BB Boogie Mustonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
olavi lundellis sanoi:
olen kuullut kovia tarinoita sun ulkomaan kisareissuilta. Olis kiva tietää pitääkö
ne paikkansa. Varsinkin kehonrakennusliiton kisareissuilla on kuulemma ollut
kaikenlaisia kommelluksia ja siellä on kuulemma hölmöilty urakalla.
Miksi et kerro niistä mitään kirjassasi. Mikä on muuten hienoin kisamatkasi ja
mikä on ollut surkein.http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/images/smilies/rock.gif
:rock:

Kyllähän kisamatkoilla sattu tosiaan kaikenlaista. :hyper: Mutta silloin ne oli arkaa tietoa, sekoilua ja seikkailua. :nolo: Tiedä vaikka joskus kirjotan niistä hulvattomista seikkailuista. kyllä kirjassakin on paljon ulkomaan tapahtumista.
Hienoin kisamatkani oli EM 2000 ja huonoin MM 1999. Matkalla oli vaan reppanoita huoltajia ja kommari tuomarit veti kotiin päin härskisti. :curs:
 
arni sanoi:
ahahahah :lol2:

Oletkos Boogie muuten ollut muuan lupaavaan kuulantyöntäjään yhteyksissä (joka myöskin vaikuttaa Kuopion suunnalla)? Kuulemma pidätte yhteyttä aina silloin tällöin...Mitä luulet, tuleeko pärjäämään miesten sarjoissa? Kehityskäyrä on ollut melko nouseva, toivottavasti pysyy paikat ehjänä...
nimim. saman kylän-ja salinpoikia

Tarkoitat varmaankin Mika Vasaraa. Mika pukkaa kuulaa 20m ensi kesänä, olen varma siitä. :thumbs: :worship:
Mulla ittellä on tammikuun lopulla kuopio-hallissa kuula kisa, tavoite on 16.50.
Ensi kesänä sitten 17.50. :wanha:
 
olavi lundellis sanoi:
kuinka monta bodaus kisaa sinulla on takana
ja mikä kilpailu on olltt tasoltaan kovin mihin olet osallistunut

Minä aloin kilpailemaan vasta 24v.
Kilpailuja on takana 45kpl. Kova tasoisin on ollut Mr Universum kisa.
Hyvä ystäväni Eino Akkila on kilpaillu mun tietääkseni yli 60 kisaa.
Minun tavoite on ylittää tuo "Eikan" raja.
Ensi syksynä on tavoite päästä finaaliin Mr U.
 
Oltiin tossa 90 luvun alussa oulussa katsomassa Finn Heat bodykisoja jossa olit kisaamassa.Meidän takana pekkirivissä istui (tai melkein kokoajan seisoi)joku nainen ja huusi ainakin 200 desibelin voimalla että Booki on jumala varmaan puoli tuntia nonstoppina.Jäi niin hyvin mieleen ku siinä kanuunassa ei muutenkaan naurattanut.Mahtoiko olla senaikainen tyttöystävä vai erittäin fanaatinen fani?
 
6pack sanoi:
Oltiin tossa 90 luvun alussa oulussa katsomassa Finn Heat bodykisoja jossa olit kisaamassa.Meidän takana pekkirivissä istui (tai melkein kokoajan seisoi)joku nainen ja huusi ainakin 200 desibelin voimalla että Booki on jumala varmaan puoli tuntia nonstoppina.Jäi niin hyvin mieleen ku siinä kanuunassa ei muutenkaan naurattanut.Mahtoiko olla senaikainen tyttöystävä vai erittäin fanaatinen fani?
Veikkaisin että Annie Stark. :hyper:
 
Boogie sanoi:
Tarkoitat varmaankin Mika Vasaraa. Mika pukkaa kuulaa 20m ensi kesänä, olen varma siitä. :thumbs: :worship:
Mulla ittellä on tammikuun lopulla kuopio-hallissa kuula kisa, tavoite on 16.50.
Ensi kesänä sitten 17.50. :wanha:

Mikaa juuri tarkoitan (nimeä en kehdannut heti lähteä huutelee).

