BB Boogie Mustonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakkislehti ois kyl helvetin asia juttu. Lehti jonka tekijät varmasti osaavat asiansa :thumbs:
 
Buugista tuli minun ensimmäinen kehonrakennusidoli välittömästi kun näin ekoja kuvia hänestä joskus 90-luvun alussa. Ja idoli on kyllä vieläkin, pakko myöntää :) Rento elämänasenne ja tulokset nitoutuu tässä paketissa yhteen juuri niinkuin pitääkin. Jaksahan vielä kisata tulevasuudessakin!
 
Boogie sanoi:
Kuten jo aiemmin sanoin; makuasioistahan ei voi kiistellä.
Se, että Eddie Edwards oli englannin AINOA mäkihyppääjä, ei tehnyt siitä HYVÄÄ mäkihyppääjää... :david: (eikä nyt sitte kompastuta mun mahd.kirjotusvirheisiin)

REALISMIA on minusta se, että sanon mielipiteeni täällä suoraan, ketään nuoleskelematta, TÄYSIN OMALLA NIMELLÄNI.
On niin helppoa illistellä ja kääntää kelkkaa nimimerkin takana. :D
Mutta jos "mielipiteesi" perustuu KP:n käytökseen, niin mielestäni se on kaikkea muuta kuin asian sanomista suoraan.
 
saari14 sanoi:
Ostakeehan Salahmin Schwarzeneggerin kirja, siinä on juttua näistä aiemmin esillä olevista asioista.
Terveisiä täältä Boogien synnyinseuduilta.:joulu3:

Let's Boogie kirjaa löytyy vielä

Tony Heinolta puh n:o 044-5822333
tai minulta 040-7139324
 
rövare sanoi:
Mutta jos "mielipiteesi" perustuu KP:n käytökseen, niin mielestäni se on kaikkea muuta kuin asian sanomista suoraan.

Mä en ole missään vaiheessa maininnut K.P:tä tässä yhteydessä! Ja mähän nimenomaan sanoin että "turha ottaa kenenkään henkilökohtaisesti" ja pistin jo leikix koko Body vs. Bodaus-jutun... :rolleyes:

Arvostelin muistaaxeni kuvien kokoa ym. MUTTA en myöskään Bodaus-lehteä "puolustaessani" tarkoita, etteikö Body-lehti olisi laadukkaampi lehti.
Varsinkin aloittelijat saa varmasti kovasti tietoa ihan molemmista ja ne, jotka itse alkavat olla jyvällä tästä lajista, osaavat soveltaa itse siitä eteenpäin...
Minun puolesta saisi tulla vaikka parikin alan lehteä lisää; tekis vaan lajia tunnetummaksi! ;)

Mutta jos joku todellakin jaksaa miettiä pitkin viikkoa jotakin yksittäistä lausettani niin olkaapa hyvä, minua vaan huvittaa... :D
 
Minä kyllä suosittelisin alottelijoita pitämään Bodaus-lehden kaukana käsistään. Aloittelijat kun eivät yleensä osaa erotella jyviä akanoista, ja täysin älyttömät jutut (joita Bodauksesta kyllä löytyy) saattavat mennä läpi kuin väärä raha.

Minähä sanoin, että JOS mielipiteesi johtuu KP:n käytöksestä... Kun mielestäni siltä hieman vaikuttaa. Mutta jos näin ei ole, niin mitäs siitä kinastelemaan.
 
Joo pakkislehti olis kyl tosi jees homma!
Mike vois vähän paljastaa onko tämä lehden teko vain päiväuni pakkislaisille...?
 
Boogie sanoi:
Tupakointi vaikuttaa haittaavasti esim. hapenottokykyyn ja sitä kautta kehitykseen :david:
kun esim. MAVEssa meinaa sydän hypätä ponnistellessa kielelle :urjo:
Mutta Manalassa sillä saa mainiosti peitettyä pienet rotankusen katkut ja väittävät, että se auttaa nälän (ja hermojen) hillintään dieetillä... :wall:

Nikotiini toimii mao-b estäjänä ja lisää siten käytössä olevan dopamiinin määrää. Joten kyllä se nälkä ja hermokireys helpottaa.
 
Mike sanoi:
Toistaiseksi ;)

Erinomaisen hyvä idea! Tehkää se lehti sitten ammattitaitoisesti. Esim Body lehdessä on ihan käsittämättömän paljon kirjoitusvirheitä ja muutenkin huonoa tekstiä, häiritsee minua todella paljon.
 
Mites tuo jaksotus teikäläisellä?
Treenaatko siis eri tavalla, eli joskus pidemmillä sarjoilla massaa ja lyhyemmillä voimaa?
Tuollaista aika moni tuntuu suosivan, mutta onko mielestäsi hyötyä?
Jos siis vaan vetäisi 8-15 sarjoja ja jättäisi lyhyemmät sarjat voimannostajille...
 
Pikkuhannu sanoi:
Mites tuo jaksotus teikäläisellä?
Treenaatko siis eri tavalla, eli joskus pidemmillä sarjoilla massaa ja lyhyemmillä voimaa?
Tuollaista aika moni tuntuu suosivan, mutta onko mielestäsi hyötyä?
Jos siis vaan vetäisi 8-15 sarjoja ja jättäisi lyhyemmät sarjat voimannostajille...

Mä ite teen tosiaan pitkiä toistoja, ja olen tyytyväinen siihen.
Loukkaantumisia ei ole tullu ja näin ollen kehitys on ollut varman hidasta ja nousu johteista. :D
Onhan se mukava kilpailla kun rinnat on paikoillaan, hauikset kunnossa ja olkapäät pyöreät. ;)
Turhan usein näkee bodareita joilla on paikat rempallaan. :curs:
 
Eemeli sanoi:
Erinomaisen hyvä idea! Tehkää se lehti sitten ammattitaitoisesti. Esim Body lehdessä on ihan käsittämättömän paljon kirjoitusvirheitä ja muutenkin huonoa tekstiä, häiritsee minua todella paljon.

