BB Boogie Mustonen

Ei minua kuvienkaan laatu niin hämää, mutta kun lehden jutut ovat pääasiassa roskaa. Ikävä kyllä. Juttujen kirjoittajista osa ei tunnu olevan millään lailla mukana lajissa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
reenailija sanoi:
Hitto, sunhan pitää syödä matkalla 2 kertaa! :D

No problem. Täältä kateellisten kaupungista jossa puhutaan kuulemma oudosti on alamäki sinne piäkaapunkiin. Otan termospulloon kaffetta ja siwan viikon vanhoja silmäpullia, niin eiköhän matka joudu rattosasti. :anssi:
 
Joo oli bodaus ilmestyny jopa tännekki.. olis ihan bueno jos siihenki lehteen tulis parempi sisältö! Onko "meidän" Mike muute kilpaillu joskus??
 
Petu80 sanoi:
Joo oli bodaus ilmestyny jopa tännekki.. olis ihan bueno jos siihenki lehteen tulis parempi sisältö! Onko "meidän" Mike muute kilpaillu joskus??

On, penkkikisoissa ainakin.
 
Petu80 sanoi:
Joo oli bodaus ilmestyny jopa tännekki.. olis ihan bueno jos siihenki lehteen tulis parempi sisältö! Onko "meidän" Mike muute kilpaillu joskus??

En tiedä onko kilpaillu muualla kuin ala-asteella hiihtokilpailussa. :D
Ai niin eihän siellä etelässä taida edes olla lunta. :lol2:
Soita Mikelle tai laita kirjekyyhky hä hä... :evil:
 
Boogie sanoi:
No problem. Täältä kateellisten kaupungista jossa puhutaan kuulemma oudosti on alamäki sinne piäkaapunkiin. Otan termospulloon kaffetta ja siwan viikon vanhoja silmäpullia, niin eiköhän matka joudu rattosasti. :anssi:
:lol2: :lol2: :lol2:
 
Se lehti on kyllä käsittämättömän huono. Toimittijat eivät tiedä mtn kehonrakennuksesta ja voimailusta, tuo mielestäni kertoo jo paljon siitä...
 
Samuli-1 sanoi:
Luin sitte Bodaus-lehden kannesta, että Boogie seitsemäs Mr Olympiassa!


:rolleyes:
Luin ihan samaa, ja ajattelin että perkules pääsi Boogey Olympiaan ennen minua, mutta onneksi oli vain painovirhepaholainen ;)
 
SUPERMASSA sanoi:
Luin ihan samaa, ja ajattelin että perkules pääsi Boogey Olympiaan ennen minua, mutta onneksi oli vain painovirhepaholainen ;)

Ohoh... niinpä on virhe kannessa, ja raju sellanen. :eek:

En ole minä käyny Olympiassa, heh heh... mut et oo sinäkään vielä ;)
Toivotaan että kroppas kestää sinne asti ja pääset kisaan. :thumbs:
 
:offtopic: Saa Boogie ja Make kovan kilpakumppanin kilpalavoille Tomi Lotasta, kun alkaa mies kiristelemään vähän. Uusimmassa Bodauslehessä väitetään kaveria pariinkiin otteeseen järkäleeksi ja syystäkin. Pituus 145 cm ja paino 191 kiloa! :rolleyes:
 
sporter sanoi:
:offtopic: Saa Boogie ja Make kovan kilpakumppanin kilpalavoille Tomi Lotasta, kun alkaa mies kiristelemään vähän. Uusimmassa Bodauslehessä väitetään kaveria pariinkiin otteeseen järkäleeksi ja syystäkin. Pituus 145 cm ja paino 191 kiloa! :rolleyes:

Täh?? häh... uskon Bodaus-lehteen ku RAAMATTUUN!?!!! :anssi:
-Jätkä, joka mahtuu pöydän alle seisomaan, MUTTEI makaamaan...!?! :hyper:
 
Back
Ylös Bottom