BB Boogie Mustonen

Boogie sanoi:
NABBA:n uskottavuudesta kertoo jotain myös se, että se on vanhin kehonrakennusliitto maailmassa, järjestänyt kisoja jo vuodesta 1948.

Kiinnostaisi tietää lisää NABBA:sta. Ketkä ovat liiton "huippunimiä" (vrt.Coleman)? Olisiko heistä tarjolla kuvia?
Olen seurannut kehonrakennusta jo useamman vuoden, mutta NABBA on minulle aika uusi tuttavuus. Simo Bogdanoffhan käsittääkseni kisaa siellä myös?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Boogien poseeraus- ja musajutut ovat vähintään poikkeuksellisia. Kerron tässä yhden:

Boogie kilpaili keväällä 2000 WPF:n EM-kilpailuissa Ranskan Strasbourgissa. Hänellä oli legendan mukaan silloisen vaimon kokoonpanema poseerausmusiikki mukana muistaakseni CD:llä, mutta hän ei ollut kuunnellut sitä kertaakaan ennen kisaa! Hän ei siis edes tiennyt, mikä musa lähtee soimaan, kun hän asteli lavalle poseeraamaan. No, kuinkas se esitys sujui? Aivan loistavasti, ranskalainen yleisö hurrasi seisaallaan Boogien Freestyler-ohjelmalle. Ja oli se tosiaan vetävä ja spontaani esitys. Ja itse kisanhan voitti juuri Boogie, suoritus oli siis loistava.

Samaisessa paikassa Boogie muuten hämmensi oman sarjansa muita kilpailijoita ennen kisaa. Muiden valmistautuessa koitokseen perusteellisesti pumppaamalla Boogie istui pumppihuoneessa tuolilla verkkarit päällä ja veteli röökiä. Hän ei pumpannut ollenkaan. Kun ukot käskettiin line-upiin, hän sitten viskasi verkkarit pois ja hyppäsi riviin. Tupakka tuli tumpattua sitä ennen. Jos tämä ei ole coolia, niin mikä sitten?
 
Moro Boogie! Pakko kysyä että mistä tämä niin tarttuva ja osuva lisänimi "boogie" on tullut? Takana lienee mielenkiintoinen tarina.. Jouni??? :)
 
Boogie sanoi:
Räpelsin isoilla romuilla voimamies-aikoinani joskus 80- luvun lopulla ja 90-luvun alussa. Koska isoilla painoilla treenaamisella särkee helposti paikkansa ja liikeradoista tulee helposti epäpuhtaita -lihasten väsyessä jopa väkisinkin epäpuhtaita- pienensin treenipainoja huomattavasti.
Tärkeintähän on keskittyä tuntemaan, että treeniliike tuntuu OIKEASSA PAIKASSA.
Olen jumpannut vuodesta -79 asti ilman loukkaantumisia ja mielestäni kehityn vieläkin. :rock:

näin alan harrastajana on pakko kysyä että kuinka kova oli voimataso voimamiesaikana, lähinnä kyykky, veto ja punnerrus.
 
Zealot sanoi:
Kiinnostaisi tietää lisää NABBA:sta. Ketkä ovat liiton "huippunimiä" (vrt.Coleman)? Olisiko heistä tarjolla kuvia?
Olen seurannut kehonrakennusta jo useamman vuoden, mutta NABBA on minulle aika uusi tuttavuus. Simo Bogdanoffhan käsittääkseni kisaa siellä myös?

Ja mm. Tommi Heinonen on kilpaillut NABBAssa.

Boogie vaikka kertokoon ketä muita suomalaisia on kilpaillut tai kilpailee tällähetkellä NABBAssa.

EDIT: Vai onko Tommi kilpaillut siellä, niin vaan muistaisin..
 
Zealot sanoi:
Kiinnostaisi tietää lisää NABBA:sta. Ketkä ovat liiton "huippunimiä" (vrt.Coleman)? Olisiko heistä tarjolla kuvia?
Olen seurannut kehonrakennusta jo useamman vuoden, mutta NABBA on minulle aika uusi tuttavuus. Simo Bogdanoffhan käsittääkseni kisaa siellä myös?

Muutaman NABBA:ssa kilpailleen "huippunimen" mainitakseni:
Arnold Schwarzenäkkäri, Austria
Frank Zane, Chris Dickerson ja Robbie Robinson, USA
Bertil Fox, England
Edward Kawak, France
OLEV ANNUS JA SIMO BOGDANOFF, FINLAND
ja v.2005 Sergey Ogorodnikov, Russia...

NABBA: n sivut löytyvät osoitteesta: www.nabba-international.com/
ja Suomen NABBA:n sivut puolestaan www.WFF.fi (rakennetaan parhaillaan, ovat vielä keskeneräiset).

Lisätietoja voi tiedustella myös Simo Bogdanoffilta:
simobogdanoff@kolumbus.fi
puh. 0400 702 769.
 
