BB Boogie Mustonen

Petu80 sanoi:
Olikos boogie sielä manalassa mitään lämmitystä? Vai reenaakko pakkasessa näin talvisin..? :eek:

Joo, ei siellä mitään lämmitystä ole, mutta ei siellä mikään kylmä ole talvella.:D
Olen aina viimeisen viikon manalassa yötä myöten. :zzzz:
Karaisen ja rankaisen itseäni aina ennen kisoja. :whip:
Kisat menee sitten paljo helpommin ja kiva olla lavalla. :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Boogie sanoi:
Joo, ei siellä mitään lämmitystä ole, mutta ei siellä mikään kylmä ole talvella.:D
Olen aina viimeisen viikon manalassa yötä myöten. :zzzz:
Karaisen ja rankaisen itseäni aina ennen kisoja. :whip:
Kisat menee sitten paljo helpommin ja kiva olla lavalla. :D
Missä kaupungissa tama "tuonela" tai "manala" nyt on? Olen jostain kuullut, että olet asunut tai asut tuolla Orimattilassa eli ihan lahden lähellä vai onko tämäkin lukemani, kuulemania juttu ihan :anssi:
Hyvä Boogie anna palaa mitkäs kisat ne seuraavaksi on? En voisi kuvitella, että nouset lavalle jopa tiukempana kuin Lahdessa meinaan olin ihan Vipejen takana, eli aika lähellä.
Keep on pumbing and dieting.:thumbs:
Vai oletkos kenties jos siirtynyt on:lta off:ille ja pääsyt cokiksen ja pizzan kimppuun??:D
 
NGV sanoi:
Missä kaupungissa tama "tuonela" tai "manala" nyt on? Olen jostain kuullut, että olet asunut tai asut tuolla Orimattilassa eli ihan lahden lähellä vai onko tämäkin lukemani, kuulemania juttu ihan :anssi:
Hyvä Boogie anna palaa mitkäs kisat ne seuraavaksi on? En voisi kuvitella, että nouset lavalle jopa tiukempana kuin Lahdessa meinaan olin ihan Vipejen takana, eli aika lähellä.
Keep on pumbing and dieting.:thumbs:
Vai oletkos kenties jos siirtynyt on:lta off:ille ja pääsyt cokiksen ja pizzan kimppuun??:D

Mun kidutuskammio eli Manala on Suomen "Galliassa" eli Kuopiossa.
Orimattilan kuntosalia edustin kisoissa.Orimattilassa en ole muutoin käyny kuin yöjuoksussa (bilettämässä) ja oli perk... hauskaa. :D
Kilpailen ensi syksynä Mr Universum-kisassa Englannissa.
Mun päivän ravintoon kuuluu possumunkkeja, maitorahkaa
ja illalla litra jätskiä maitorahkan kanssa. :hyper:
(Alan jo ikävä kyllä näyttää myös siltä!) :D
 
Moro, mestari!

Mikä on mielipiteesi KP Ouramasta?

Entäpä mikä Kuopion bodiskenessä hiertää? Ari Kokkonen ei tunnu olevan kovin hyvin väleissä teikäläiseen?


Tsemppiä tuleviin koitoksiin! Olet ollut idolini jo penskasta lähtien.
 
Pink Spider sanoi:
Moro, mestari!

Mikä on mielipiteesi KP Ouramasta?

Entäpä mikä Kuopion bodiskenessä hiertää? Ari Kokkonen ei tunnu olevan kovin hyvin väleissä teikäläiseen?


Tsemppiä tuleviin koitoksiin! Olet ollut idolini jo penskasta lähtien.

K.P ja Ari ovat kovia alansa ammattilaisia. :thumbs:
 
Boogie sanoi:
Onko totta, vai kuulinko väärin että 2007 bodauksen SM-kisoissa (IFBB) on dopingtestit? Jos on niin, en voi muuta sanoa kuin onnea ja menestystä. :kippis1:


Varmaankin heräsivät avunhuutoihisi bodauslehdessä, kun paheksuit rehottavaa doping ongelmaa :D

Asiaan: Ei sinne mitään testejä tule.
 
colemanni sanoi:
Varmaankin heräsivät avunhuutoihisi bodauslehdessä, kun paheksuit rehottavaa doping ongelmaa :D

Asiaan: Ei sinne mitään testejä tule.

