BB Boogie Mustonen

Yussi sanoi:
Onkos Bogi tuota sun kirjaasi kaupan muualla kuin postimyynneissä?
Mamma oli loppuviikosta kiertänyt kaikki Jyväskylän kirjakaupat läpi eikä
ollut yhdestäkään opusta löytynyt :(

Tony Heino puh:044-5822333 Häneltä kirjoja löytyy toivottovasti vielä. :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
NGV sanoi:
Jaahas, Boogie se nappaa kultaa vaan lisää, kohta ei enää varmaan riitä tilaa noille palkinnoillesi. Näin teidät tuolla lahdessa Expossa ja olitte kovassa kunnossa ja se palkittiin, harmi olisitte minun puolestani voinut voittaa sen over all kisan vai mikä se sarjojen voittajien kisa nyt onkaan.

Kiitän Jumalaa todella, sillä näin teidät vielä suomalaisella lavalla viimeisen kerran ja vieläpä voittavan. Noh onnea sinne ulkomaan kisoihinkin..:D

Mun kuntosalissa "Manalassa" kaksi seinällistä aivan täynnä voimamies, kuula, kiekkonheitto ja body palkintoja. Mun kaverit on nauranu katketakseen nähdessään, kun ne on mulla tuhkakuppina. :hyper:
Minua ei nähdä Suomessa kilpailevan, niin kauan kun IFBB-liiton asiat on näin. :(
 
Jouni Virtamo sanoi:
Boogie kilpaili keväällä 2000 WPF:n EM-kilpailuissa Ranskan Strasbourgissa. Hänellä oli legendan mukaan silloisen vaimon kokoonpanema poseerausmusiikki mukana muistaakseni CD:llä, mutta hän ei ollut kuunnellut sitä kertaakaan ennen kisaa! Hän ei siis edes tiennyt, mikä musa lähtee soimaan, kun hän asteli lavalle poseeraamaan. No, kuinkas se esitys sujui? Aivan loistavasti, ranskalainen yleisö hurrasi seisaallaan Boogien Freestyler-ohjelmalle. Ja oli se tosiaan vetävä ja spontaani esitys. Ja itse kisanhan voitti juuri Boogie, suoritus oli siis loistava.

Samaisessa paikassa Boogie muuten hämmensi oman sarjansa muita kilpailijoita ennen kisaa. Muiden valmistautuessa koitokseen perusteellisesti pumppaamalla Boogie istui pumppihuoneessa tuolilla verkkarit päällä ja veteli röökiä. Hän ei pumpannut ollenkaan. Kun ukot käskettiin line-upiin, hän sitten viskasi verkkarit pois ja hyppäsi riviin. Tupakka tuli tumpattua sitä ennen. Jos tämä ei ole coolia, niin mikä sitten?

Mä muistan erään jutun Jouni Virtamosta, se vasta coolia oli.
2OOO-luvun alussa Jouni oli mulla kisamatkoilla mukana. Jounin kans oli todella mukava matkustaa.
Jounin laukku oli hävinny terminaalissa tai tulli tutki sitä tarkemmin...
Jouni ei ottanu yhtään pulttia, vaan totes todella rauhalliseen tapaansa: No eipä tartte illalla pestä hampaita.:thumbs:
Se oli todella coolia.:worship:
Mä olisin ottanu tossa tilanteessa hirveet hepulit. :eek:
 
En tiedä onko tätä kysytty jo, mutta muistan nähneeni sinut joskus hamassa menneisyydessä makuunin mainoksessa poseeraamassa pringles -purnukan ja kolapullon kanssa. Voisitko valaista hieman tämän taustoja?
 
Aleley sanoi:
En tiedä onko tätä kysytty jo, mutta muistan nähneeni sinut joskus hamassa menneisyydessä makuunin mainoksessa poseeraamassa pringles -purnukan ja kolapullon kanssa. Voisitko valaista hieman tämän taustoja?

VIDEOFIRMA MAKUUNI etsi -90 luvun alussa mainoskampanjaansa
isoa miestä, jolla on naamaa, hiukset päässä,ei öljyä käsissä, ei röllykkämahaa ja elämän tavat moitteettomat. :D
Kuopion aluepäälikkö Juha Tampio tiesi heti kuka täyttää kriteerit. :thumbs:
 
Mike sanoi:
Boogie on tulossa Pakkiksen kaupalle joulukuussa joku sunnuntai ja varmaan ottaa messiin kirjoja, joita sitten voi Bokilta ostaa nimmarilla varustettuna.

No niin, minä tulen sitten su. 27.11 klo 13 Pakkotoisto-liikkeeseen jakamaan nimmareita ja otetaan yhteis-valokuvia. Tarinoimaan bodauksen viimeisimmät uutiset ja kommellukset.
Mike lupas keittää hyvät gevaliat ja Jouni hommata kaupungin parhaat pullat. :hyper:
Kuullosti niin hyvälle että mä oon paikalla, ole sinäkin! :5:
 
Boogie sanoi:
No niin, minä tulen sitten su. 27.11 klo 13 Pakkotoisto-liikkeeseen jakamaan nimmareita ja otetaan yhteis-valokuvia. Tarinoimaan bodauksen viimeisimmät uutiset ja kommellukset.
Mike lupas keittää hyvät gevaliat ja Jouni hommata kaupungin parhaat pullat. :hyper:
Kuullosti niin hyvälle että mä oon paikalla, ole sinäkin! :5:
Niin siis 15:00 sovittiin? Eikös se 5h kestänyt ajaa tänne?
 
