BB Boogie Mustonen

neutraali sanoi:
se nyt on aivan eri vetää varpaista se tanko entä normaalisti maasta. ero on kuin yöllä ja päivällä. sama ku vertais mavea ja polvista vetoa keskenään.

Hyvä Neutraali kun puolustat vanhaa Bogia!
Lisättäköön, että vetäessäni ko.painot pukilta, olin 22 vuotias "talitintti aknenenä"... :eek:

Moni juttu tuntuu helpolle, jos sitä ei osaa tehdä oikein/ ymmärrä koko asiasta mitään tai varsinkin KUN NEUVOO KATSOMOSTA...
Vai ymmärsinkö oikein että tämä veto-analyytikko TIETÄÄ voimamiesten tulokset, muttei itse ole vetänyt samoja rautoja?
Ja veti taikka ei, niin tietääkseni olen jo kertonut että minua kiinnostaa vain bodaus!
Tämä oli siis viimeinen kerta kun osallistun tähän veto:kakka: :aan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Isoperse sanoi:
...No asiaan, miten helpolla irtosi entisenä poikamies kehonrakentajana? :-)

Ja mikä on paras pulla, voisilmäpulla vai meneekö jopa viinerit edelle?

Ja mitä muuten teet työksesi, ovimies, gigolo vai joku muu, mikä?

Legendat "tuhmasta kädestäni" on ehkä osin liioiteltuja... :hyper:
Jos vastaisin tarkemmin, alkaisi se mennä ehkä turhan :offtopic: :ksi tänne.

Kermamunkki on pahe, mitä mukitan myös dieetillä aina kun Murun valvova silmä välttää... Muutaman kerran jäin viime dieetilläkin kiinni kun en ollut osannut piilottaa paperipussia tarpeeksi hyvin...:nolo:

Tällä hetkellä olen viikonloput ovimies ja viikot "kotiorja". Jos joku on kiinnostunut savvoo viäntävästä gigolosta niin tilauksia otetaan ennakkoluulottomasti vastaan - veikkaan että emäntä on hinnoitellut kyllä kilohinnan niin korkealle, ettei ihan pikkurahalla "siivoomaan" tartte lähteä...:lol2:
 
Boogie sanoi:
Muutaman kerran jäin viime dieetilläkin kiinni kun en ollut osannut piilottaa paperipussia tarpeeksi hyvin...:nolo:
tuolle repesin aika hyvin,tuli mieleen näky kuinka iso mies tuijottaa nolona lattioita kun yli puolta pienempi nainen kaulin kädessä ripittää pullan syömisestä :D
 
michaela sanoi:
Boogie. Kerroit televisiohaastattelussa että dieetin seurauksena sinulta menivät imusolmukkeet tukkoon. Miten ne oireilivat ja mistä tiesit että ne johtuivat dieetistä ja miten se todettiin?

Jalat keräsi valtavasti nestettä. Lisäsin tietysti kävelyä, mutta tilanne vain paheni. :wall: Lopulta Muru kyllästyi ison miehen itkuun ja soitti mulle ajan yksityislääkärille. Kerrottuani oireeni lääkäri laski vain kätensä jalalleni ja totesi että jalkani ovat kuumat ja pahasti tulehtuneet.
Olin jättänyt suolan melkein kokonaan pois, mikä oli pistänyt kehoni nestetasapainon sekaisin.
Suolan käyttöä piti siis lisätä ja juoda paljon nestettä, että keho puhdistuu.
KAHDEN PÄIVÄN PÄÄSTÄ PAINONI OLI TIPPUNUT JO 7 KILOA! :kippis1:
 
Boogie sanoi:
Käytän yleensä painoja siten, että:
maksimit on 2-3 toistoa (joita en käytä periaatteessa enää juuri koskaan)
keskisuuret sarjat 4-8 toistoa ja
pitkät sarjat 9-12 toistoa tai enemmän.(pääasiallinen treenitapani nykyään).

Hauispäivänä teen esim. yhteensä 8 sarjaa; käsipainoilla (seisten) vuoroin molemmille käsille 3 X 12 ja vaikkapa scott-penkkiä 3 X 12 ja lopuksi vielä alataljalla 2 X 12.
Jos tässä vaeheessa "käet ei ala jo kukkumaan" ni reenipaenot on ollu joko liian pienet tae liikeradat hanurista. :curs:
Tä oli taas hyvä muistutus meikäläiselle että tarkoitus olisi treenata lihaksia eikä harrastaa painonnostoa/voimanostoa.
Tänään korjasin käsitreenin oikeille raiteille,oli taas vaihteeksi mukava tunne tumpuissa treenin jälkeen!:kippis1:
 
Kyllähän boogie on voimansa osoittanut kisoja myöten, se on selvä. Nythän en puhunutkaan boogien voimista, vaan tuosta yhdestä tuloksesta. Ja totta kai varpaista veto on eri asia.
 
