BB Boogie Mustonen

vanhakeho sanoi:
:hyper: Jep Bogien jutuille saa kyllä nauraa. Kerronkin tässä kun oltiin kerran Bogien kanssa kisamatkalla oikein helsingissä ja kisan jälkeen mentiin mitallit kaulassa kupille. Paikallinen juomanlaskia ei tykännyt kun esiteltiin rautaa rinnassa niin Bogie sano et hän kyllä hallittee sun ammatin yhtähyvin kun sä itte. Hän tunnistaa kaikki juomat, sipaset vaan juomaa sormenpäähäs ja annat hänen nuuhkasta niin hän sanoo mitä se on ja sokkona. Äijähän haki liinan ja se laitettiin mestarin silmille ja arvaus alkoi. Minäkin olin äimänä kun Bogie tunsi kaikki kaljat, viinit, vuosikertoineen ja viina-merkit viskit ja konjakit. Äijä oli ihan kuumana kun hellakoukku. Sitten se näytti kaikille että olkaa hiljaa ja sipas yhden mamman, jolla oli jo viimenen väri päällä, jalkoväliä ja toi Bogien nenän eteen. Kaikki pidätti henkeä, Bogie nuuskas nuuskas toisen kerran ja sano "ettei vaan ois Alaluhtalan Lempi iisalmesta asuu nykysin täällä hesassa. Saatiin loppu ilta juoda ilimatteeksi:kippis1: :wanha:
mieshän taitaa olla melko legenda :lol2: :lol2: ...tulee mieleen pari vitsiä ja pätkä yhdestä uuno turhapurosta. koska tulee boogi elokuva??
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Elokuva aihetta on kerran mietitty, mutta Bogie halus näytellä kaikki roolit itse koska Hollywoodista ei saatu ketää näyttelemään pääroolia. Sanoivat että tuollaista syvällistä henkilöä kuin Bogie ei ole helppo tulkita. Bogie itse taas ei tule kysymykseen koska silloin ne luulee että päähenkilö on tietokoneella tehty. Eihän sellaisia ilmeitä pysty inhimillinen olento vääntämään naamalleen. Se vaan uskoo joka on nähnyt hänet luonnossa. Murun roolia taas ei pysty muut esittämään koska hän vaan ymmärtää ukkonsa kieltä ja mitä hän millonkin haluaa.:wanha:
 
topi sanoi:

Nämä kuvat on mun ekalta salilta (vanha maatalo) jumppasin siellä 6 ekaa vuotta, ja jumppaan siellä vieläkin kun käyn Salahmilla(Iisalmesta 30km Ouluun päin) moikkaamassa vanhempiani.
Siinäs näette ettei ollu alussa mulla hienoja kromattuja laitteita, kukkia nurkissa eikä kokolattiamattoa. :D
Talvella kun ulkona oli pakkanen, niin lämpöpuhaltimella sain just ja just nousemaan plussan puolelle.
Penkki on väsätty puusta, ja kyläseppä(Ukko-Pekka) teki putkesta ja raudasta muita välineitä.
Sillä innolla olis tullu jo MM mestari, mut tietoo ei ollu hitustakaan.
:5: :5: :5: :5: :5: :5: :5: :5: :5: :5: :5: :5: :5: :5: :5:
 
vanhakeho sanoi:
:hyper: Jep Bogien jutuille saa kyllä nauraa. Kerronkin tässä kun oltiin kerran Bogien kanssa kisamatkalla oikein helsingissä ja kisan jälkeen mentiin mitallit kaulassa kupille. Paikallinen juomanlaskia ei tykännyt kun esiteltiin rautaa rinnassa niin Bogie sano et hän kyllä hallittee sun ammatin yhtähyvin kun sä itte. Hän tunnistaa kaikki juomat, sipaset vaan juomaa sormenpäähäs ja annat hänen nuuhkasta niin hän sanoo mitä se on ja sokkona. Äijähän haki liinan ja se laitettiin mestarin silmille ja arvaus alkoi. Minäkin olin äimänä kun Bogie tunsi kaikki kaljat, viinit, vuosikertoineen ja viina-merkit viskit ja konjakit. Äijä oli ihan kuumana kun hellakoukku. Sitten se näytti kaikille että olkaa hiljaa ja sipas yhden mamman, jolla oli jo viimenen väri päällä, jalkoväliä ja toi Bogien nenän eteen. Kaikki pidätti henkeä, Bogie nuuskas nuuskas toisen kerran ja sano "ettei vaan ois Alaluhtalan Lempi iisalmesta asuu nykysin täällä hesassa. Saatiin loppu ilta juoda ilimatteeksi:kippis1: :wanha:

Mulla on sellanen muistikuva että mukavata meillä oli vai mitä Vanhakeho. Muista en niin varma ole sitten ollenkaan he he....:kippis1:
 
Tulihan sitä sitten kahlattua 56-sivua Boogie juttua... :D
Kyllähän Boogie on se ykkönen meidän tavallisten kynäniskojen silmissä, jotka ei paljon lajia seuraa. johtuukohan mainoksista vai savolaisuudesta??

