BB Boogie Mustonen

Aika uskomaton moka ja vielä kannessa :rolleyes:
Oishan se hienoa ku Boogie tuollasen sijotuksen ois vetässy :hyper:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saa Boogie ja Make kovan kilpakumppanin kilpalavoille Tomi Lotasta, kun alkaa mies kiristelemään vähän. Uusimmassa Bodauslehessä väitetään kaveria pariinkiin otteeseen järkäleeksi ja syystäkin. Pituus 145 cm ja paino 191 kiloa!


Tomi Lotta
IMG_4565.jpg


:rolleyes:
 
sporter sanoi:
:offtopic: Saa Boogie ja Make kovan kilpakumppanin kilpalavoille Tomi Lotasta, kun alkaa mies kiristelemään vähän. Uusimmassa Bodauslehessä väitetään kaveria pariinkiin otteeseen järkäleeksi ja syystäkin. Pituus 145 cm ja paino 191 kiloa! :rolleyes:
voimamiehet on voimamiehiä ja bodarit bodareita. aika hankala uskoa että menetykseskäs vahvamies kisaaja yhtäkkiä vaihtaisi lajinsa kehonrakennukseen. ihan jo rahallisistakin syistä.
 
neutraali sanoi:
voimamiehet on voimamiehiä ja bodarit bodareita. aika hankala uskoa että menetykseskäs vahvamies kisaaja yhtäkkiä vaihtaisi lajinsa kehonrakennukseen. ihan jo rahallisistakin syistä.
Tais olla vähän sarkasmia,Pituus 145 cm ja paino 191 kiloa!Tai sit mä en tajunnu sun sarkasmia :D
 
Jullikka sanoi:
Tais olla vähän sarkasmia,Pituus 145 cm ja paino 191 kiloa!Tai sit mä en tajunnu sun sarkasmia :D
ahaa, en hokannutkaan:D
 
Yritin sanoa muka hauskasti, että Bodauslehdessä on niitä kirjoitusvirheitä aivan perkeleesti. 145cm EI VOI olla Tomi lotan oikea pituus ja paino muka 191 KILOA en usko. Samat tiedot kerrotaan vielä kahteen kertaan. Samanlaisia mokia lehti täynnä ja tosiaan niitä kirjoitusvirheitäkin tajuttomasti.

Edit. Hidas
 
Terminator2 sanoi:
Hienoa Boogie!

Olet kyllä erittäin kova kehonrakentaja!

Vai kova kehonrakentaja, mitä vielä ku kirjotan tähän todella kovimmat saavutukseni heh heh...:D

Autonrenkaanheitto 29.66m (Leppävirta v-02)
Heinäseipäänheitto 26.78 (Vaasa v-98)
Paistinpannunheitto 42.13 (Muuruvesi v-05)
Kumisaappaan heitto 45.06 (Leppävirta v-96)
Kuulantyöntö 17.38 (7.250kg) (Kuopio v-02)
Kiekonheitto 57.26 (2kg) (Kuopio v-97)

Tässä hupia ja tavoitetta ensi kesäksi yhdessä kavereitten kans. Eikä tule tekemisen puutetta dietillä. ;)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Petu80 sanoi:
Onhan tuossa kovia tuloksia..:worship: Mistä muuten johtuu että edustat seuraa Gym 23 Orimattila? :rolleyes:

Yksinkertaisesti savolainen kateus. Mun mielestä kaikille jotka edustaa seuraa pitäs olla samanlaiset edut. Minä en saanu ollenkaan mitään sponsorointia seuralta niin kuin muutama kaveri (kisamajoitus,-matkat...)
Kysyin että mikä tämä juttu on, punaisena ynisivät ja vikisivät eikä voineet silmiini katsoa puhuessa. :nolo:
Jos et vielä tienny että savolaiset on kieroja ku korkkiruuvi ,nyt varmaankin tiedät. :curs:
Tälläinen seura ei tartte mun menestystä ja apuani. :kippis1:
 
sporter sanoi:
Yritin sanoa muka hauskasti, että Bodauslehdessä on niitä kirjoitusvirheitä aivan perkeleesti. 145cm EI VOI olla Tomi lotan oikea pituus ja paino muka 191 KILOA en usko. Samat tiedot kerrotaan vielä kahteen kertaan. Samanlaisia mokia lehti täynnä ja tosiaan niitä kirjoitusvirheitäkin tajuttomasti.

