BB Boogie Mustonen

Boogie sanoi:
Morjens ISO A.
Muistan sinut hyvin Leaderin promopäivästä. Mulla onkin naurettava juttu JR Fitness Storesta: :lol2:
kun sanoin, että PAKKOTOISTO.COM maksaa mun lentolipun Mr Universum-kisaan, JR Fitness Storen pamppu Janne Hakala tuumas vaan että minun naamaa ei sitten enään käytetä mainoksissa. Yhteistyömme loppui siis siihen, että Mike tarjosi mulle lentoliput kisoihin!?! Että kovaa on kilpailu lisäravinne puolella.
Meikä syö nykyään vaan kananmunia, tonnikalaa, kananmunia ja kananmunia... ;)

Treenissä keskityn vaan tuntumaan. :whip:
Ja pullia?! :lol2:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
SDM sanoi:
Moro!

Kävitkö eilisissä gymin pikkujouluissa ihan sisällä asti? Katoin, että varmaan kiire ukolla kun pihalla pyörähit vaan :D. Ois sinne vielä yks iso ukko mahtunu:)

En käyny sisällä asti, oli kiire töihin Suonenjoelle juoppovahdix. :whip:
 
masello sanoi:
tässä pähkäsin, kun mulle outo tuo nabba liittona. paljonko nabballa on jäsenmaita? onko sillä omaa pro divisionia? paljonko oli osallistujia esim.
tämän vuotisissa kisoissa ja mistä maista kilpailijat olivat? missä maassa on nabban "päämaja"? ja onko näissä kisoissa missä mr. B oli testit? sen tiedän, että ifbb:llä mm-kisoissa on testit tyyliin kolme parasta ja arvalla loput.
jos nabballa testivapaat kisat niin se voi osaltaan houkutella monia tekemään hommat helpomman kautta ja valita köykäsempi liitto. ifbb:n mm-kisoihin
ei ole ollut viime vuosina oikein halukkaita....

NABBA:lla ei ole testejä. Eli karjut on aika hurjan kokosia ja bodarinaiset on aivan karmeen isoja. Mun sarjassa oli 23 kilpailijaa.

Jäsenmaita on 50 ympäri maailman, Pro Divisioonakin on.
En ymmärrä miten sitä kukaan voisi kutsua "helpomman kautta" tai "köykäseksi liitoksi"?!? :david:

Kuten olen jo monesti todennut, oisin itse ollut halukas IFBB:n kisoihin, mutten jostain syystä päässyt? En usko, että IFBB:ssä on touhu sen puhtaampaa, kuin muissakaan liitoissa. Toiset vaan jää kiinni ja toiset ei. ;)

Jos haluat tietoa Suomen NABBA:n toiminnasta, zekkaa:
www.wff.fi
 
loops sanoi:
Nuo douping testit ei kyllä mitenkään kuuluu osana kehonrakennukseen. En oo kyllä ikinä semmosesta liitosta kuullu missä miehiä testattais niin että niitä pelottais, yhtään, missään, koskaan. Eikä sääntöjä ees voida niin muuttaa että yhtä äkkiä alettais testaan. Kilpailijoitten koosta tippuis aika paljon pois, ja laji menettäis viimisenki kiinnostavuutensa.

Kyllä kuule ystäväni dopingtestit on IFBB:llä kansainvälisissä kisoissa.
Nykyään suomalaiset kilpailijat testataan jo ennen ulkomaille lähtöä.
Monta kilpailijaa on jääny kiini niin ulkomaalaisia kuin myös suomalaisia. :curs:
En tiedä miten itäblokin maat toimii, mut ne on isoja ja kaarmeen tiukkoja aina, eikä ne koskaan jää kiini (outoa) :thumbs:
Se on totta että ukot on puolet pienempiä , kun eivät osaa hommiaan. :david:
 
Hummerivirta sanoi:
Kiitokset Boogielle kuvasta ja nimmarista :worship:

Oli kiva tarinoida ja heittää läppää mukavassa seurassa.
Miken kahvi oli parempaa mitä osasin odottaa, ja Jounin keksit oli niin hyviä että kävin ostamassa koti matkalla samanlaisia. :kuola:
 
:lol2: Ai etta taa Boogien threadi on sitte hyvaa huumoria. Sulla on hauska tapa kirjottaa, sahan voisit alkaa Bodaukselle toimittajaksi niin tulis lehteen edes jotain lukemisen arvoista. ;)

Ja mita tulee KP:n ystavallisyyteen, niin kuka tahansa KP:n kanssa missaan tekemisissa ollut tietaa etta han ei mikaan maailman ystavallisin ihminen ole. Nasaviisas mies ja tuntuu tykkaavan ihmisten dissaamisesta, kun sita avoimesti lehdessaankin tekee. Seko on sitten hyvaa ja puolueetonta journalismia... tuskin.

