BB Boogie Mustonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fridrik sanoi:
Arvasin siitä kun sun ilmeet on aina sellaisia "rock'n roll" tyyppisiä :D .

Tässäpä teille taas vähän rokkenrollia: :rock:
Olin viime SM-kisojeni jälkeen Murun kanssa katsomassa fitness-kisoja, ja kun lähdön aika koitti, hyppäsi jostakin penkin välistä eteemme suuri ja karvainen hahmo...!!! (edit.ei oo vielä HC-pelko-hymiöö!?!) :eek:
"Mikäs Menninkäinen SINÄ olet??" sopersin ensin järkyttyneenä mittaillen...
"Ei taida olla ainakaan Hyvä Haltija ulkonäöstä päätellen", lisäsi Muru ääni väristen.
Olen jo tottunut siihen, että ufo-kokemuksiani aina epäillään, joten kehoitin Murua näppäämään kiireesti kuvan TODISTUSAINEISTOKSI...
Kuva kertokoon karua kieltään! :D
 

Liitteet

  • mini-DSCN0189.JPG
    mini-DSCN0189.JPG
    156,4 KB · Katsottu: 3 273
Petu80 sanoi:
Oliko boogie töissä rankkaa? Mansikanpoimijat taas liikkeellä koko porukalla..:kippis1:

Arvaa vaan... Bongasin eilen kuka olet, Petu80.
Kyllä näkyi mansikanpoimijoille Asterixin voimajuoma taas maistuvan oikein kaksin käsin... :kippis1:
 
Moronnääs!
Kuinkas vielä sujuu tuo savon murre?
Ja mitenkäs tuo "savolaisuus" on matkan varrella auttanut/haitannut?

T:Kansanvoiman kakara Raatalammilta
 
NalleKarhu sanoi:
Boogien treenaamisesta tulikin mieleen, että Boogiella on käytössään ihan oma metodi miten kasvattaa lihojaan. Boogi-Style :) hyvin kyllä näyttää treeni tehonneen.

Millonkahan treenajat/bodarit tajuaa kupletin juonen? Repimättä ja riuhtomattakin saa lihaksia kasvatettua. :whip:
On se vaan mukava jumpata kun hauikset ei ole poikki, rinnat on oikeilla kohdin... Aika hurjan näköistä kun lavalla on niin ufon näköstä porukkaa.
Boogie se vaan jumppaa "akkojen painoilla" tyyliin hiljaa hyvä tulee... ja takana jo 45 body kisaa :D
Nykyajan noviisit treenaa isoilla painoilla, ja paikat on rikki jo ekan kisan jälkeen. Bodykisoja on paljon koko loppu elämän, muistakaa tämä. :thumbs: :arvi:
 
NYSSE sanoi:
Moronnääs!
Kuinkas vielä sujuu tuo savon murre?
Ja mitenkäs tuo "savolaisuus" on matkan varrella auttanut/haitannut?

T:Kansanvoiman kakara Raatalammilta

Olen ylpeä savolaisuudestani ja savon murteestani. On mukava huomata etelän show- keikoillani kun jengi kattoo haavi auki ku minä ruppeen heittämään Matti ja Liisa murretta. :eek:
 
...ääh paska olo:urjo: nyt taas riitti keiton otto, pittää lopettaa koko touhu!!
Millos boogie aiot kisailla seuraavan kerran? Aeka kovalta näytti kunto noissa universe kisoissa:rock:
 
Ei paljo liity aiheeseen, mutta tosi härskit suonet.
 
boogie on jumala

Kylläpä olet taas champpioni ollunna hyvässä kunnossa tuolla ulkomailla, aika kiva kinttunen kissa on tuossa yhdessä kuvassa seurassasi...:hyper: Tarjoan ne mitalikahvit tässä jossain vaiheessa( pullan kanssa, ei bodipullan:D ) Kaikkea hyvää sinnulle :worship:
 
mikkos sanoi:
Kylläpä olet taas champpioni ollunna hyvässä kunnossa tuolla ulkomailla, aika kiva kinttunen kissa on tuossa yhdessä kuvassa seurassasi...:hyper: Tarjoan ne mitalikahvit tässä jossain vaiheessa( pullan kanssa, ei bodipullan:D ) Kaikkea hyvää sinnulle :worship:

Kiini veti , sano vaan aika ja paikka. Kyllä Boogie on messissä ku tortusta on kyse! he he.... :kippis1:

Petu80 sanoi:
Joko oot boogie kirjottanu pukille?:joulu4:


Olen kirjottanu jo aikoja sitten. Toivoin mm. Paljo rotteiinia, suklaata, villasukat, 10 alkkarit, joulurauhaa ja rakkautta sylin täydeltä... :haart: :haart: :haart:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Petu80 sanoi:
...ääh paska olo:urjo: nyt taas riitti keiton otto, pittää lopettaa koko touhu!!
Millos boogie aiot kisailla seuraavan kerran? Aeka kovalta näytti kunto noissa universe kisoissa:rock:


Kyllä meinaan kilpailla ensi syksynä Mr Universum-kisoissa. Oli niin mahtava kokemus viimex kun olin kovassa sakissa 7. :thumbs: . Aion kohentaa sijoitustani ensi kerralla finaaliin. Enkä pidä mahdottomana mitaliakaan kun saan
vaan itsestäni kaiken mahdollisen irti ja lihaa pikkasen lisää... ;)
 
2 x MM HOPEAMITALISTI
2 x EM- VOITTAJA
7 x SM-VOITTAJA
Siinäpä tavoitetta kelle tahansa.

NYT BOOGIE AUTTAA SINUA SAAVUTTAAKSESI TAVOITTEESI!
TREENI-, RAVINTO-/DIEETTI- JA POSEERAUSOHJEET AMMATTITAIDOLLA!!!

Ota rohkeasti yhteyttä ja tiedustele hintoja niin katsotaan yhdessä mikä olisi edullisin ja toimivin paketti Sinulle.

boogie@pakkotoisto.com
puh. 040 - 713 9324
 
Mike sanoi:
Kun saan aikaa, niin painun Kuopioon kuvaamaan Bokia Manalaan. Sitten tulee kuvaa mitä ei ole missään. Pistetään Boki treenaamaan tangoissa ja napsitaan settiä, sitten kalakukkoja syömään.
napsi siitä manalasta sitten kuvia sillain että näkee koko salin joka ilmeisesti on tosi pieni:) :rock:
 
Back
Ylös Bottom