Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi:Voin kuvitella kun olet kurittanut jotain paikallista isäntää niin Veli-Pekka huutaa vieressä kädet huitoen.
"ELÄ ELÄ, KUUNTELEPPA NYT, ANNA KUN MIE NÄYTÄN!"
Boogie sanoi:Siinä ovella kun me turistiin Rokin kanssa niin kaks blondia kysäs multa että minkä ikänen olen. Minä kylmän rauhallisena sanoin, että 30v. Toinen blondeista tuumas että he ovat mun luulleen olleen vasta 26v. Roki nauro katketakseen lattialla, ja soperti sieltä naurun seasta BOOOOOOGIEEEEEE hä hä hähhhhh.....
Voitte kuvitella ku Roki nauro....
vanhakeho sanoi::kippis1: Sehän on niin Boogi että kehoilu pitää vanhat nuorina ja kalja hartiat kapeina ja finnit loitolla. Muistahan sitten 22.4.
25€ pakkiksen kaupassa:Pikkuhannu sanoi:On varmaankin mennyt ohi silmien... Paljonkos tuo "Let´s Boogie" -kirja mahtaa maksaa???
Voisi vaimolle vihjaista joululahjaideaa...:D
Pikkuhannu sanoi:On varmaankin mennyt ohi silmien... Paljonkos tuo "Let´s Boogie" -kirja mahtaa maksaa???
Voisi vaimolle vihjaista joululahjaideaa...:D
Boogie sanoi:"Manala" on siellä mistä kuuluu ulvontaa ja niin perkeleen kova paskan haju usvan seasta nousee....hä hä hääää... :curs: :evil: :evil: :evil:
En minä sitä nyt teille perk.. kerro missä jumppaan. :joulu2:
Boogie sanoi:Let's Boogie kirjaa löytyy vielä
Tony Heinolta puh n:o 044-5822333
tai minulta 040-7139324
Niksi nurkka ...tai Kiksi nurkkaBoogie sanoi:Höyläämö olis kans makee nimi, mutta kun mä taidan olla pikkasen Murun tossun alla niin en taida uskaltaa laittaa.
Boogie sanoi:Tietokonenörtti talonmiehemme kävi räpläämässä konettamme ja poisti sieltä viruksentorjuntaohjelman ja
hupsista hei- nyt on ollut kone jumissa jo viikon!!! :curs: :curs: :curs:
Työkamuni Teemu kävi antamassa koneellemme vähän "tekohengitystä" jo parina päivänä ja tässä lähipäivinä seurailemme, josko kovalevyllä vielä tekis jotain...
En siis ole unohtanut teitä, rakkaat Pakkislaiset, vaan alan näpytellä vastauksia kysymyksiinne heti kun koneeni taas toimii...
En viitsi pitkään räplätä tässä nyt että ANOPPI PÄÄSEE PELAAMAAN PASIANSSIA, perk... ;)