Nabba mestarit

Zealot sanoi:
Kiinnostaisi tietää lisää NABBA:sta. Ketkä ovat liiton "huippunimiä" (vrt.Coleman)? Olisiko heistä tarjolla kuvia?
Olen seurannut kehonrakennusta jo useamman vuoden, mutta NABBA on minulle aika uusi tuttavuus. Simo Bogdanoffhan käsittääkseni kisaa siellä myös?

Lue seuraavalta sivulta:
http://www.worldfitnessfederation.de/nabba/frame1/na_int1_1.html
Vuoden 1987( Professionals ) Mestari Olev Annus, Finland.
 
Boogin voimatuloksista tiedän ainakin sen verran,että 250kg tuli maastavedossa niin että tanko oli varpaiden tasolla.Tämä ilman varusteita ja joskus 80-luvun lopulla vieremän torpalla massa jussin kirittäessä.Möly oli kuulunu kirkolle asti näistä treeneistä!
 
No on se suht hyvä rauta,kun sen tangon vetää sieltä varpaiden tasosta.Näin ainakin ajattelisin itekkin hiukan reenailleena.Vaikkakin tuskin se selkä tämän boogin vahvin ase on ollukkaan
 
Pakollinen kysymys.. Mitä sisältää Boogien treeninjälkeinen palautumisjuoma kovaa treenatessa?

Oletko niitä jotka laittaa 150g maltoa vai niitä jotka pärjaa paljon vähemmällä?

Onko hydrosoituhera se ainoa oikea palautumisjuomaa vai onko se vain "hifistelyä"?

Onko sinulla jotain "kikkoja" kuinka otat juoman? :D Juotko esimerkiksi proteiinit ekana ja vähän ajanpäästä hiilihydraatit? Väitöksiä olen kuullut, että hiilihydraatit heti treenin jälkee laskee ihmisen testosteroni tasoa :hyper:
 
Cypi sanoi:
Pakollinen kysymys.. Mitä sisältää Boogien treeninjälkeinen palautumisjuoma kovaa treenatessa?

Oletko niitä jotka laittaa 150g maltoa vai niitä jotka pärjaa paljon vähemmällä?

Onko hydrosoituhera se ainoa oikea palautumisjuomaa vai onko se vain "hifistelyä"?

Onko sinulla jotain "kikkoja" kuinka otat juoman? :D Juotko esimerkiksi proteiinit ekana ja vähän ajanpäästä hiilihydraatit? Väitöksiä olen kuullut, että hiilihydraatit heti treenin jälkee laskee ihmisen testosteroni tasoa :hyper:

En oo koskaan käyttäny maltoa.
Viimeksi ostin Bogdanoffin Simolta protskua nimeltä "Anabolic milk protein" ja oli TODELLA hyvän makuista! Tihrustin äsken etikettiä ja sanottiin siinä "hydro whey" - josko se tarkotti sitä hydrosoitua heraa?
En oo ikinä lukenu protskupurkkien kyljistä, mitä hienouksia niihin on lisätty!
Mulle niissä tärkeintä on maku! :lol2:
 
Mattila sanoi:
näin alan harrastajana on pakko kysyä että kuinka kova oli voimataso voimamiesaikana, lähinnä kyykky, veto ja punnerrus.

Minun voimatulokset on aina ollu voimamiehistä puhuttaessa heikkoja.
Mutta onneksi tuolla bodylavalla tuomarit ei kysele, että:"Paljonkos, Boogie sun penkki on...?" :D
 
njietro sanoi:
Paljonkos se muuten on? :D
muaki kiinnostas ihan vain huvin vuoksí. eli paljonko on kautta aikan kovin salipenkkisiaa(jos et maksimia ole kokeillut niin paras sarja) boogie? tuskinpa tähän vastausta saa :)
 
On tolla boogiella kyllä mielestäni tosi kivan näköinen rakenne...jalatkin näyttivät tiukemmilta tuolla kuin sm-kilpailuissa :rock:

southport007.JPG
 
neutraali sanoi:
muaki kiinnostas ihan vain huvin vuoksí. eli paljonko on kautta aikan kovin salipenkkisiaa(jos et maksimia ole kokeillut niin paras sarja) boogie? tuskinpa tähän vastausta saa :)

Penkkituloksillani ei ole varaa kehuskella, voin vain kehua sillä että rintalihakseni on toistaiseksi ehjät, millä on merkitystä bodauksessa kun ollaan lavalla.
Paras sarjanikin liittyy ihan muihin punnerruksiin kuin penkkiin, heh heh... :hyper:
HAUSKAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE RAUDAN RAKASTELIJOILLE!
Meikä lähtee ottaan tästä vähän aerobista harjoitusta... :kuola:
 

Liitteet

  • pylly.jpeg
    pylly.jpeg
    6,2 KB · Katsottu: 1 805
Back
Ylös Bottom