BB Boogie Mustonen

Wintikka sanoi:
:offtopic:
Aika hurjia juttuja kuulee juuri noista rahajutuista esim. herra X:llä meni 15 000 e viime vuonna "lisäravinteisiin" yms.

Menis varmaan KP:lle hamppari väärään kurkkuun, jos joku paljastaisi "suurelle yleisölle bodauksen pimeän puolen" ;-)


Tässä lajissa, niin kuin varmasti kaikissa muissakin urheilulajeissa liikkuu huhuja ja paskajuttuja yllinkyllin. Nämä jutut, että jollain kaverilla on mennyt sen ja sen verran rahaa aineisiin, on juuri sieltä parhaasta päästä:urjo:
Ei lihaksia tehdä millään aineilla, eikä niitä osteta rahalla..ihan tiedoksi vaan!
"kyllä minullakin olisi lihaksia, jos ois varaa laittaa 10000euroa vuodessa aineisiin" on pelkkää :anssi: jota kuulee varsin usein puhuttavan.
Toisekseen, ihan kaikkiin juttuihin ei kannata luottaa ja uskoa, eikä varsinkaan menettää niiden takia yöunia.

Totuus on kuitenkin se, että sinä, eikä kukaan muukaan voi tarkallaan tietä mitä herra X ja rouva X tekee, ja miten paljon rahaa mihinkin hommaa kuluu.

Tuosta pimeän pulen paljastelusta sen verran, että:
Luin tuossa taannoin Bodaus-lehdestä jutun, jossa herra mustonen kertoili hyvinkin avoimesti suomessa rehottavasta dopingongelmasta ja nimenomaan kehonrakennuksessa?! Lehdessä mm. mainitiin, että Mustonen aikoo lopettaa kilpailemisen kehonrakennuksessa koska siellä käytetään niin paljon doping-aineita, ettei hän voi puhtaana kilpailla...(ei tarkka lainaus)
Eikö kuitenkin tosiasia ole se että herra Mustonen on niitä harvoja kehonrakentajia Suomessa, jotka on kärynneet itse dopingista??:D ja muistaakseni vielä kaksikin kertaa:thumbs:
Että näin, en hirveesti ottaisi kantaa varsinkaan näihin hänen esitäämiin spekulaatioihin kuka käyttää mitä ja kuka ei:urjo:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ilukki sanoi:
Tässä lajissa, niin kuin varmasti kaikissa muissakin urheilulajeissa liikkuu huhuja ja paskajuttuja yllinkyllin. Nämä jutut, että jollain kaverilla on mennyt sen ja sen verran rahaa aineisiin, on juuri sieltä parhaasta päästä:urjo:
Ei lihaksia tehdä millään aineilla, eikä niitä osteta rahalla..ihan tiedoksi vaan!
"kyllä minullakin olisi lihaksia, jos ois varaa laittaa 10000euroa vuodessa aineisiin" on pelkkää :anssi: jota kuulee varsin usein puhuttavan.
Toisekseen, ihan kaikkiin juttuihin ei kannata luottaa ja uskoa, eikä varsinkaan menettää niiden takia yöunia.

Totuus on kuitenkin se, että sinä, eikä kukaan muukaan voi tarkallaan tietä mitä herra X ja rouva X tekee, ja miten paljon rahaa mihinkin hommaa kuluu.

Tuosta pimeän pulen paljastelusta sen verran, että:
Luin tuossa taannoin Bodaus-lehdestä jutun, jossa herra mustonen kertoili hyvinkin avoimesti suomessa rehottavasta dopingongelmasta ja nimenomaan kehonrakennuksessa?! Lehdessä mm. mainitiin, että Mustonen aikoo lopettaa kilpailemisen kehonrakennuksessa koska siellä käytetään niin paljon doping-aineita, ettei hän voi puhtaana kilpailla...(ei tarkka lainaus)
Eikö kuitenkin tosiasia ole se että herra Mustonen on niitä harvoja kehonrakentajia Suomessa, jotka on kärynneet itse dopingista??:D ja muistaakseni vielä kaksikin kertaa:thumbs:
Että näin, en hirveesti ottaisi kantaa varsinkaan näihin hänen esitäämiin spekulaatioihin kuka käyttää mitä ja kuka ei:urjo:

Meinaatko ettei oo mitään eroa loppu tuloksella jos sulla on varaa laittaa normi ruuan jälkeen 30e lihaksiin kuussa niinku normi opiskelijalla, tai 1000e kunnon sponsoreiden avustamana?
 
loops sanoi:
Meinaatko ettei oo mitään eroa loppu tuloksella jos sulla on varaa laittaa normi ruuan jälkeen 30e lihaksiin kuussa niinku normi opiskelijalla, tai 1000e kunnon sponsoreiden avustamana?