Hyvää Uutta Vuotta Boogillekkin!! :worship:
 
Mr.Referee sanoi:
Tulihan sitä sitten kahlattua 56-sivua Boogie juttua... :D
Kyllähän Boogie on se ykkönen meidän tavallisten kynäniskojen silmissä, jotka ei paljon lajia seuraa. johtuukohan mainoksista vai savolaisuudesta??

Hyvää Uutta Vuotta Boogillekkin!! :worship:

Varmaankin se johtuu siitä etten pelkää kilpailla melkeinpä lajissa kuin lajissa ja kunnossa kuin kunnossa...heh heh, se nyt ei aina oo ollut ihan hyväkään juttu varsinaisen menestyksen kannalta,
mutta toisaalta kaikki tavikset ovat nähneet konkreettisesti, etten mäkään mikään yli-ihminen oo. ;)
Ja ehkä siksi musta tykätään, ku en yritä asettautua "tavisten" yläpuolelle.

Joskus näytän kuitenkin sen itserakkaankin puoleni, kun annan palautetta esim.jollekin selkäänpuukottajalleni...tai ku hermot on pinnassa ja itsetuntoni ei ole balanssissa ku HALITYYNYNI on pesussa.......:itku:
(Muru vittuili että oli joutunu paukuttamaan sen silmät kirvellen rautakangella pehmeex että sai sen rutistettua koneeseen ja ah! sitä huumaavaa tuoksua... :curs:
 
:evil: Siitä selkäänpuukotuksesta muten Bogie. Törmäsin tossa vanhaan raskaan sarjan kehäkettuun ja juteltiin siinä kaikkea ja kuulin et yks sun asuin seudulta oleva kaveri oli kerran aika tuiskeessa tullu kyseleen sulta neuvoja ja olit sanonut et autat mielellään kunhan tulee selvinpäin jutteleen ja tekee kovasti töitä. Nyt tää kaveri on yks suomen parhaita ja ei ole tuntevinaan kisapaikalla.:eek: . En oikein ymmärrä tuollaista tyyppiä että ei edes kiitä sillä ilman sun apua se vieläkin jurrissa kehus kuten moni muukin että hänestä OIS tullu mestari. Tiedät kenestä puhun ja hän itsekkin jos lukee tämän. Mutta mitäpä me moisesta. Pikku-sielut ei meitä heilauta. Me vaan pierastaan ja jatketaa matkaa. Koirat haukkuu mutta karavaani kulkee.:wanha:
P.S. Olihan meillä hauskaa silloin oli kuulemma puhuttu sujuvasti mandariini kiinaakin ja mieshän ei vielä ole kännissä jos pysyy ojassa selällään.:kippis1:
 
Tämä on paras tredi kautta pakkiksen aikojen, IKINÄ! Kiitti Boogie, pelastit sairaslomalaisen viikon, tän tredin lukeminen on erittäin terapeuttista....ellen sitten kuole nauruun:hyper: :hyper:
 
camu sanoi:
Tämä on paras tredi kautta pakkiksen aikojen, IKINÄ! Kiitti Boogie, pelastit sairaslomalaisen viikon, tän tredin lukeminen on erittäin terapeuttista....ellen sitten kuole nauruun:hyper: :hyper:

Kiitosta vaan kauhiasti! Katos ku tästä Pakkikselle kirjottelusta on tullu mulle jo harrastus ja ompahan nyt muutakin duunia näille nakkisormille kuin Murun räpläys... :D
 
:D Sain Bogie juuri 1993 Oulun kisojen videon ja paljon muitakin vanhempia videoita. Katellaan joskus? Sulla jo sillon aika vapari. Hokkasen Jussi ja Herrasen Jussi tähti esiintyjinä, olivat lähdössä jenkkilään kisaamaan. Muistatko?:nolo: :wanha:
Muista et se on jalkojen vika jos saa turpiinsa.:zzzz:
 
El Diablo sanoi:
Juuassa? Pohjois-Karjalassa? Sehän on tuossa naapurissa! Kerro lisää! :eek:

Matsi on ravintolassa/baarissa/paikallinen juottola. Nimeä en muista, mutta matsi on joka tapauksessa 4.2. lauantai-yönä n.klo 24.00.
Lippujen hintaa en tiedä paljoko on, mutta lupaan infota vielä tarkemmin kunhan tiedän.
Nyt kaikki Boogie-antifanit kattomaan saako Boogie ryssältä turpaan!?! :evil: :thumbs:
 
:D Soittele sille omistajalle että laajentaa tiloja. Hommatkaa venäjän kielinen tohtori setä että ei tule kansainvälistä selkkausta. Se voipi iivana olla ihmeissään kun revontulet näkyy sisätiloissa. Ja eihän siitä pojalla ole pitkä matka juosta kipasta maatuskan helmoihin pilli ruokintaan kotia. Kun ei vaan tulis pojata kovin säikky. Se on karmeeta katella kun iso mies paskoo housuunsa kun kuulee suomen-kieltä. Pappa kerto se oli nähnyt talvisovassa kun iivana oli painanut karkuun ja latu oli ollu ruskee ja se ei ollu tervaa. Ja sillon ei menty luistelu-tyylillä.:hyper: :wanha:
 
Boogie sanoi:
Matsi on ravintolassa/baarissa/paikallinen juottola. Nimeä en muista, mutta matsi on joka tapauksessa 4.2. lauantai-yönä n.klo 24.00.
Lippujen hintaa en tiedä paljoko on, mutta lupaan infota vielä tarkemmin kunhan tiedän.
Nyt kaikki Boogie-antifanit kattomaan saako Boogie ryssältä turpaan!?! :evil: :thumbs:

Ei Juuan baareihin mahdu paljon muita kun Boogie... Tosissaan käytännön järjestelyt voi vaatia mielikuvitusta.

