toivottavasti kyllä, jos jouni on sen kanssa tekemisissä ja onhan seJukka86 sanoi:Toivottavasti ei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
toivottavasti kyllä, jos jouni on sen kanssa tekemisissä ja onhan seJukka86 sanoi:Toivottavasti ei
Mutta jos "mielipiteesi" perustuu KP:n käytökseen, niin mielestäni se on kaikkea muuta kuin asian sanomista suoraan.Boogie sanoi:Kuten jo aiemmin sanoin; makuasioistahan ei voi kiistellä.
Se, että Eddie Edwards oli englannin AINOA mäkihyppääjä, ei tehnyt siitä HYVÄÄ mäkihyppääjää... (eikä nyt sitte kompastuta mun mahd.kirjotusvirheisiin)
REALISMIA on minusta se, että sanon mielipiteeni täällä suoraan, ketään nuoleskelematta, TÄYSIN OMALLA NIMELLÄNI.
On niin helppoa illistellä ja kääntää kelkkaa nimimerkin takana. :D
saari14 sanoi:Ostakeehan Salahmin Schwarzeneggerin kirja, siinä on juttua näistä aiemmin esillä olevista asioista.
Terveisiä täältä Boogien synnyinseuduilta.:joulu3:
rövare sanoi:Mutta jos "mielipiteesi" perustuu KP:n käytökseen, niin mielestäni se on kaikkea muuta kuin asian sanomista suoraan.
Boogie sanoi:Tupakointi vaikuttaa haittaavasti esim. hapenottokykyyn ja sitä kautta kehitykseen
kun esim. MAVEssa meinaa sydän hypätä ponnistellessa kielelle :urjo:
Mutta Manalassa sillä saa mainiosti peitettyä pienet rotankusen katkut ja väittävät, että se auttaa nälän (ja hermojen) hillintään dieetillä... :wall:
Mike sanoi:Toistaiseksi ;)
Pikkuhannu sanoi:Mites tuo jaksotus teikäläisellä?
Treenaatko siis eri tavalla, eli joskus pidemmillä sarjoilla massaa ja lyhyemmillä voimaa?
Tuollaista aika moni tuntuu suosivan, mutta onko mielestäsi hyötyä?
Jos siis vaan vetäisi 8-15 sarjoja ja jättäisi lyhyemmät sarjat voimannostajille...
carlito sanoi:Kiitos selvennyksestä!
Titteli on sitten todellakin mahtava!!
Eemeli sanoi:Erinomaisen hyvä idea! Tehkää se lehti sitten ammattitaitoisesti. Esim Body lehdessä on ihan käsittämättömän paljon kirjoitusvirheitä ja muutenkin huonoa tekstiä, häiritsee minua todella paljon.
arnold1987 sanoi:Morjens Boogie. Siitä asti kun kerran olit myymässä Lahden triiossa Leaderia, olen ollut armoton fanisi...niin myötä kuin vastamäessä ...teit aikamoisen vaikutuksen nuoreenmieheen leppoisalla olemuksellasi ja nimmareilla....isolle A:lle.:D
Kysymys siis tuosta sinun jumpastasi. Kun teet sarjoja niin panostatko loppuunasti vietyihin sarjoihin vai siihen että sarja toisen jälkeen on kova tahti? yritätkö siis vaikka joka treenissä tai joka kuukausi nostaa noissa 12-15 toiston sarjoissa lisää painoa, vai kinnitätkö vaan huomiota siihen tuntumaan?
Boogie sanoi:Morjens ISO A.
Muistan sinut hyvin Leaderin promopäivästä. Mulla onkin naurettava juttu JR Fitness Storesta: :lol2:
kun sanoin, että PAKKOTOISTO.COM maksaa mun lentolipun Mr Universum-kisaan, JR Fitness Storen pamppu Janne Hakala tuumas vaan että minun naamaa ei sitten enään käytetä mainoksissa. Yhteistyömme loppui siis siihen, että Mike tarjosi mulle lentoliput kisoihin!?! Että kovaa on kilpailu lisäravinne puolella.
Boogie sanoi:Morjens ISO A.
Muistan sinut hyvin Leaderin promopäivästä.
Treenissä keskityn vaan tuntumaan. :whip:
eepee sanoi:Onko pulla/kahvi dietit totta, oli joskus juttua lehdessä. Vieläkö treenaat manalassa, ja mikä siitä paikasta tekee niin hyvän treenipaikan?