On siinä toki ero, onko vara laittaa 10 euroa vai 20 euroa mutta tuollaisia summia, kuten 15000 euroa per vuosi ei tarvita!! EI välttämättä edes pro-tasolla!!!
Pointti tässä oli nyt lähinnä se, että mistä vitusta kukaan voi tarkkaan tietää miten paljon joku "jaskajokunen" käyttää rahaa aineisiin tms. ja siinä että tuommoisia älyttömiä rahamääriä ei todellakaan tarvita!!

Nää raha jutut lähtee yleensä liikkeelle just persaukisten, kateellisten wannabebodareiden suusta:david:
 
ilukki sanoi:
Tässä lajissa, niin kuin varmasti kaikissa muissakin urheilulajeissa liikkuu huhuja ja paskajuttuja yllinkyllin. Nämä jutut, että jollain kaverilla on mennyt sen ja sen verran rahaa aineisiin, on juuri sieltä parhaasta päästä:urjo:
Ei lihaksia tehdä millään aineilla, eikä niitä osteta rahalla..ihan tiedoksi vaan!
"kyllä minullakin olisi lihaksia, jos ois varaa laittaa 10000euroa vuodessa aineisiin" on pelkkää :anssi:
Ehkäpä paskin postaus sitten hetkeen. Eihän sitä toki voi marssia Rauta Otraan ja sanoa, että laitetaanpas neljällätonnilla pihiviä molempiin takareisiin, mutta luulisi idiootinkin tajuavan, että jo pelkästään ruokavalioonkin menee uskomattoman paljona enemmän rahaa kuin tavallisella joppejoojoolla. Siihen päälle treenivehkeet, salikortit, matkakustannukset plus muut jeesustelut, niin kyllä siitä vuodessa kertyy iso summa.

ilukille :david: :david: :david: :david: :david:

Edit:
ilukki sanoi:
On siinä toki ero, onko vara laittaa 10 euroa vai 20 euroa mutta tuollaisia summia, kuten 15000 euroa per vuosi ei tarvita!! EI välttämättä edes pro-tasolla!!!
Pointti tässä oli nyt lähinnä se, että mistä vitusta kukaan voi tarkkaan tietää miten paljon joku "jaskajokunen" käyttää rahaa aineisiin tms. ja siinä että tuommoisia älyttömiä rahamääriä ei todellakaan tarvita!!

Nää raha jutut lähtee yleensä liikkeelle just persaukisten, kateellisten wannabebodareiden suusta:david:
Ei helkkari näitä sun juttujas :lol2:

Saat vielä yhden lisää: :david:
 
Pulla sanoi:
Ehkäpä paskin postaus sitten hetkeen. Eihän sitä toki voi marssia Rauta Otraan ja sanoa, että laitetaanpas neljällätonnilla pihiviä molempiin takareisiin, mutta luulisi idiootinkin tajuavan, että jo pelkästään ruokavalioonkin menee uskomattoman paljona enemmän rahaa kuin tavallisella joppejoojoolla. Siihen päälle treenivehkeet, salikortit, matkakustannukset plus muut jeesustelut, niin kyllä siitä vuodessa kertyy iso summa.

ilukille :david: :david: :david: :david: :david:

Edit:Ei helkkari näitä sun juttujas :lol2:

Saat vielä yhden lisää: :david:


