BB Boogie Mustonen

Boogiella on sen verran merittejä, että en lähtis Boogieta dissaamaan. Kaupan päälle äijä puhuu vielä asiaa! Harva kisaaja uskaltaa edes mainita näitä asioita KP:n ja liiton pelossa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Wintikka sanoi:
Boogiella on sen verran merittejä, että en lähtis Boogieta dissaamaan. Kaupan päälle äijä puhuu vielä asiaa! Harva kisaaja uskaltaa edes mainita näitä asioita KP:n ja liiton pelossa.
Jep, ilukki voisi hieman harkita "fiksuja" juttujaan ennen kuin sanoo ne ääneen. Enpä nyt suoralta kädeltä muista yhtään ainutta postia jossa ilukki EI olisi provonnut tai vittuillut jollekulle.
 
Hulkki sanoi:
Jep, ilukki voisi hieman harkita "fiksuja" juttujaan ennen kuin sanoo ne ääneen. Enpä nyt suoralta kädeltä muista yhtään ainutta postia jossa ilukki EI olisi provonnut tai vittuillut jollekulle.


No hard feelings:worship:
Ei kritiikkiä pidä ottaa vittuiluna veliseni:) . Tämä palstahan on juuri sitä varten, että voi anonyymina ilmaista mielipiteitään asioista:rock:
Kehonrakennus on arvostelulaji ja lajivalinnan on jokainen tehnyt itse:) joten arvosteluun ja kritiikkiin pitää osata suhtautua oikein.

Nuo mustosen kirjoitukset vaatii kyllä hieman kritiikiä. Ei minun mielestä ole järkevää KOKO AJAN kovaan ääneen toitottaa sitä, että kehonrakennuksessa käytetään aineita jne.
Tätä palstaa nimittäin lukee monet muutkin kuin bodyfriikit ja yhtään jos lajin kuvaa halutaa pitää kirkkaampana, niin kannattais pitää tuollaiset jutut ihan omina tietoinaan!!
 
ilukki sanoi:
No hard feelings:worship:
Ei kritiikkiä pidä ottaa vittuiluna veliseni:) . Tämä palstahan on juuri sitä varten, että voi anonyymina ilmaista mielipiteitään asioista:rock:
Kehonrakennus on arvostelulaji ja lajivalinnan on jokainen tehnyt itse:) joten arvosteluun ja kritiikkiin pitää osata suhtautua oikein.

Nuo mustosen kirjoitukset vaatii kyllä hieman kritiikiä. Ei minun mielestä ole järkevää KOKO AJAN kovaan ääneen toitottaa sitä, että kehonrakennuksessa käytetään aineita jne.
Tätä palstaa nimittäin lukee monet muutkin kuin bodyfriikit ja yhtään jos lajin kuvaa halutaa pitää kirkkaampana, niin kannattais pitää tuollaiset jutut ihan omina tietoinaan!!

Sun kritiikki on lähinnä suoraa vittuilua ja tuskinpa tiedät monestakaan asiasta puoleksikaan niin paljon ku Bogi, joten hillitse toki itsesi, koska eihän tuossa linjassasi ole hivenenkään järkeä...

Avaudu vaikka paikallislehden lukijapalstalla jos maailma ei olekkaan niin possunpunainen ja kiva :piis:
 
Oikeesti arvostan Boogieta paljon ku mies todellaki kulkenut pitkän tien bodyelämää ja puhuu asioista suoraan ja vielä omalla nimellä eikä tosiaan piiloudu kenenkään selän taakse!! :worship: Kaiken lisäks hurjat saavutukset vielä lajissa! :rock:
 
ilukki sanoi:
Ei minun mielestä ole järkevää KOKO AJAN kovaan ääneen toitottaa sitä, että kehonrakennuksessa käytetään aineita jne.
Tätä palstaa nimittäin lukee monet muutkin kuin bodyfriikit ja yhtään jos lajin kuvaa halutaa pitää kirkkaampana, niin kannattais pitää tuollaiset jutut ihan omina tietoinaan!!

Minä ainakin haluan tietää miten suomen huiput elää, treenaa ja ravitsee itseään jne. Hienoa että puuki on rehellinen, suurin osa vaan lässyttää ja kertoo syövänsä päivässä 6 ateriaa:) . Tsemppiä tuleviin koitoksiin ja pidä tuo linja, rehellisyys on hieno asia:worship:
 
Tosta herra Mustosen "teuvottamisesta" sen verran ja mielipiteenäni kaverista, alan harrastajana, voin kertoa oman kokemukseni. Jampastahan ollaan luotu jos jonkinlaista kuvaa mediassa ja salijuoruissa, mut kun itse tapasin herran niin ei voi muuta sanoa kuin et taitaapi kaveri olla sieltä fiksuimmasta päästä. :worship:
 
Juu jos joku tässä teuvo on nii se on ilukki ihan ite. Suuret rispektit Boogieta kohtaan rehellisyydestä! Harva alan ammattilainen puhuu näin suoraan täysin tuntemattomille ihmisille keskusteluforumilla. Arvostan toki kaikkia Boogien saavutuksia mutta eniten ihailen hänen rentoa ja lepposaa asennettaan, kaikkeahan ei tarvitse ottaa turhan tosissaan vaan eteen päin mennään pilke silmäkulmassa niin bodauksessa kuin elämässä yleensä. ;) Erittäin hienoa että Boogie kirjoittelee pakkikselle omana ittenään muiden taviksien joukossa. Boogielle :5:
 
Juu kyllä Bogi tietää näistä asiosta ja totuushan on että huiput käyttää aineita kuka sitä voi kiistää?! Kannattaa tulla sieltä mielikuvitusmaailmasta pois tänne oikeaan maailmaan jossa on aineita HELPOSTI saatavilla ja ne huiput haluaa menestyä, sen takia aineiden käyttö. Pelkällä puurolla ei niitä arska tuloksia saa. :eek: Tosin kun ei ota asiaa liian vakavasti niin kuin bogi niin kaikki on hyvin. :kippis1: Kyllähän se Suomen alle 23 vuotiaitten mestari sano että aineita ne käyttää jokainen.

