Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saa Boogie ja Make kovan kilpakumppanin kilpalavoille Tomi Lotasta, kun alkaa mies kiristelemään vähän. Uusimmassa Bodauslehessä väitetään kaveria pariinkiin otteeseen järkäleeksi ja syystäkin. Pituus 145 cm ja paino 191 kiloa!
voimamiehet on voimamiehiä ja bodarit bodareita. aika hankala uskoa että menetykseskäs vahvamies kisaaja yhtäkkiä vaihtaisi lajinsa kehonrakennukseen. ihan jo rahallisistakin syistä.sporter sanoi:Saa Boogie ja Make kovan kilpakumppanin kilpalavoille Tomi Lotasta, kun alkaa mies kiristelemään vähän. Uusimmassa Bodauslehessä väitetään kaveria pariinkiin otteeseen järkäleeksi ja syystäkin. Pituus 145 cm ja paino 191 kiloa!
Tais olla vähän sarkasmia,Pituus 145 cm ja paino 191 kiloa!Tai sit mä en tajunnu sun sarkasmia :Dneutraali sanoi:voimamiehet on voimamiehiä ja bodarit bodareita. aika hankala uskoa että menetykseskäs vahvamies kisaaja yhtäkkiä vaihtaisi lajinsa kehonrakennukseen. ihan jo rahallisistakin syistä.
ahaa, en hokannutkaan:DJullikka sanoi:Tais olla vähän sarkasmia,Pituus 145 cm ja paino 191 kiloa!Tai sit mä en tajunnu sun sarkasmia :D
Terminator2 sanoi:Hienoa Boogie!
Olet kyllä erittäin kova kehonrakentaja!
Petu80 sanoi:Onhan tuossa kovia tuloksia.. Mistä muuten johtuu että edustat seuraa Gym 23 Orimattila?
sporter sanoi:Yritin sanoa muka hauskasti, että Bodauslehdessä on niitä kirjoitusvirheitä aivan perkeleesti. 145cm EI VOI olla Tomi lotan oikea pituus ja paino muka 191 KILOA en usko. Samat tiedot kerrotaan vielä kahteen kertaan. Samanlaisia mokia lehti täynnä ja tosiaan niitä kirjoitusvirheitäkin tajuttomasti.
Edit. Hidas
Boogie sanoi:Yksinkertaisesti savolainen kateus. Mun mielestä kaikille jotka edustaa seuraa pitäs olla samanlaiset edut. Minä en saanu ollenkaan mitään sponsorointia seuralta niin kuin muutama kaveri (kisamajoitus,-matkat...)
Kysyin että mikä tämä juttu on, punaisena ynisivät ja vikisivät eikä voineet silmiini katsoa puhuessa.
Jos et vielä tienny että savolaiset on kieroja ku korkkiruuvi ,nyt varmaankin tiedät. :curs:
Tälläinen seura ei tartte mun menestystä ja apuani. :kippis1:
rövare sanoi:Boogiekin voisi käyttää hieman realismia jutuissaan, vaikka KP olisi kuinka paha setä, niin body-lehti on ainut kehonrakennuslehti maassamme. Bodaushan on jotain aivan muuta, tuskin sopiva edes mummojen jumppalehdeksi...
Toistaiseksi ;)rövare sanoi:body-lehti on ainut kehonrakennuslehti maassamme.
rövare sanoi:Boogiekin voisi käyttää hieman realismia jutuissaan, vaikka KP olisi kuinka paha setä, niin body-lehti on ainut kehonrakennuslehti maassamme. Bodaushan on jotain aivan muuta, tuskin sopiva edes mummojen jumppalehdeksi...
Mitä tämä tarkoittaa...pakkislehti?Mike sanoi:Toistaiseksi ;)
Ja miksi ei?Jukka86 sanoi:Toivottavasti ei