vilkku kuin tuleva maailmanloppu. Sanoivat että kun olet puuki noin potra poika, niin meillä on apetta jiäkuapissa vaekka kuinka paljo ni lähehhän mukkaan tiiä vaekka myö sulle annetaan jottain makkeenmpookiin. :eek: Täh!?!!! :eek:
Olin sanaton monta sekunttia.... voihan pyhä vittu sentään. :eek:
 
olavi lundellis sanoi:
Onko ensi vuonna Suomesta lähdössä ketään NABBA:n kisoihin maailmalle kun IFBB:n kansainvälisiin kisoihin ei tunnu ketän pääsevän.

Kiltti Vilma-liina älä viiti editoida minun sivuja niin rankalla kädellä...
Mielestäni ed. kysymyksessä ja siihen vastauksessani ( 25.12.)ei ollut mitään asiatonta. :piis:
 
Kyllä jumppa sitten maistuu mahtavalle raskaan Joulun jälkeen. :thumbs:
Jalat tuli tehtyä paremmin kuin uskoinkaan (uppos veitsi kuin vanhaan mummoon) tai melkein samalla tavalla kuin niihin eilisiin kahteen hampaattomaan maailmanlopun ennustajiin. :rock: :rock:
 
Boogie sanoi:
Kyllä eilen sai taas kattoo töissä pokena (Ovi pumppuna, liikennepoliisina) monttu auki näitä kalja kuran kittaajia.
"Reino tossuissa" (vanhojen pappojen kusiluistimet) olis pitäny päästä kusilientä kaatamaan kurkusta alas.
Tytöillä housun puntit niin alhaalla että viirupylly ja karvamatto näkyy kilometrin päähän. Kantokahvat röllötti housun päällä niin kuin aavikko reissulle oltas lähdössä. On nämä Suomen toivot aika reppanoita voi pyhä vittu sentään.Eräskin Tauno (hampaaton) kyseli multa, että oot sinä aika punttikarhu pöökie, mutta hän kuulemma kaataa kaivon, traktorin. Mä siihen että sä varmaankin osaat lentää ja nussia lehmiä perseeseen. Niin tämä Uuno sano että mistä sä sen tiesit pööge. Sanonko vielä kerran että VOI PYHÄ VITTU näitä kangsterteita ja äidin pikku toivoja.
Toivottavasti en ollu minä joka sulle kertoi traktorin kaadosta :D Nooh, en mie iha niin päissäni ollut, kai. Joo_o, menohan oli vähän nihkeä kyllä, mutta onneks olutta juomalla ja biljardia läiskimällä unohti ympärillä vallinneen tunnelman näppärästi.
 
Boogie sanoi:
Kyllä jumppa sitten maistuu mahtavalle raskaan Joulun jälkeen. :thumbs:
Jalat tuli tehtyä paremmin kuin uskoinkaan (uppos veitsi kuin vanhaan mummoon) tai melkein samalla tavalla kuin niihin eilisiin kahteen hampaattomaan maailmanlopun ennustajiin. :rock: :rock:

HOH HOH.....keskivertoa parempi huumorimies olet myös.:thumbs:
 
Boogie sanoi:
Röyhhh.... mahtavaa kinkkua ja läskiä lisää pöytään vaan niin että napa ryskää. Mukavoo tämä massakausi röyhhh..... :kuola: :kuola: :urjo:

Mulla tais jäädä Murun kanssa Joulukinkun syönti päälle kun viime yönä piti paistoo lämmättöö vielä 8kg porsaan pakara. Kolomeen asti meni sitä kyttäellessä ettei vaan liikahda saparo hellassa.
Aattona Joulupukki jätti lahjat saunaan, niitä avatessa huomasin taas miten pieni lapsonen sitä olin kun oli hirmu kiva repiä ja riehua hikipäässä avatessa lahjoja:kuola: Sain Monta pulloo aikuisten voimajuomaa,(Jussi, Tapio ja Kossua) tuhoon ne tipattoman tammikuun aikaan.
Tietysti monta pakettia suklaata, nyt akne meinaa olla persereijässäkin perk.. :eek:
Anopilta sain lämpimät villasukat ja tyylikkään kauluspaidan joka tietysti oli liian pieni kuin voimanostajien penkkipaita, mutta hurjan mukavata oli taas kerran röyh... :kippis1: :urjo:
 
Boogie sanoi:
Anopilta sain lämpimät villasukat ja tyylikkään kauluspaidan joka tietysti oli liian pieni kuin voimanostajien penkkipaita, mutta hurjan mukavata oli taas kerran röyh... :kippis1: :urjo:

Pentuna sitä vihas noita pehmeitä paketteja mut oikeestaan nykyään on kivempaa jos tosiaan saa jotain villasukkia, pitkiäkalsareita yms :D
 
antti1 sanoi:
Pentuna sitä vihas noita pehmeitä paketteja mut oikeestaan nykyään on kivempaa jos tosiaan saa jotain villasukkia, pitkiäkalsareita yms :D


Niin ja Appiukko anto julmetun suklaarasian jonka päällä luki: Boogien horkkanappulat. Mä nauroin maha kippurassa ja sanoin, että eihän niitä käytä muut kuin pyöräilijät, jalkapalloilijat, pikajuoksiat, hiihtäjät, koripalloilijat, jenkkifutis, jääkiekkoilijat, alppihiihtäjät.... jos on uskomista mediaan. Eihän boddoojat käytä kuin yskän lääkettä ja sillonkin kun on henki lähdössä heh heh.... :D :lol2: Appiukko nauro ja sano että jos näin olis niin Boogi on ufo. Niin mä oonkin hä hä.... :lol2: :lol2:
 
:hyper: Jep Bogien jutuille saa kyllä nauraa. Kerronkin tässä kun oltiin kerran Bogien kanssa kisamatkalla oikein helsingissä ja kisan jälkeen mentiin mitallit kaulassa kupille. Paikallinen juomanlaskia ei tykännyt kun esiteltiin rautaa rinnassa niin Bogie sano et hän kyllä hallittee sun ammatin yhtähyvin kun sä itte. Hän tunnistaa kaikki juomat, sipaset vaan juomaa sormenpäähäs ja annat hänen nuuhkasta niin hän sanoo mitä se on ja sokkona. Äijähän haki liinan ja se laitettiin mestarin silmille ja arvaus alkoi. Minäkin olin äimänä kun Bogie tunsi kaikki kaljat, viinit, vuosikertoineen ja viina-merkit viskit ja konjakit. Äijä oli ihan kuumana kun hellakoukku. Sitten se näytti kaikille että olkaa hiljaa ja sipas yhden mamman, jolla oli jo viimenen väri päällä, jalkoväliä ja toi Bogien nenän eteen. Kaikki pidätti henkeä, Bogie nuuskas nuuskas toisen kerran ja sano "ettei vaan ois Alaluhtalan Lempi iisalmesta asuu nykysin täällä hesassa. Saatiin loppu ilta juoda ilimatteeksi:kippis1: :wanha:
 
Back
Ylös Bottom