Ettei jais ihan aiheettomaksi tama viesti, niin kysytaas pari kysymysta:
- Kuinka paljon valmennettavia sulla on ja kuinka tiivista yhteistyota teet heidan kanssaan?
- Millainen ihminen on helpoin ja vaikein valmennettava?
- Oletko missaan vaiheessa katunut sita, etta sinusta tuli kehonrakentaja? Jos olet niin milloin ja miksi?
 
Mitens Boogie suhtautu venyttelyyn. Onko meininki Seppo Räty tyyliin "että 250kg niskaan ja kyykkyyn niin luulis venyvän" vai mikä?:D
 
arnold1987 sanoi:
Mitens Boogie suhtautu venyttelyyn. Onko meininki Seppo Räty tyyliin "että 250kg niskaan ja kyykkyyn niin luulis venyvän" vai mikä?:D

Kyllä minä venyttelen aina treenattavan lihaksen.
Ohjelmaani olen ottanut myös joka treenipäivä jalkojeni venyttelyn. :arvi:
 
Faidra sanoi:
:lol2: Ai etta taa Boogien threadi on sitte hyvaa huumoria. Sulla on hauska tapa kirjottaa, sahan voisit alkaa Bodaukselle toimittajaksi niin tulis lehteen edes jotain lukemisen arvoista...
Ettei jais ihan aiheettomaksi tama viesti, niin kysytaas pari kysymysta:
- Kuinka paljon valmennettavia sulla on ja kuinka tiivista yhteistyota teet heidan kanssaan?
- Millainen ihminen on helpoin ja vaikein valmennettava?
- Oletko missaan vaiheessa katunut sita, etta sinusta tuli kehonrakentaja? Jos olet niin milloin ja miksi?

Olen treenivalmennettavien kans yhteydessä kerran kuukaudessa ja
diettivalmennettavieni kanssa viikottain, jopa päivittäin. :whip:
Riippuen ihan siitä, miten paljon huomiotani valmennettava vaatii. Jotkut ovat omatoimisia, jotkut kysyvät joka asian pilkun tarkasti.

Monta kertaa olen kironnut olevani kilpakehonrakentaja.
Tässä lajissa on aivan hurjasti paskan puhujia. Luvataan paljon mutta toteutus onkin sitten toinen juttu.
Olen auttanut täällä monet bodarit kilpailun saloihin, mutta kiitosta ei sitten tulekaan kun pitäs muistaa. :curs:
Tsemppiä sullekin kovasti diettiisi... :)
 
Petu80 sanoi:
Eikai suonenjoella oo juoppoja? :eek:

Suonenjoella ei kyllä sylkästä tuoppiin eikä varmasti jätetä tuoppia juomatta. :kippis1:
Puolet kaupungista on sunnuntaina krapulassa. :urjo:
On ne sellasia mansikanpoimioita että kaverille kans jos toisen oravan-nahkat ei riitä. :hyper:
Mutta onnex on mukavoo kaikilla ni ee tartte itkee. :rock:
 
Annie Stark sanoi:
Terveisiä Boogielle näiltäkin leveysasteilta! Vieläkin menee kylmät väreet ku muistaa sitä fiilistä, ku teinipilluna istu kultsan pupliikissa 1998 SM ssä, ja Boogien lanne keinui staying aliven tahtiin.. Ai ai..

Kiitti terkuista!
Vai oltiin sitä kananlihalla kun vanha pieru heilu lavalla kainalot öljyssä...:nolo:
 
Boogie sanoi:
Olen treenivalmennettavien kans yhteydessä kerran kuukaudessa ja
diettivalmennettavieni kanssa viikottain, jopa päivittäin. :whip:
Riippuen ihan siitä, miten paljon huomiotani valmennettava vaatii. Jotkut ovat omatoimisia, jotkut kysyvät joka asian pilkun tarkasti.