Noh noh pullaseni! Homma on ikävä kyllä silleen, että asioita voi tehdä vähän pienemmälläkin budjetilla! SM-kisoissa on varmuudella kavereita jotka eivät laita vuositasolla noita sun jumaloimia summia AINEISIIN/LISÄRAVINTEISIIN..ja siitähän tässä oli kyse, mihin viitatiin.
Tottakai rahaa menee ruokaan, autoon, likkumiseen, elämiseen mutta niinhän jumalauta kaikilla menee..
Ennen kun alat paukuttelemaan henkseleitäsi yhtään enempää niin muista, että sinä ehkä kuulut siihen porukkaan joka pitää tuota rahallista panostuskynnystä niin suurena, ettei koskaa pääse sinne kisoihin, minne niin kovasti se mieli tekisin:whip:
 
ilukki sanoi:
Noh noh pullaseni! Homma on ikävä kyllä silleen, että asioita voi tehdä vähän pienemmälläkin budjetilla! SM-kisoissa on varmuudella kavereita jotka eivät laita vuositasolla noita sun jumaloimia summia AINEISIIN/LISÄRAVINTEISIIN..ja siitähän tässä oli kyse, mihin viitatiin.
Tottakai rahaa menee ruokaan, autoon, likkumiseen, elämiseen mutta niinhän jumalauta kaikilla menee..
Ennen kun alat paukuttelemaan henkseleitäsi yhtään enempää niin muista, että sinä ehkä kuulut siihen porukkaan joka pitää tuota rahallista panostuskynnystä niin suurena, ettei koskaa pääse sinne kisoihin, minne niin kovasti se mieli tekisin:whip:
Spede. No eihän sitä jokaisen tarvitse laittaa 15 000e voisilmään tai muuhun valmisteluun, mutta sen mitä olen kilpailijoiden valmistautumista ja dieettiä seurannut ja asioista tiedän, niin kyllä siihen vähän saakelisti sitä rahaa menee, ei välttämättä noin suurta summaa mutta ei siellä lavalla nyt kahdella purkilla Tribulustakaan kauheasti juhlita.

Edit: Ja ei, en ole katkera tai kateellinen kenellekään tai missään muodossa ja kilpalavat eivät ole koskaan olleet tavoitteena.
 
Pulla ei taida nyt ehtiä miettimään sitä, mitä muut kirjoittavat. Sen verran näyttää olevan kiirus syöstä hassuja kirjaimia ruudulle.:)
 
Jeps, mun kommentti oli vain offtopic-heitto, eikä siitä tarvitse sen enempää kinastella. Veikkaan, että parhaimmat pärjäävät hyvinkin pienillä budjeteilla, ja sitten "geneettisesti haasteelliset" tarttevat näitä isoja summia eli kaikki ovat tavallaan oikeassa tässä kinastelussa....
 
ilukki sanoi:
Tässä lajissa, niin kuin varmasti kaikissa muissakin urheilulajeissa liikkuu huhuja ja paskajuttuja yllinkyllin. Nämä jutut, että jollain kaverilla on mennyt sen ja sen verran rahaa aineisiin, on juuri sieltä parhaasta päästä:urjo


Tuosta pimeän pulen paljastelusta sen verran, että:
Luin tuossa taannoin Bodaus-lehdestä jutun, jossa herra mustonen kertoili hyvinkin avoimesti suomessa rehottavasta dopingongelmasta ja nimenomaan kehonrakennuksessa?! Lehdessä mm. mainitiin, että Mustonen aikoo lopettaa kilpailemisen kehonrakennuksessa koska siellä käytetään niin paljon doping-aineita, ettei hän voi puhtaana kilpailla...(ei tarkka lainaus)
Eikö kuitenkin tosiasia ole se että herra Mustonen on niitä harvoja kehonrakentajia Suomessa, jotka on kärynneet itse dopingista??:D ja muistaakseni vielä kaksikin kertaa:thumbs:
Että näin, en hirveesti ottaisi kantaa varsinkaan näihin hänen esitäämiin spekulaatioihin kuka käyttää mitä ja kuka ei:urjo:

Jokainen kilpabodari käyttää horkkuja, mutta se mua oudoksuttaa että käytetään öljyä hauksiin , olkapäihin ja ties minne... en ymmärrä. :(
Tämä minua KELJUTTAA kun Suomessa ei kisoissa puututa tähän.No vaikeehan se on testata, mutta kun silmilläkin näkee kun kaveri on oikee kumiukko
Tämä on ykx asia miksi kilpailen ulkomailla.Edelleenkin ulkomaalaisia ja suomalaisia jää kiinni, ei se siitä mihikään muutu. :itku:
 