Edit. Hidas

No Body-lehti se vasta mahtava on, kun joka toinen sana on ruotsia.
Teksti on kirpun kokoista ja kisakuvat (vertailut) pitää katsoa suurennuslasilla!
Eihän KÄRPÄSENPASKAN KOKOISISTA VERTAILUKUVISTA NÄE VERTAILLA MITÄÄN!? Edes nuoremmat ja terveempisilmäset... :wanha:
Tämän vuoden kisakuvat oli oikea riman alitus.
Sit moititaan body- tai fitnesskilpailija lehden sivuilla vaikka olis just voittanu koko kisan.

Bodaus-lehden tekstivirheet voivat johtua yksinkertaisesti siitä, ettei toimittaja ole itse varsinaisesti alan harrastaja, muttei kyllä Body-lehden lajille vihkiytynyt "kaikkitietävä" toimittajakaan näköjään sovella ammattiosaamista itseensä... :hyper:

Kuten huomasitte, pistin tämän jo vähän leikiksi... :rolleyes:
Kenenkään on turha ottaa HENKILÖKOHTAISESTI tätä viestiäni,
makuasioistahan kun ei voi kiistellä...
 
Boogie sanoi:
Yksinkertaisesti savolainen kateus. Mun mielestä kaikille jotka edustaa seuraa pitäs olla samanlaiset edut. Minä en saanu ollenkaan mitään sponsorointia seuralta niin kuin muutama kaveri (kisamajoitus,-matkat...)
Kysyin että mikä tämä juttu on, punaisena ynisivät ja vikisivät eikä voineet silmiini katsoa puhuessa. :nolo:
Jos et vielä tienny että savolaiset on kieroja ku korkkiruuvi ,nyt varmaankin tiedät. :curs:
Tälläinen seura ei tartte mun menestystä ja apuani. :kippis1:



Tuo selittää kyllä tilanteen. Pitää olla tarkkana täälä savossa ettei kusta silmään.. :thumbs:
 
Ostakeehan Salahmin Schwarzeneggerin kirja, siinä on juttua näistä aiemmin esillä olevista asioista.
Terveisiä täältä Boogien synnyinseuduilta.:joulu3:
 
Nämä kehonrakentajat ovat innoittaneet minua:

Arto Lyytikäinen, SM, PM -86. Suomen Vahvin -87
Keijo Reiman 6 x MM-mitallia, 4 x EM-mitallia yleisessä ja MM veteraaneissa
Jorma Räty MM-80 ja Mr Olympia-kilpailija
Eino Akkila Suomen Mr Bodybuildig (145 kilpailua)
Olev Annus Mr Universum ja Mr Olympia-kilpailija (masters) -95
Pappa Heikkinen MM veteraaneissa -2000 ja 2001
Peter Keränen World Games hopeaa -97
Juhani Herranen Mr Olympia-kilpailija -92
Juhani Hokkanen Mr Olympia-kilpailija (masters) -99
ja Jyrki Savolainen mm. 8 x Australian Mestari, moninkertainen SM...

Jyrki hommasi minut aikoinaan Ausseihin painikouluun ja meistä tuli erittäin läheiset ystävät... Jyrkin muisto säilyy aina sydämessäni. :haart:
 
Boogiekin voisi käyttää hieman realismia jutuissaan, vaikka KP olisi kuinka paha setä, niin body-lehti on ainut kehonrakennuslehti maassamme. Bodaushan on jotain aivan muuta, tuskin sopiva edes mummojen jumppalehdeksi...
 
rövare sanoi:
Boogiekin voisi käyttää hieman realismia jutuissaan, vaikka KP olisi kuinka paha setä, niin body-lehti on ainut kehonrakennuslehti maassamme. Bodaushan on jotain aivan muuta, tuskin sopiva edes mummojen jumppalehdeksi...

Totta puhut!
 
rövare sanoi:
Boogiekin voisi käyttää hieman realismia jutuissaan, vaikka KP olisi kuinka paha setä, niin body-lehti on ainut kehonrakennuslehti maassamme. Bodaushan on jotain aivan muuta, tuskin sopiva edes mummojen jumppalehdeksi...

Kuten jo aiemmin sanoin; makuasioistahan ei voi kiistellä.
Se, että Eddie Edwards oli englannin AINOA mäkihyppääjä, ei tehnyt siitä HYVÄÄ mäkihyppääjää... :david: (eikä nyt sitte kompastuta mun mahd.kirjotusvirheisiin)

REALISMIA on minusta se, että sanon mielipiteeni täällä suoraan, ketään nuoleskelematta, TÄYSIN OMALLA NIMELLÄNI.
On niin helppoa illistellä ja kääntää kelkkaa nimimerkin takana. :D
 
Back
Ylös Bottom