Mutta paikalle on päästävä jokatapauksessa!
 
Boogie sanoi:
Mulla tais jäädä Murun kanssa Joulukinkun syönti päälle kun viime yönä piti paistoo lämmättöö vielä 8kg porsaan pakara. Kolomeen asti meni sitä kyttäellessä ettei vaan liikahda saparo hellassa.
Aattona Joulupukki jätti lahjat saunaan, niitä avatessa huomasin taas miten pieni lapsonen sitä olin kun oli hirmu kiva repiä ja riehua hikipäässä avatessa lahjoja:kuola: Sain Monta pulloo aikuisten voimajuomaa,(Jussi, Tapio ja Kossua) tuhoon ne tipattoman tammikuun aikaan.
Tietysti monta pakettia suklaata, nyt akne meinaa olla persereijässäkin perk.. :eek:
Anopilta sain lämpimät villasukat ja tyylikkään kauluspaidan joka tietysti oli liian pieni kuin voimanostajien penkkipaita, mutta hurjan mukavata oli taas kerran röyh... :kippis1: :urjo:

Nyt siitä sian pakarasta näkyy jo luut yhyy :itku:
On se niin hyvvee ku siihen vielä sipasoo piälle vähän sinappia, niin ei paremmasta väliä.
Muru tuumas että mä alan muistuttaa entistä enemmän pientä porsasta kun kuulemma jo unissani röhkin. :curs:
 
Kohta se on taas tipaton tammikuu, tekopyhien juoppojen keksintöä arvaan ma?! :rolleyes:
Tuli mieleen 2003 SM-kisoihin valmistautuminen, kun muutamat Kuopiolaiset potarit myös valmistautui kisoihin. Jo 4 kk ennen kisoja pojat kävi aamuin ja illoin lenkillä.

Tulivat väsyneinä iltalenkin jälkeen käymään ravintolassa, missä olin juuri vapaalla kaatamassa huurteista ohrapirtelöä kurkkuuni ja katselivat silmät tapillaan, :eek: joten huusin että tulkaa iloisten veikkojen pöytään!
Pojat siinä vesituoppeja maistellessaan äimistelivät kun minä sanoin että lihakset lähtee kartanolle tuolla menolla ennenku ootte lavalla valokeilassa. Lenkille lähdetään sitten vasta kun dietti alkaa polkea paikallaan pojat. :whip:

No kisat tuli aikanaan, ja lihaksettomat pojat ei päässy finaaliin.... :rolleyes: minä muistaakseni voitin kisan. Mitä opimme tästä?
Uskotaan ennemmin kemiantohtoreita kuin kokenutta kehäratsua.
Ja opimme sen että potarin päätä ei käännetä. :jahas:
Jos kuulevat huhun, että hevosenpaskalla kehittyy hurjasti niin sitä koitetaan keksiä vaikka minkälaista hilloa ja sötkötystä, millä saada se kivuttomammin alas... voihan perse mihin tämä laji on menossa. :curs:
 
:worship: Jes Bogie jus tätä minäkin olen ajatellut kun katselee noita entiaikain vilimejä meijän parhaista potareista niin ne pesis nytkin melkein kaikki nykyiset kisailiat. Ja tarkotan näillä nooan aikasilla myös sua ja silti vielä voitit. Ei ennenkään ollu lisäravinteita ja miehet oli paljon parempia ja isompia kun nyt. Tietysti joku poikkeus löytyy (Savo Make), mutta ajatteleppa kun joku vanha pattiselkä päättää tehä paluun niin se on yleensä aina mitalleilla vaikka on ollut pois 6 vuotta. Ja se on kerennyt reenata paluuseen vuoden. Se on niin että ne vaan tulee ja sanoo et olikose -67 vai -76 kun nähtiin viimmeksi. Entisaikaan lajin hohto oli siinä että lopussa oli kipua ja nälkää. Ja huumori salilta puuttuu kokonaan, ei siellä saa vitsailla kun pojilla on puurot vähänä.
Vai mitä vääräleuka. Vaikka onhan se niin et sinäkin olisit jo kehäraakki jos se sun PERSONA RAILERI ei vahtis sun tekemisiä ja antas aina suukkoja kipeisiin paikkoihin. Taitaa nykysin jomottaa aina jotakin lihasta?:hyper: :wanha:
 
Back
Ylös Bottom