Monta kertaa olen kironnut olevani kilpakehonrakentaja.
Tässä lajissa on aivan hurjasti paskan puhujia. Luvataan paljon mutta toteutus onkin sitten toinen juttu.
Olen auttanut täällä monet bodarit kilpailun saloihin, mutta kiitosta ei sitten tulekaan kun pitäs muistaa. :curs:
Tsemppiä sullekin kovasti diettiisi... :)

Miltä lajin uusi sukupolvi näyttää vanhan mertarin silmissä? Eli uskotko, että tämän päivän nuorista löytyy tulevaisuudessa uusia kavereita esim. sinun, Vellun, Vilposen, Hakalan, Hokkasen, Herrasten yms. kenkiin? Useat asiat tehdään nykyään niin erilailla kuin ennen ja monet eivät pysty kisaamaan kuin muutaman kerran, ennen kuin kroppa tai sisususkalut pettää. Edellä mainituilla herroilla on kuitenkin takana parinkymmenen vuoden kilpailu-ura. Joten mitä luulet löytyykö lajiin enää uusia nimiä jotka pystyvät kilpailla kymmeniä vuosia, puhumattakaan sellaisista jotka pystyvät osallistumaan esim. MM-kisoihin (edellä mainittujen testien yms. osalta). Tuolta doping-osioltakin voi hiukan katsoa suuntaa mihin ollaan menossa...:(
 
Boogie sanoi:
Suonenjoella ei kyllä sylkästä tuoppiin eikä varmasti jätetä tuoppia juomatta. :kippis1:
Puolet kaupungista on sunnuntaina krapulassa. :urjo:
On ne sellasia mansikanpoimioita että kaverille kans jos toisen oravan-nahkat ei riitä.

Joo on ne suonenjokiset spuget nähty, yks kesä olin siel mansikka festareilla ja kovaa oli meininki :hyper:

Mahtava kun Boogie viitsii jakaa kokemuksiaan lajista täällä! Ja huumorintajua löytyy :thumbs:
 
olska sanoi:
Miltä lajin uusi sukupolvi näyttää vanhan mertarin silmissä? Eli uskotko, että tämän päivän nuorista löytyy tulevaisuudessa uusia kavereita esim. sinun, Vellun, Vilposen, Hakalan, Hokkasen, Herrasten yms. kenkiin? Useat asiat tehdään nykyään niin erilailla kuin ennen ja monet eivät pysty kisaamaan kuin muutaman kerran, ennen kuin kroppa tai sisususkalut pettää. Edellä mainituilla herroilla on kuitenkin takana parinkymmenen vuoden kilpailu-ura. Joten mitä luulet löytyykö lajiin enää uusia nimiä jotka pystyvät kilpailla kymmeniä vuosia, puhumattakaan sellaisista jotka pystyvät osallistumaan esim. MM-kisoihin (edellä mainittujen testien yms. osalta). Tuolta doping-osioltakin voi hiukan katsoa suuntaa mihin ollaan menossa...:(

Valitettavasti en usko uusiin pitkän ajan bodareihin jotka jaksaa tahkoa vuodesta toiseen. :(
Suomessa pitäs tarttua kovalla kädellä näihin "ilmapallobodareihin".
Tosiaan sisuskalut on jo paskana ennen kuin pääsevät edes kisoihin, ja velkaa tehty niin että sitä ei usko pirukaan. Mutta jokainen tekee oman valintansa. :joulu2:
 
Boogie sanoi:
Suonenjoella ei kyllä sylkästä tuoppiin eikä varmasti jätetä tuoppia juomatta. :kippis1:
Puolet kaupungista on sunnuntaina krapulassa. :urjo:
On ne sellasia mansikanpoimioita että kaverille kans jos toisen oravan-nahkat ei riitä. :hyper:
Mutta onnex on mukavoo kaikilla ni ee tartte itkee. :rock:



aivan.. :lol2: :lol2:
 
Boogie sanoi:
Valitettavasti en usko uusiin pitkän ajan bodareihin jotka jaksaa tahkoa vuodesta toiseen. :(
Suomessa pitäs tarttua kovalla kädellä näihin "ilmapallobodareihin".
Tosiaan sisuskalut on jo paskana ennen kuin pääsevät edes kisoihin, ja velkaa tehty niin että sitä ei usko pirukaan. Mutta jokainen tekee oman valintansa. :joulu2:


:offtopic:
Aika hurjia juttuja kuulee juuri noista rahajutuista esim. herra X:llä meni 15 000 e viime vuonna "lisäravinteisiin" yms.

Menis varmaan KP:lle hamppari väärään kurkkuun, jos joku paljastaisi "suurelle yleisölle bodauksen pimeän puolen" ;-)
 
Back
Ylös Bottom