Samaa mieltä. Kieliopin (kuten persoonapäätteet, sijamuodot, sanajärjestys) hallinta on todella onnettomalla tasolla. Oikolukijan palkka taitaa kulua komeaan kiiltävään kansimateriaaliin.. Lisäksi kuvat ovat toisinaan täysin ala-arvoisia, mm. epätarkkoja treenikuvia jne.
Toisaalta Bodaus-lehti ei kyllä enää voi seistä nimensä takana. Juoksua, hiihtoa, kosteusvoiteita ja autoartikkeleja. (Bodaus=metroseksuaalien oma jukaisu? :D )
Kyllä tulee ikävä 80- ja 90-lukujen taitteen Bodaus-lehteä kun puikoissa olivat herrat Virtamo & Isohanni...
Mutta paskaako tässä valittamaan, kaiken oleellisen saa tietoonsa Pakkikselta...
 
Morjens Boogie. Siitä asti kun kerran olit myymässä Lahden triiossa Leaderia, olen ollut armoton fanisi...niin myötä kuin vastamäessä:hyper: :rock: ...teit aikamoisen vaikutuksen nuoreenmieheen leppoisalla olemuksellasi ja nimmareilla....isolle A:lle.:D
Kysymys siis tuosta sinun jumpastasi. Kun teet sarjoja niin panostatko loppuunasti vietyihin sarjoihin vai siihen että sarja toisen jälkeen on kova tahti? yritätkö siis vaikka joka treenissä tai joka kuukausi nostaa noissa 12-15 toiston sarjoissa lisää painoa, vai kinnitätkö vaan huomiota siihen tuntumaan?
 
arnold1987 sanoi:
Morjens Boogie. Siitä asti kun kerran olit myymässä Lahden triiossa Leaderia, olen ollut armoton fanisi...niin myötä kuin vastamäessä:hyper: :rock: ...teit aikamoisen vaikutuksen nuoreenmieheen leppoisalla olemuksellasi ja nimmareilla....isolle A:lle.:D
Kysymys siis tuosta sinun jumpastasi. Kun teet sarjoja niin panostatko loppuunasti vietyihin sarjoihin vai siihen että sarja toisen jälkeen on kova tahti? yritätkö siis vaikka joka treenissä tai joka kuukausi nostaa noissa 12-15 toiston sarjoissa lisää painoa, vai kinnitätkö vaan huomiota siihen tuntumaan?

Morjens ISO A.
Muistan sinut hyvin Leaderin promopäivästä. Mulla onkin naurettava juttu JR Fitness Storesta: :lol2:
kun sanoin, että PAKKOTOISTO.COM maksaa mun lentolipun Mr Universum-kisaan, JR Fitness Storen pamppu Janne Hakala tuumas vaan että minun naamaa ei sitten enään käytetä mainoksissa. Yhteistyömme loppui siis siihen, että Mike tarjosi mulle lentoliput kisoihin!?! Että kovaa on kilpailu lisäravinne puolella.
Meikä syö nykyään vaan kananmunia, tonnikalaa, kananmunia ja kananmunia... ;)

Treenissä keskityn vaan tuntumaan. :whip:
 
Boogie sanoi:
Morjens ISO A.
Muistan sinut hyvin Leaderin promopäivästä. Mulla onkin naurettava juttu JR Fitness Storesta: :lol2:
kun sanoin, että PAKKOTOISTO.COM maksaa mun lentolipun Mr Universum-kisaan, JR Fitness Storen pamppu Janne Hakala tuumas vaan että minun naamaa ei sitten enään käytetä mainoksissa. Yhteistyömme loppui siis siihen, että Mike tarjosi mulle lentoliput kisoihin!?! Että kovaa on kilpailu lisäravinne puolella.

On suorastaan liikuttuvaa tämä kilpailijoiden suhtautuminen Pakkotoistoon. Kaikenmaailman paskanpuhumisella ja dissaamisella yritetään laittaa kapuloita rattaisiin se sijaan, että keskityttäisiin oman firman asioihin ja parantamaan omaa liiketoimintaa. Ei ymmärrä.
 
Boogie sanoi:
Morjens ISO A.
Muistan sinut hyvin Leaderin promopäivästä.
Treenissä keskityn vaan tuntumaan. :whip:

Siis täähän ei voi olla ees mahdollista. Mie copy pastetan tän mun tietokoneen taustakuvaan:rock: . Hieno homma että mies jaksaa vaikeuksista huolimatta jatkaa. Boogie kattonut että ton näkönen kaveri on jotenkin saatava kaidalle polulle ettei se enää liho:hyper: ...annapas nimmarin...ei vaineskaa:D

Kiitoksia vielä kerran että jaksat jauhaa SAVOA meidän tavallisten kanssa. Todella hienoa:worship: :worship: :worship:
 
eepee sanoi:
Onko pulla/kahvi dietit totta, oli joskus juttua lehdessä. Vieläkö treenaat manalassa, ja mikä siitä paikasta tekee niin hyvän treenipaikan?

Totta se on, että pullaa syön sillon kun tuntuu, mutta totta kai pitää jättää sit se banaani ja riisikakku pois. Manalassa jumppaan vielä ja jos olen yksin niin sillon treenaan aatamin asussa, että näen mitkä lihakset työskentelee. :hyper: Manalassa on se hyvä puoli että voin keskittyä täysillä treeniin ja mennä milloin haluan, vaikka haamujen aikaan klo 24.00. :evil:
 
Back
Ylös Bottom