Toivotaan näin ettei tule testejä.
Kattelin videolta eilen sun SM vapaaohjelman.
Oli mukava katsoa kun nautit lavalla olemisesta, esiintyminen oli varmaa ja mukaansa tempaava. :thumbs:
 
Boogie sanoi:
Toivotaan näin ettei tule testejä.
Kattelin videolta eilen sun SM vapaaohjelman.
Oli mukava katsoa kun nautit lavalla olemisesta, esiintyminen oli varmaa ja mukaansa tempaava. :thumbs:

Tänk juu. viidakkoteema pysyy repertuaarissa ja aattelinkin saapua lavalle seuraavalla kerralla liaanilla :D
 
Boogie sanoi:
Mun kidutuskammio eli Manala on Suomen "Galliassa" eli Kuopiossa.
Orimattilan kuntosalia edustin kisoissa.Orimattilassa en ole muutoin käyny kuin yöjuoksussa (bilettämässä) ja oli perk... hauskaa. :D
Kilpailen ensi syksynä Mr Universum-kisassa Englannissa.
Mun päivän ravintoon kuuluu possumunkkeja, maitorahkaa
ja illalla litra jätskiä maitorahkan kanssa. :hyper:
(Alan jo ikävä kyllä näyttää myös siltä!) :D
Eli ensi vuonna kun astelet Mr Universum-lavoilla niin näemme todellisen "super mass" Boogien!:D
Ai, että olisipa minullakin varaa (läskin suhteen) vetää jäätelö+rahka comboa. Tekisi ehkä mieli, mutta kun ajattelee, että damn en minä turhaa yli 10kk dietannut yli 25 kiloa läskiä tuonelaa. Niin ja muista sitten aloittaa tuo dietti ajoissa, että ei käy niin kuin joskus oot mennyt lavalle kuukauden dietin jälkeen. En tiedä onko tämä totta, kun ei niistä lukemisista voi ikinä tietää.

Tyhmä kysymys vielä tähän loppuun, että jos kerta treenaat Kuopiossa niin miksi edustat Orimattilan salia? Saitko enemmän liksaa sieltä kuin Kuopiosta?:lol2:
Niin ja onhan Kuopio hyvä paikka, vaikka itse en ole käynytkään, mutta damn hyviä lisäravinne-kauppoja sieltä löytyy ja muita hyviä kehonrakentaji mm. Kokkosen Ari..
 
NGV sanoi:
Eli ensi vuonna kun astelet Mr Universum-lavoilla niin näemme todellisen "super mass" Boogien!:D
Ai, että olisipa minullakin varaa (läskin suhteen) vetää jäätelö+rahka comboa. Tekisi ehkä mieli, mutta kun ajattelee, että damn en minä turhaa yli 10kk dietannut yli 25 kiloa läskiä tuonelaa. Niin ja muista sitten aloittaa tuo dietti ajoissa, että ei käy niin kuin joskus oot mennyt lavalle kuukauden dietin jälkeen. En tiedä onko tämä totta, kun ei niistä lukemisista voi ikinä tietää.

Tyhmä kysymys vielä tähän loppuun, että jos kerta treenaat Kuopiossa niin miksi edustat Orimattilan salia? Saitko enemmän liksaa sieltä kuin Kuopiosta?:lol2:
Niin ja onhan Kuopio hyvä paikka, vaikka itse en ole käynytkään, mutta damn hyviä lisäravinne-kauppoja sieltä löytyy ja muita hyviä kehonrakentaji mm. Kokkosen Ari..

Suomessa on vain yx "SUPER MASSA" ja se on Marko Savolainen. :5:
Me muut ollaan kynäniskoja ja poikasia. :itku:
 
:offtopic: ja huumorilla:

Mikä ihme niissä doping-testeissä pelottaa, ku kukaan ei kuitenkaan mitään laitonta tee... eli kukaan ei tunnusta käyttävänsä, mut silti...
 
Moro!

Kävitkö eilisissä gymin pikkujouluissa ihan sisällä asti? Katoin, että varmaan kiire ukolla kun pihalla pyörähit vaan :D. Ois sinne vielä yks iso ukko mahtunu:)
 
Kiitokset Boogielle kuvasta ja nimmarista :worship:
 
tässä pähkäsin, kun mulle outo tuo nabba liittona. paljonko nabballa on jäsenmaita? onko sillä omaa pro divisionia? paljonko oli osallistujia esim.
tämän vuotisissa kisoissa ja mistä maista kilpailijat olivat? missä maassa on nabban "päämaja"? ja onko näissä kisoissa missä mr. B oli testit? sen tiedän, että ifbb:llä mm-kisoissa on testit tyyliin kolme parasta ja arvalla loput.
jos nabballa testivapaat kisat niin se voi osaltaan houkutella monia tekemään hommat helpomman kautta ja valita köykäsempi liitto. ifbb:n mm-kisoihin
ei ole ollut viime vuosina oikein halukkaita....
 
Nuo douping testit ei kyllä mitenkään kuuluu osana kehonrakennukseen. En oo kyllä ikinä semmosesta liitosta kuullu missä miehiä testattais niin että niitä pelottais, yhtään, missään, koskaan. Eikä sääntöjä ees voida niin muuttaa että yhtä äkkiä alettais testaan. Kilpailijoitten koosta tippuis aika paljon pois, ja laji menettäis viimisenki kiinnostavuutensa.
 
Back
Ylös Bottom