Boogie sanoi:
Jokainen kilpabodari käyttää horkkuja, mutta se mua oudoksuttaa että käytetään öljyä hauksiin , olkapäihin ja ties minne... en ymmärrä. :(
Tämä minua KELJUTTAA kun Suomessa ei kisoissa puututa tähän.No vaikeehan se on testata, mutta kun silmilläkin näkee kun kaveri on oikee kumiukko
Tämä on ykx asia miksi kilpailen ulkomailla.Edelleenkin ulkomaalaisia ja suomalaisia jää kiinni, ei se siitä mihikään muutu. :itku:

Joo, siis mun puolesta isot äijät saa dropittaa, vaikka en itse sellaista teekkään - tai niin isoksi haluaisi - ja niitä on mukava kannustaa ja mennä kattomaan kisoihin. Mutta, tommoinen synttoolipelleily on kyllä aivan PERSEESTÄ!!
 
Boogie sanoi:
Jokainen kilpabodari käyttää horkkuja, mutta se mua oudoksuttaa että käytetään öljyä hauksiin , olkapäihin ja ties minne... en ymmärrä. :(
Tämä minua KELJUTTAA kun Suomessa ei kisoissa puututa tähän.No vaikeehan se on testata, mutta kun silmilläkin näkee kun kaveri on oikee kumiukko
Tämä on ykx asia miksi kilpailen ulkomailla.Edelleenkin ulkomaalaisia ja suomalaisia jää kiinni, ei se siitä mihikään muutu. :itku:

Olen täysin samaa mieltä, että syntholin käytöstä pitää rankaista, mutta kovin harvasta, pois lukien Valentino, pystyy 100% varmuudella sanomaa että lihasta on kasvatettu jollain "implantilla"
Näitä öljysheikkejä on toki olemassa mutta ei heitä kisalavoilla juurikaan näe ja vaarat tiedostetaan varmasti niin Suomessa kuin ulkomaillakin.
Mutta niin kauan kun et varmasti tiedä, niin turha on mitään arvuutellakaan.

Nimim. olen kuullut jos jonkinlaista tarinaa myös sinun pohkeista ja hauiksista.
 
ilukki sanoi:
Nimim. olen kuullut jos jonkinlaista tarinaa myös sinun pohkeista ja hauiksista.

Nehän on ihan ilmiselvät synthol-pohkeet ja hauberit:D Kyllähän niitä juttuja aina liikkuu.... Mutta on kyllä sm-kisoissakin nähty syntholia, tosin tämä on vain oma mielipiteeni ja arvuuttelua.
 
Ei taida olla oikein terveellä pohjalla kilpabodaus rojuineen ja syntholeineen,..:(

Tavallaan se on ihan reilua, että tiedetään suurinpiirtein kaikkien käyttävän hormooneja ym., eli siltä osin on kaikki suurinpiirtein samalla viivalla. Mutta sitten vielä lisäksi nämä syntholit. Eipä tulisi ihan ekana mieleen ryhtyä kilpabodariksi, eipä minulla siihen mitään mahdollisuuksiakaan tietenkään olisi. Liian raskas, julma, terveydenvievä laji, ja vaikka pärjäisikin, niin ei sillä ainakaan tässä maassa kovin leveää leipää saisi irti revittyä.
 
Tämä on ainoa hyväksymäni tapa silikonin käytössä: VAIN NAISILLE!(ja sielläkin VAIN puskureihin!)

Ja lahjattomat syntholi-äijät, joiden fysiikka ei kestä vertailua, painukoot v***uun!

Jos ei kovalla treenillä ja horkuilla saa itteensä kuntoon ni sitte VIIMESTÄÄN kannattas vaihtaa jo lajia!!!
Ja jos tuntuu siltä, ettei ole TOSI KILPAILIJA, jollei roinaa,
niin esim. shakin peluussa pääsee varmasti pitkälle jo "pelkällä" efellä :rolleyes:
;) :D ym.höpöt merkit.
 
