BB Boogie Mustonen

Muumilaakso
Boogielaakso
Puukilaakso
Vihtahousu Gym
Sarvi Gym(kaksi merkitystä)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Voin kuvitella kun olet kurittanut jotain paikallista isäntää niin Veli-Pekka huutaa vieressä kädet huitoen.

"ELÄ ELÄ, KUUNTELEPPA NYT, ANNA KUN MIE NÄYTÄN!"

Siinä ovella kun me turistiin Rokin kanssa niin kaks blondia kysäs multa että minkä ikänen olen. Minä kylmän rauhallisena sanoin, että 30v. Toinen blondeista tuumas että he ovat mun luulleen olleen vasta 26v. Roki nauro katketakseen lattialla, ja soperti sieltä naurun seasta BOOOOOOGIEEEEEE hä hä hähhhhh.....
Voitte kuvitella ku Roki nauro.... :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:
 
Boogie sanoi:
Siinä ovella kun me turistiin Rokin kanssa niin kaks blondia kysäs multa että minkä ikänen olen. Minä kylmän rauhallisena sanoin, että 30v. Toinen blondeista tuumas että he ovat mun luulleen olleen vasta 26v. Roki nauro katketakseen lattialla, ja soperti sieltä naurun seasta BOOOOOOGIEEEEEE hä hä hähhhhh.....
Voitte kuvitella ku Roki nauro.... :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:

ahahahah :lol2:

Oletkos Boogie muuten ollut muuan lupaavaan kuulantyöntäjään yhteyksissä (joka myöskin vaikuttaa Kuopion suunnalla)? Kuulemma pidätte yhteyttä aina silloin tällöin...Mitä luulet, tuleeko pärjäämään miesten sarjoissa? Kehityskäyrä on ollut melko nouseva, toivottavasti pysyy paikat ehjänä...
nimim. saman kylän-ja salinpoikia
 
vanhakeho sanoi:
:kippis1: Sehän on niin Boogi että kehoilu pitää vanhat nuorina ja kalja hartiat kapeina ja finnit loitolla. Muistahan sitten 22.4.

Muistan 22.4 vanhakeho, se on meille varattu. :thumbs:

Kuopion Kalpan lätkäpeleissä jäähallin screenillä Boogie on hauskana lätkätuomarina viheltämässä ja näyttämässä kansainväliset tuomarimerkit silmä mustana ja tuomaripaita revittynä. :hyper:
Tänään on Kalpan peli ja mä oon taas siellä munaamassa itteni, no tuskin enään eneempää voinkaan mitä olen elämäni aikana tehny...he he..:lol2: :nolo:
 
Heh.......
No sun pitäs olla koko matsi siellä pömpelissä niin pysys kuri mutta taitaa olla pahempi homma kun sun iltatyö. Kaverit vielä sut´selvinpäin? :worship: :kippis1:
 
Kuule Boogie! Muistaakseni siinä kirjassa kerroit että sulla on joku kädenvääntölaite jolla treenaat ja jota käytitte baareissa kun kisasitte. Voitko kertoa vähän tarkemin minkälainen vekotes on kyseessä tai pistää vaikka kuvaa siitä?:)
 
Pikkuhannu sanoi:
On varmaankin mennyt ohi silmien... Paljonkos tuo "Let´s Boogie" -kirja mahtaa maksaa???
Voisi vaimolle vihjaista joululahjaideaa...:D


On saatanan hyvä kirja, että tilailemaan vaan!
 
Boogie sanoi:
"Manala" on siellä mistä kuuluu ulvontaa ja niin perkeleen kova paskan haju usvan seasta nousee....hä hä hääää... :curs: :evil: :evil: :evil:
En minä sitä nyt teille perk.. kerro missä jumppaan. :joulu2:

Heh, Kuopion poikana tiedän että se on siéllä asunnossasi perk... En kyllä tarkkaan tiedä missä päin se oikein sijaitsee, pitänee kiertää ja tutkia koko kuopion talot ja metsät ja tulla kylään. :lol2: :evil: :urjo:
 
En tiedä onko jo vanha, mutta hieman hymyilytti kaupassa eilen, kun salikaveri näyttä uuden Bodaus-lehden kantta, jossa sanottiin: "Boogie seitsemäs Mr. Olympiassa". Ei paha. :thumbs:
 
:rock: Se on jo vanha juttu. Uusi on että Boogi ja Muru on menneet kihloihin. Uusi iso asuntokin on katsottuna. On se iniin hempeetä että.:haart: ONNEA!:wanha:
 
Boogie sanoi:
Let's Boogie kirjaa löytyy vielä

Tony Heinolta puh n:o 044-5822333
tai minulta 040-7139324


Pakkotoistolta kirjat on loppu, mutta Tonylta tai minulta löytyy vielä. :joulu4: :joulu3: :joulu2:
 
Boogiella kone jumissa!

Tietokonenörtti talonmiehemme kävi räpläämässä konettamme ja poisti sieltä viruksentorjuntaohjelman ja
hupsista hei- nyt on ollut kone jumissa jo viikon!!! :curs: :curs: :curs:

Työkamuni Teemu kävi antamassa koneellemme vähän "tekohengitystä" jo parina päivänä ja tässä lähipäivinä seurailemme, josko kovalevyllä vielä tekis jotain... :rolleyes:

En siis ole unohtanut teitä, rakkaat Pakkislaiset, vaan alan näpytellä vastauksia kysymyksiinne heti kun koneeni taas toimii...
En viitsi pitkään räplätä tässä nyt että ANOPPI PÄÄSEE PELAAMAAN PASIANSSIA, perk... ;)
 
Boogie sanoi:
Höyläämö olis kans makee nimi, mutta kun mä taidan olla pikkasen Murun tossun alla niin en taida uskaltaa laittaa.
Niksi nurkka :rolleyes: ...tai Kiksi nurkka
 
Boogie sanoi:
Tietokonenörtti talonmiehemme kävi räpläämässä konettamme ja poisti sieltä viruksentorjuntaohjelman ja
hupsista hei- nyt on ollut kone jumissa jo viikon!!! :curs: :curs: :curs:

Työkamuni Teemu kävi antamassa koneellemme vähän "tekohengitystä" jo parina päivänä ja tässä lähipäivinä seurailemme, josko kovalevyllä vielä tekis jotain... :rolleyes:

En siis ole unohtanut teitä, rakkaat Pakkislaiset, vaan alan näpytellä vastauksia kysymyksiinne heti kun koneeni taas toimii...
En viitsi pitkään räplätä tässä nyt että ANOPPI PÄÄSEE PELAAMAAN PASIANSSIA, perk... ;)



Taitaa olla anopilla pitkä peli...;)
 
Back
Ylös Bottom