Hyvinhän tuo kuula sullakin kuulemma irtoaa, vaikka lajinmaisia harjoitteita (nopeus/räjähtävävoima) tuskin erikseen teet? :)
 
arni sanoi:
Mikaa juuri tarkoitan (nimeä en kehdannut heti lähteä huutelee).

Hyvinhän tuo kuula sullakin kuulemma irtoaa, vaikka lajinmaisia harjoitteita (nopeus/räjähtävävoima) tuskin erikseen teet? :)

En todellakaan tee nopeus/räjähtävävoimaa. Mä vuan boddoon hiljoo ja kovoo. :kippis1:
 
6pack sanoi:
Oltiin tossa 90 luvun alussa oulussa katsomassa Finn Heat bodykisoja jossa olit kisaamassa.Meidän takana pekkirivissä istui (tai melkein kokoajan seisoi)joku nainen ja huusi ainakin 200 desibelin voimalla että Booki on jumala varmaan puoli tuntia nonstoppina.Jäi niin hyvin mieleen ku siinä kanuunassa ei muutenkaan naurattanut.Mahtoiko olla senaikainen tyttöystävä vai erittäin fanaatinen fani?

Mulle vaan jäi niistä kisoista semmonen kuva, että bodyhousut meinas tippua ja pallukat näkyä hah hah....:eek: :nolo: :itku:
 
:hyper: Eikös se Muru sanonut samaa sun muustakin tekniikasta sillon viimeksi kun käytiin maalikylissä ja oltiin oikein hotellissa, muistatkos. ;) Sano muistaakseni et tahtkihtyy vaan jos on urheiluruutu alkamassa.:thumbs: :wanha:
 
6pack sanoi:
.Mahtoiko olla senaikainen tyttöystävä vai erittäin fanaatinen fani?
Nyt tulee aika villi veikkaus, mutta olen lähes 99%:n varma, että kyseessä on mun tuttava, ja entinen työnantaja Mikkelistä... :D Edelleen fanittaa Boogieta aevan kympillä.
 
JEE, AIVAN MAHTAVA FIILIS!!!

Ystäväni Jukka kävi tänään meillä Boogielandiassa kylässä ja sai VIHDOINKIN tietokoneeni "jekkasemmaan"!!!

Kiitokset Jukalle tätäkin kautta...Myös siitä joulupaketissa olleesta "urheilujuomasta"!!! :hyper: :joulu3:

Anoppi saa pelata pasianssinsa rauhassa eikä tartte vääntää kättä enää koneelle pääsystä, eikä tarvitse enää jännittää sitäkään, miten ilmoittaa salini voittaja-nimiehdotus, vaan ilmoitan sen kuten jo aiemmin lupasinkin; HUOMENNA päivällä klo 12!

Vielä voi siis rutistaa viimehetken nimiehdotelmia.....
 
vanhakeho sanoi:
:hyper: Eikös se Muru sanonut samaa sun muustakin tekniikasta sillon viimeksi kun käytiin maalikylissä ja oltiin oikein hotellissa, muistatkos. ;) Sano muistaakseni et tahtkihtyy vaan jos on urheiluruutu alkamassa.:thumbs: :wanha:

Jep jep....Vielä viikko rennosti ja alkaa armoton jumppa kohti ensi syksyn kisoja.
Kunhan kestän vaan kunnialla vielä muutaman päivän sikajuhlia.
Voin jo kuvitella minkä näköinen mä olen kun olen muutaman kilon syöny läskiä ja pottulooroo...:hyper: :hyper: :hyper: :eek: :eek: :urjo: :urjo:
 
Memento sanoi:
Muistinko oikein boogie että sulla oli joskus ennen sotia sali Kuopiossa nimeltään "Boogie's gym"?

On niin vaikea päättää uuden salin nimeä, no annan aikaa itselleni helmikuuhun asti.
On paljon parempi päättää nimi, kun sali on paikallaan.
"Manala" on nähnyt hyvät ja pahat ajat, ei siitä niin vain luovuta.
Kävin aamulla pakollisen aatto treenin, 15min hauksia.
Nyt voi hyvällä mielellä alkaa viettämään JOULUA.
Oikein rauhallista JOULUA teille kaikille äidin pienet riiviöt. :joulu4: :joulu2: :joulu3:
 
Back
Ylös Bottom