BB Boogie Mustonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jahajaha...

bordelli
helvetin esikartano
tuskakellari
toimisto
via dolorosa
redrum :D
 
Boogie sanoi:
Nämä kehonrakentajat ovat innoittaneet minua:

Arto Lyytikäinen, SM, PM -86. Suomen Vahvin -87
Keijo Reiman 6 x MM-mitallia, 4 x EM-mitallia yleisessä ja MM veteraaneissa
Jorma Räty MM-80 ja Mr Olympia-kilpailija
Eino Akkila Suomen Mr Bodybuildig (145 kilpailua)
Olev Annus Mr Universum ja Mr Olympia-kilpailija (masters) -95
Pappa Heikkinen MM veteraaneissa -2000 ja 2001
Peter Keränen World Games hopeaa -97
Juhani Herranen Mr Olympia-kilpailija -92
Juhani Hokkanen Mr Olympia-kilpailija (masters) -99
ja Jyrki Savolainen mm. 8 x Australian Mestari, moninkertainen SM...

Jyrki hommasi minut aikoinaan Ausseihin painikouluun ja meistä tuli erittäin läheiset ystävät... Jyrkin muisto säilyy aina sydämessäni. :haart:

Mä oon ihan täpinöissäni täällä, ku minun suuri idolin Keijo "Reikku" Reiman tulee käymään boogielandiassa. Mä muistan kun soitin Reikulle 15vuotiaana tärisin ja vapisin enkä muistanu enään mitä mun piti kysyä he he....:lol2:
 
Boogie sanoi:
Mä oon ihan täpinöissäni täällä, ku minun suuri idolin Keijo "Reikku" Reiman tulee käymään boogielandiassa. Mä muistan kun soitin Reikulle 15vuotiaana tärisin ja vapisin enkä muistanu enään mitä mun piti kysyä he he....:lol2:

Tuleeko Reikku tapaamaan entistä heilaansa vai sinua:hyper: :hyper:
No, eihän se vesi järvestä soutamalla lopu:) ja jakaminenhan kuuluu Jouluun:hyper:
 
Richardo sanoi:
Tuleeko Reikku tapaamaan entistä heilaansa vai sinua:hyper: :hyper:
No, eihän se vesi järvestä soutamalla lopu:) ja jakaminenhan kuuluu Jouluun:hyper:

Jos sanonta "iloista antajaa Luoja rakastaa" pitää paikkansa, niin sen perusteella emännälläni on varma taivaspaikka tiedossa... :hyper: :haart: :)
Vitsi vitsi...
Harmi vain, Reikku ei päässytkään tulemaan vaan hänen tyttärensä kävi kihlattunsa kanssa meillä kahvilla ja kutsui meidät vastavierailulle Reikkulaan Joulun pyhinä...
Jotkut tuntuu ihmettelevän, ku mulla ja Murulla on niin hyvät välit Reikkuun mutta meistä on hemmetin kiva fiilis kun herja lentää ja kaikilla on mukavata! :D
 
Pääsemme muuttamaan Leppävirran keskustaan helmikuun lopussa omakotitaloon 240n. Sali pinta-alaa on noin 25 neliöö. :kippis1:[/QUOTE]


Niitä leppävirtalaisia kannattas varmaan varottaa etukäteen että eivät säikähä ku Boogie tallustelee aamulenkillä..:hyper:
 
Petu80 sanoi:
Pääsemme muuttamaan Leppävirran keskustaan helmikuun lopussa omakotitaloon 240n. Sali pinta-alaa on noin 25 neliöö. :kippis1:




Uuden salin nimen päätän herkkänä hetkenä klo 12.00 joulunaattona. :itku:
Vanhan punaisen salimaton vien varmasti uuteen gymiin, koska se on antanu paljon positiivista energiaa. :5:
Ei tommosista asioista noin vaan luovuta ja vaihdeta huonompaan paska energiaan.
 
Missäpäin Kalakukkolandiaa Manala sijaitsee? Tätä oon mietiskelly pitempään jo. Entäs tämä uus gym?
 
Boogie sanoi:
Lisää kuvia www.wff.fi Olev Annuksesta ja Sirpa Lauttaanahosta.

Viime lauantaina Veli-Pekka "Roki" Niskanen kävi moikkaa minua ovella kun olin taas juoppovahtina.
Roki oli aivan mahtavassa kunnossa, röllykkämaha oli tipotiessään. :thumbs:
Meillä oli juttua niin paljon että meinas työt jäädä tekemättä....:lol2:
Muisteltiin vanhoja aikoja miten oltiin tietämättömiä lajista, painettiin penkkiä aina melkein 3t ja ihmeteltiin kun ei oikein kehitystä tapahdu. :wall:
No tuosta ajasta ollaan kai vähän viisastuttu. :down:
 
kisskiss sanoi:
Missäpäin Kalakukkolandiaa Manala sijaitsee? Tätä oon mietiskelly pitempään jo. Entäs tämä uus gym?

"Manala" on siellä mistä kuuluu ulvontaa ja niin perkeleen kova paskan haju usvan seasta nousee....hä hä hääää... :curs: :evil: :evil: :evil:
En minä sitä nyt teille perk.. kerro missä jumppaan. :joulu2:
 
Pääsemme muuttamaan Leppävirran keskustaan helmikuun lopussa omakotitaloon 240n. Sali pinta-alaa on noin 25 neliöö. :kippis1:[/QUOTE]

Onnittelut uudesta töllistä:thumbs:
 
Boogie sanoi:
Viime lauantaina Veli-Pekka "Roki" Niskanen kävi moikkaa minua ovella kun olin taas juoppovahtina.
Roki oli aivan mahtavassa kunnossa, röllykkämaha oli tipotiessään. :thumbs:
Meillä oli juttua niin paljon että meinas työt jäädä tekemättä....:lol2:
Muisteltiin vanhoja aikoja miten oltiin tietämättömiä lajista, painettiin penkkiä aina melkein 3t ja ihmeteltiin kun ei oikein kehitystä tapahdu. :wall:
No tuosta ajasta ollaan kai vähän viisastuttu. :down:

Mä olin Vellun ja Suvin kihlajaisissa ja tottakai piti tarkastaa Vellun punttisali (Suvila). Oli aika huvittavan näköistä, kun äijät veti ylätaljaa kravatti kaulassa:D
 
Boogie sanoi:
Viime lauantaina Veli-Pekka "Roki" Niskanen kävi moikkaa minua ovella kun olin taas juoppovahtina.
Roki oli aivan mahtavassa kunnossa, röllykkämaha oli tipotiessään. :thumbs:
Meillä oli juttua niin paljon että meinas työt jäädä tekemättä....:lol2:
Muisteltiin vanhoja aikoja miten oltiin tietämättömiä lajista, painettiin penkkiä aina melkein 3t ja ihmeteltiin kun ei oikein kehitystä tapahdu. :wall:
No tuosta ajasta ollaan kai vähän viisastuttu. :down:
Voin kuvitella kun olet kurittanut jotain paikallista isäntää niin Veli-Pekka huutaa vieressä kädet huitoen.

"ELÄ ELÄ, KUUNTELEPPA NYT, ANNA KUN MIE NÄYTÄN!"
 
Back
Ylös Bottom