Boogie puhuu siis 100 % faktaa, ja onhan Boogien kaupunkikin KUOPIO! Maailman paras kaupunki. :david: :david: :david:
 
Kyllä minäkin mielummin kuulen totuuden kuin tekopyhää paskaa jonkun pellen suusta a´la kärähtänyt urheilija.Mites se oli silloin kauan sitten ku Markus Koistinen kärähti jostain kamasta ja vakuutti syytömyyttään .Lekurit sano että näytteestä löytynyttä ainetta esiintyy kivessyöpää sairastavilla,raskaana olevilla naisilla sekä kyseistä hormoonia käyttäneillä.
Koistinen taisi uhota oikeustoimilla mutta eipä vaan mitään ole kuulunut.Olisi suoraan myöntäny eikä tehny itsestään pelleä.
 
Boogielta asiallista tekstiä:thumbs: , mukava että jaksat kirjotella tänne aktiivisesti.
Toivottavasti kirjottelet tänne samalla linjalla jatkossakin etkä anna ilukin ym. vastaavien häiritä.
 
jea sanoi:
Tosta herra Mustosen "teuvottamisesta" sen verran ja mielipiteenäni kaverista, alan harrastajana, voin kertoa oman kokemukseni. Jampastahan ollaan luotu jos jonkinlaista kuvaa mediassa ja salijuoruissa, mut kun itse tapasin herran niin ei voi muuta sanoa kuin et taitaapi kaveri olla sieltä fiksuimmasta päästä. :worship:


Ok, puuki on jumala, kuten joku jo sanoikin:rock:
Mut minkähän ihmeen takia puukilla on niin paljon vihamiehiä? Tähän puuki sanoo tietysti, että "katteellisija kusspäitä" mutta kysykääpä niiltä jotka ovat tavanneet puukin useamman kerran tai sitten tunteen pidempään!!
Täällä kirjoittelee nyt pikku bodaripojat ja -tytöt, jotka eivät tiedä mustosesta yhtään mitään.

Lopetan vittuiluni tähän, koska MINÄ:david: :arvi: tiedän mistä puhun ja toivon, että joskus tekin tiedätte.
 
Pointti oli? Ai että Boogie on vittumainen tyyppi koska puhuu avoimesti ja suoraan? Minä ainakin arvostan ihmistä joka on rehellinen.. Tosin onhan se kiva elää haavemaailmassa jossa kaikki on ihanaa ja pupujussit loikkii vihreillä niityillä.
 
Mike sanoi:
Onhan mullakin ihan saatanasti vihamiehiä, en kyllä ole mitään pahaa kellekään tehnyt. Eli ei siitä voi vetää välttämättä johtopäätöksiä.
Menestyksen hinta! Totta kai porukkaa ottaa pannuun, kun toisella homma pyyhkii vähän paremmin kuin itsellään. Sama pätee varmaan Boogienkin kohdalla.
 
ilukki sanoi:
Ok, puuki on jumala, kuten joku jo sanoikin:rock:
Mut minkähän ihmeen takia puukilla on niin paljon vihamiehiä? Tähän puuki sanoo tietysti, että "katteellisija kusspäitä" mutta kysykääpä niiltä jotka ovat tavanneet puukin useamman kerran tai sitten tunteen pidempään!!
Täällä kirjoittelee nyt pikku bodaripojat ja -tytöt, jotka eivät tiedä mustosesta yhtään mitään.


Välillä vähän iloisempia aiheita.
Mun 15v 191cm pitkä Anton pelaa futista B-pojissa Kups:ssa topparin paikkaa, ja on ikäryhmän maajoukkue valmennuksessa.
Kupsi:n edustus joukkueen valmentaja Juha Malinen on kutsunu Anttonin harjottelurinkiin. Tästä jos mistä olen ylpeä että poikani on valinnut jalkapallon eikä pitsinnypläystä puhumattakaan bodausta. :D Sanoin Anttonille että eikö nyt ole vähän liian kova tahti. Anton sanoi: että on se ollu sullakin hurja meno päällä, kun olet ehtiny tehdä sitä sun tätä, ja nauroi vaan hurjana. :lol2:
Esa Pekoselle paljon kiitoksia,että on jaksanut valmentaa junnuja. :worship:
 
Boogie sanoi:
Kun ei proteinisponsoria kuulu, anoppi on luvannu leipoa kiäretorttuuuu.. :hyper:

Nyt hyvät ystävät Boogie muuttaa pikkuhiljaa Kuopiosta muille maille, muttei kumminkaan ulkomaille.:itku:
Murun kanssa muutetaan Leppävirralle järvenrannalle omakotitaloon. Elikkä "Manala" kuolee pois, ja tilalle pitäs keksiä uusi nimi. :rolleyes:
Te Pakkotoistolaiset saatte keksiä mun "kuritushuoneelle" uuden nimen.
Keksikää ja miettikää sillä se tulee olemaan mun loppuelämäni sali.
Mitä hurjempi niin sen parempi. :evil:
Palkinnoksi voittaja saa mun elämänkerta kirjan. :5:
 
Back
Ylös Bottom