Boogie sanoi:
Jokainen kilpabodari käyttää horkkuja....


Tästäkään asiasta sinulla ei voi olla 100% faktaa, joten cool down:)

Tämäkö on sinun tapasi viedä lajia eteenpäin,,häh? V..tun idiootti!!
 
ilukki sanoi:
Boogie sanoi:
Jokainen kilpabodari käyttää horkkuja....


Tästäkään asiasta sinulla ei voi olla 100% faktaa, joten cool down:)

Tämäkö on sinun tapasi viedä lajia eteenpäin,,häh? V..tun idiootti!!

Jep. oon idiootti ku harrastan lajia, vaikka tiedän sen varjopuolet...

Ja jos faktaa haluat, kutsu pojat kusitestiin, kyllä siellä "tavan Teuvvoilla" ruusunpunaset lasit tippuu ku tulokset julistetaan...

Jos minä olen v..idiootti niin okei, mut VAIN HENKINEN TORSO heittää tommosta juttua kuin sä!
Sorry kaikille ku lähin tän Teuvon kans tähän :anssi: -meininkiin...
 
2 x MM HOPEAMITALISTI
2 x EM- VOITTAJA
7 x SM-VOITTAJA
Siinäpä tavoitetta kelle tahansa.

NYT BOOGIE AUTTAA SINUA SAAVUTTAAKSESI TAVOITTEESI!
TREENI-, RAVINTO-/DIEETTI- JA POSEERAUSOHJEET AMMATTITAIDOLLA!!!

Ota rohkeasti yhteyttä ja tiedustele hintoja niin katsotaan yhdessä mikä olisi edullisin ja toimivin paketti Sinulle.

boogie@pakkotoisto.com
puh. 040 - 713 9324
 
Boogie sanoi:
Jep. oon idiootti ku harrastan lajia, vaikka tiedän sen varjopuolet...

Ja jos faktaa haluat, kutsu pojat kusitestiin, kyllä siellä "tavan Teuvvoilla" ruusunpunaset lasit tippuu ku tulokset julistetaan...

Jos minä olen v..idiootti niin okei, mut VAIN HENKINEN TORSO heittää tommosta juttua kuin sä!
Sorry kaikille ku lähin tän Teuvon kans tähän :anssi: -meininkiin...


hey bogiboy, se on kuitenkin niin, että sinä et ikäväkyllä voi sanoa kuka käyttää ja kuka ei, vai voitko?

Ja tuosta sun teuvoilusta, etköhän se sinä ole se kaikista teuvoin tässä lajissa jos on yhtään näitä muita alan "harrastajia" uskominen:) :hyper:
 
ilukki sanoi:
hey bogiboy, se on kuitenkin niin, että sinä et ikäväkyllä voi sanoa kuka käyttää ja kuka ei, vai voitko?

Ja tuosta sun teuvoilusta, etköhän se sinä ole se kaikista teuvoin tässä lajissa jos on yhtään näitä muita alan "harrastajia" uskominen:) :hyper:
No onhan tuolla plakkarissa muutama sm-kulta, eli ei nyt ihan Teuvo ole.
 
ilukki sanoi:
hey bogiboy, se on kuitenkin niin, että sinä et ikäväkyllä voi sanoa kuka käyttää ja kuka ei, vai voitko?

Ja tuosta sun teuvoilusta, etköhän se sinä ole se kaikista teuvoin tässä lajissa jos on yhtään näitä muita alan "harrastajia" uskominen:) :hyper:

JEP JEP! Täytyy myöntää, että AIVOT ovat myös asia, jota ei sovi unohtaa treenata! :worship:
Mä oon ihan oma daijju itseni, enkä lässytä selän tai nimimerkin takana..tarkoitatko siis että muut lajin harrastajat tekevät niin!? Paljonkos sinulla itselläsi on kokemusta vastaavasti heistä?

Minä olen avoimesti kertonut mielipiteeni syntholista. Jos joku saa sätkyjä niin en voi auttaa.
HALUAN NIMENOMAAN VIEDÄ LAJIANI ETEENPÄIN; huumeet ja öljyt ovat sylttytehtaan tie!!! :eek: :eek: :eek:
 
Back
Ylös Bottom