Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no ei ainakaan boogien perse :DSalomaa sanoi:Mahtava kuva, mitä siinä on? :jahas:
Kun klikkaat kuvaa, näät mun "parhaan sarjan" heh heh...Salomaa sanoi:Mahtava kuva, mitä siinä on? :jahas:
Boogie sanoi:Penkkituloksillani ei ole varaa kehuskella, voin vain kehua sillä että rintalihakseni on toistaiseksi ehjät, millä on merkitystä bodauksessa kun ollaan lavalla.
Paras sarjanikin liittyy ihan muihin punnerruksiin kuin penkkiin, heh heh...
HAUSKAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE RAUDAN RAKASTELIJOILLE!
Meikä lähtee ottaan tästä vähän aerobista harjoitusta...
rotass sanoi:Muistelisin,että boogi nosti 175kg kisoissa 80-luvun lopulla ja yhteistulos taisi olla 687.5kg.Kyllä sitä voiman paskoo on ollu aika hyvin,vaikka mies ite vähätteleekin.
Kyllähän minä sen tiedän. Tarkoitin vain, että tuloksena tuo ei ole mainitsemisen arvoinen.Mike sanoi:Veto paranee vain vetämällä, siksi tulos ei mikään megaiso ole. Boogie tuskin työkseen maasta vetelee.
rövare sanoi:Kyllähän minä sen tiedän. Tarkoitin vain, että tuloksena tuo ei ole mainitsemisen arvoinen.
rövare sanoi:Kyllähän minä sen tiedän. Tarkoitin vain, että tuloksena tuo ei ole mainitsemisen arvoinen.
Meg4M4n sanoi:http://www.ifsascandinavia.com/xxx/
linkki korjattu ;)
Boogie sanoi:Ehen todellakaan ole kotoisin Sonkajärveltä, vaan Vieremältä Salahmin kylästä, "Sawon Galliasta"!!
Jos nykyisissä Suomen Vahvin kisoissa on vedon sarjapainona 300 kg, niin 250 kg:n veto ei ole kova vetotulos. Varsinkin kun luontaisesti kovat vetäjät nyppäävät tuon 250kg melko lyhyellä treenillä.Mik99 sanoi:Mikä sitte on?!?
se nyt on aivan eri vetää varpaista se tanko entä normaalisti maasta. ero on kuin yöllä ja päivällä. sama ku vertais mavea ja polvista vetoa keskenään.rövare sanoi:Jos nykyisissä Suomen Vahvin kisoissa on vedon sarjapainona 300 kg, niin 250 kg:n veto ei ole kova vetotulos. Varsinkin kun luontaisesti kovat vetäjät nyppäävät tuon 250kg melko lyhyellä treenillä.