Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, ilukki voisi hieman harkita "fiksuja" juttujaan ennen kuin sanoo ne ääneen. Enpä nyt suoralta kädeltä muista yhtään ainutta postia jossa ilukki EI olisi provonnut tai vittuillut jollekulle.Wintikka sanoi:Boogiella on sen verran merittejä, että en lähtis Boogieta dissaamaan. Kaupan päälle äijä puhuu vielä asiaa! Harva kisaaja uskaltaa edes mainita näitä asioita KP:n ja liiton pelossa.
Hulkki sanoi:Jep, ilukki voisi hieman harkita "fiksuja" juttujaan ennen kuin sanoo ne ääneen. Enpä nyt suoralta kädeltä muista yhtään ainutta postia jossa ilukki EI olisi provonnut tai vittuillut jollekulle.
ilukki sanoi:No hard feelings
Ei kritiikkiä pidä ottaa vittuiluna veliseni . Tämä palstahan on juuri sitä varten, että voi anonyymina ilmaista mielipiteitään asioista
Kehonrakennus on arvostelulaji ja lajivalinnan on jokainen tehnyt itse joten arvosteluun ja kritiikkiin pitää osata suhtautua oikein.
Nuo mustosen kirjoitukset vaatii kyllä hieman kritiikiä. Ei minun mielestä ole järkevää KOKO AJAN kovaan ääneen toitottaa sitä, että kehonrakennuksessa käytetään aineita jne.
Tätä palstaa nimittäin lukee monet muutkin kuin bodyfriikit ja yhtään jos lajin kuvaa halutaa pitää kirkkaampana, niin kannattais pitää tuollaiset jutut ihan omina tietoinaan!!
ilukki sanoi:Ei minun mielestä ole järkevää KOKO AJAN kovaan ääneen toitottaa sitä, että kehonrakennuksessa käytetään aineita jne.
Tätä palstaa nimittäin lukee monet muutkin kuin bodyfriikit ja yhtään jos lajin kuvaa halutaa pitää kirkkaampana, niin kannattais pitää tuollaiset jutut ihan omina tietoinaan!!
jea sanoi:Tosta herra Mustosen "teuvottamisesta" sen verran ja mielipiteenäni kaverista, alan harrastajana, voin kertoa oman kokemukseni. Jampastahan ollaan luotu jos jonkinlaista kuvaa mediassa ja salijuoruissa, mut kun itse tapasin herran niin ei voi muuta sanoa kuin et taitaapi kaveri olla sieltä fiksuimmasta päästä.
Menestyksen hinta! Totta kai porukkaa ottaa pannuun, kun toisella homma pyyhkii vähän paremmin kuin itsellään. Sama pätee varmaan Boogienkin kohdalla.Mike sanoi:Onhan mullakin ihan saatanasti vihamiehiä, en kyllä ole mitään pahaa kellekään tehnyt. Eli ei siitä voi vetää välttämättä johtopäätöksiä.
ilukki sanoi:Ok, puuki on jumala, kuten joku jo sanoikin
Mut minkähän ihmeen takia puukilla on niin paljon vihamiehiä? Tähän puuki sanoo tietysti, että "katteellisija kusspäitä" mutta kysykääpä niiltä jotka ovat tavanneet puukin useamman kerran tai sitten tunteen pidempään!!
Täällä kirjoittelee nyt pikku bodaripojat ja -tytöt, jotka eivät tiedä mustosesta yhtään mitään.
Boogie sanoi:Kun ei proteinisponsoria kuulu, anoppi on luvannu leipoa kiäretorttuuuu..