Mukavaa luettavaa tämä threadi. Kyllähän Boogie on legendaarinen kaveri. Muistan ku nuorena miehenä Kainuussa katseltiin legendaarista treenivideotasi..
"mummokin nostaa paremmin" slogan jäi mieleen:D

Toinen mieleenpainunut seikka oli kotikyläni voimamieskisoissa vierailusi, jossa sekä kilpailit ja questpoussasit! Ja annoit poseerausrutiinin keskeltä suukon eturivin rouvalle...muistatko? :)
 
Fridrik sanoi:
... Kysymys olisi Boogielle: Mikäs on mieleisesi musiikki :hyper: , saleen joku 80-luvun sukkahousu rok :hyper:

Mistä arvasit??? Kuuntelen mieluiten Remua ja Hurriganesia! Jee jee... :5:
Siinä jytinässä reeni kulkee hyvin. :wanha:
 
Richard75 sanoi:
Muistatkos Boogie Salahmilta Kärkkäiset, enoni aseseppä Kärkkäisen Ukko-Pekka on tehny sulle kuulemma ekat painotkin.

T.Kärkkäinen :)

Muistan minä Ukko-Pekan! Hän tosiaankin teki minulle ensimmäiset treenipainot, jotka ovat vieläkin käytössä. :thumbs: Olin silloin 15 vuotias!
Kerro terveisiä Ukko-Pekalle ja koko poppoolle!
 
Mike sanoi:
Kukas tuo keskimmäinen vähän saatanan mallikas kaveri on? Tuosta kulmasta katsoen, upea kroppa!

http://www.ifsascandinavia.com/xxx/kuvat/southport2005/southport2005_045.JPG

Keskellä on sarjan -179 cm voittaja YAN SALAKS, Russia.
NABBASSA kilpaillaan siis PITUUDEN MUKAAN: suunnilleen saman pituiset kisaavat aina samassa sarjassa. Se helpottaa tuomareiden arvostelua. "Punnitushuoneessa" oli vaaka, missä sai halutessaan katsoa painonsa. :jahas:

Hopealle tuli JOSE MANUEL ACOSTA, Espanja, josta minulla onkin tähän hyvä juttu:

Banketissa juteltiin Simpan (Bogdanoff) kanssa naisista... Jose tuli paikalle ja komensi selvällä suomen kielellä: "Suomipojat noh noh!..." :david:
Punastuksemme hälvettyä kyselimme tietysti, miten ihmeessä hän puhui suomea. Jose kertoi, että hän on oikea Suomi-fani: hän on käynyt jo kymmenen kertaa Suomessa ja oppinut kieltämme nopeasti...

Kyllä matkailu avartaa... :thumbs:
 
pexxi sanoi:
Mukavaa luettavaa tämä threadi. Kyllähän Boogie on legendaarinen kaveri. Muistan ku nuorena miehenä Kainuussa katseltiin legendaarista treenivideotasi..
"mummokin nostaa paremmin" slogan jäi mieleen:D

Toinen mieleenpainunut seikka oli kotikyläni voimamieskisoissa vierailusi, jossa sekä kilpailit ja questpoussasit! Ja annoit poseerausrutiinin keskeltä suukon eturivin rouvalle...muistatko? :)

Moi Pexxi! Ei tällä iällä muista enää millään, keitä kaikkia leidejä sitä on tullut pussattua...heh heh.. :wanha: :D
 
japa sanoi:
Jep nyt jo myöhästyneet onnittelut Boogielle mutta ennen kisoja kun rupalteltiin niin olin jo varma voitostasi.


Kiitos, Japa onnitteluista!
Kyllä maistu sitten sairaan hyvälle salaa ostettu kermamunkki ja kahvi! :hyper:
No, kisat meni hyvin, vaikka muutaman kerran tuli lipsuttua... :kippis1:
 
Boogie sanoi:
Moi Pexxi! Ei tällä iällä muista enää millään, keitä kaikkia leidejä sitä on tullut pussattua...heh heh.. :wanha: :D


Näin varmaan on! Ei muuta kuin tsemppiä jatkossa:)
 
Narukäsi sanoi:
Otatko Boogie alkomahoolia kuinka usein? Miten se mielestäsi vaikuttaa kuntoon/treeneihin... vai vaikuttaako?


Juhannuksena ja kisojen jälkeen otan pienet näkäräiset! :kippis1:
Niin ja tietysti tammikuussa otan joka päivä, ihan vain piruuttani kun se on kuulemma tipaton tammikuu toisilla. :urjo:
Mulla se on vanha traditio; kisoihin on pitkä tovi niin pää kerkii kyllä selvitä. :D
 
Boogie sanoi:
Mistä arvasit??? Kuuntelen mieluiten Remua ja Hurriganesia! Jee jee... :5:
Siinä jytinässä reeni kulkee hyvin. :wanha:

Arvasin siitä kun sun ilmeet on aina sellaisia "rock'n roll" tyyppisiä :D .

Olisi kysymys kulmasoudusta.
Mitä mieltä olet pikkuhkosta heilautuksesta tuossa liikkeessä. Kun tanko menee alas, nostaa suorana selkää vähän matkaa ja sitten tempaistaan tanko siihen ylävatsan kohdalle.
Ettei sitä liikettä tee ihan kuin joku aerobic pimatsu, tuntuu mahdottomalta kun pistää enemmän painoa.

Eli siis vähän kuin alataljassa soutaminen, kumarrutaan eteen, suorana yläs suoraan istumaasentoon ja sitten talja tempaistaan vatsaan.

Toivottavasti ymmärsit jotenkin mitä yritin selittää. Kysyn tätä vartavasten sinulta kun treenaat näemmä kehonrakennus- etkä repimismielessä.
 
Back
Ylös Bottom