2 x MM HOPEAMITALISTI
2 x EM- VOITTAJA
7 x SM-VOITTAJA
Siinäpä tavoitetta kelle tahansa.

NYT BOOGIE AUTTAA SINUA SAAVUTTAAKSESI TAVOITTEESI!
TREENI-, RAVINTO-/DIEETTI- JA POSEERAUSOHJEET AMMATTITAIDOLLA!!!

Ota rohkeasti yhteyttä ja tiedustele hintoja niin katsotaan yhdessä mikä olisi edullisin ja toimivin paketti Sinulle.

boogie@pakkotoisto.com
puh. 040 - 713 9324
 
metalman sanoi:
Moro Boogie! Pakko kysyä että mistä tämä niin tarttuva ja osuva lisänimi "boogie" on tullut? Takana lienee mielenkiintoinen tarina.. Jouni??? :)

K.P.Ourama nimitti minua eka kerran Boogieksi v.1988 SM kilpailuja käsitelleessä artikkelissaan.
Nimi oli lainattu FLEX-lehden jutusta "Beef Boogie Ballet", joka käsitteli Torontossa pidettyä pro-kisaa, minkä "ikinuori" Albert Beckles voitti v-84 :wanha:
Hyväksyin uuden lempinimeni mukisematta ja Boogie työnimenäni mä esiinnyin pitkin Suomi-neidon kupeita, ja mirrit sai kyytiä... Mä murisin ja pyöritin pyllyäni joka perk... kissan ristiäisissä. :hyper:
 
En tiedä onko tätä kysytty jo, mutta muistan nähneeni sinut joskus hamassa menneisyydessä makuunin mainoksessa poseeraamassa pringles -purnukan ja kolapullon kanssa. Voisitko valaista hieman tämän taustoja?

Taisitpa olla Valion jäätelömainoksessakin joskus 90-luvulla. Kävelet pullistellen rannalla jäätelökioskille, jossa myyjänä tietysti kaunis nainen. En muista miten mainos jatkuu, mutta lopussa jäät pillittämään myyjän lähtiessä jonkun kynäniskan mukaan? Liittyykö tämän mainoksen taakse mitään suurempaa tarinaa?
 
Oli muuten hyvä se jäätelömainos. Boogiella on selvästi näyttelijän lahjoja. Olis kiva nähdä jossain leffassa. Jarmo Mäkinen sivuun ja Boogie tilalle. Olishan se ollut paljon pelottavampaa esim. "Jägarna" leffassa jos Boogie olis vetänyt sen "nuuu ska jag viiisa huuur man knullar på riktigt!!" repliikin.
 
Petu80 sanoi:
Mites boogie sun painihommat ja nyrkkeily? Vieläkö oot aatellu ottaa joskus matsia?:whip: :eek:

Paini (Wrestling) on kiinnostanu aina, pari vuotta sitten minua kysyttiin mukaan. Homma kaatu tietenkin rahaan, olin promoottorin mukaan liian kallis mies. :curs:

Nyrkkeilyn puolella on jotain pientä viritelmää, jotain ravintolamatseja ens vuoden alussa. :thumbs:
 
Supernaut sanoi:
Taisitpa olla Valion jäätelömainoksessakin joskus 90-luvulla. Kävelet pullistellen rannalla jäätelökioskille, jossa myyjänä tietysti kaunis nainen. En muista miten mainos jatkuu, mutta lopussa jäät pillittämään myyjän lähtiessä jonkun kynäniskan mukaan? Liittyykö tämän mainoksen taakse mitään suurempaa tarinaa?

Ei mitään elämää suurempaa tarinaa.Paitsi rahat mitkä sain mainoksesta, meni sen aikasen vaimoni "kannuihin" silikoonina. :wall:
Mun naisella pitää olla rintamalinja ja airbag-osasto kunnossa...
Tämmöstä tämä elämä on että toiset raataa ja toiset nauttii lopputuloksesta he he....perk... :curs:
 
Boogie sanoi:
Nyrkkeilyn puolella on jotain pientä viritelmää, jotain ravintolamatseja ens vuoden alussa. :thumbs:
olet kyllä kunnon monitoimi mies:thumbs: . vähän niinkuin halme aikoinaan:)

lahjojakin näyttää olevan lajiin kuin lajiin, sillä tuo kiekko ja kuula tulos ovat vitun kovia:rock:
 
neutraali sanoi:
olet kyllä kunnon monitoimi mies:thumbs: . vähän niinkuin halme aikoinaan:)

lahjojakin näyttää olevan lajiin kuin lajiin, sillä tuo kiekko ja kuula tulos ovat vitun kovia:rock:
Äijähän on ihan paras. Minusta Boogie tuon päälle osaa hyvin tehdä vapaa-ohjelman, sillä damn se oli hyvä show, minkä Boogie pisti pystyyn Expossa sain kämäsellä digikameralla siitä videoklipin ja sitä pitää katso joka päivä!:hyper: :rock:
 
Mike sanoi:

Uusi Bodaus-lehti on ilmestynyt kioskeihin ja kauppoihin!
Lehdessä mm.NABBA:n Mr Universum- kisapaketti ja juttu "Elämä on treeniä" Supermassa-Makesta. :rock:

Ja iloisia uutisia kaikille, joiden mielestä Bodaus on "lelulehti":
Jatkossa Bodauksen kuvien laatu/tyyli paranee huomattavasti, sillä Mike (aivan oikein,"meidän" Pakkotoiston Mike) on luvannut alkaa kuvaamaan... :kippis1:
 
Back
Ylös Bottom