BB Boogie Mustonen

neutraali sanoi:
napsi siitä manalasta sitten kuvia sillain että näkee koko salin joka ilmeisesti on tosi pieni:) :rock:


On se vähän isompi ku paskahuussi. :D Mut on se vaan kumma että lihakset vaan kasvaa siellä. Mun pikku lihakset ei tiedä sitä onko tilat isot vai onko laitteet hienot. Pääasia että on hirveen kova fiilis jumpata ja rokki soi ni maan perk... :rock:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fridrik sanoi:
Arvasin siitä kun sun ilmeet on aina sellaisia "rock'n roll" tyyppisiä :D .

Olisi kysymys kulmasoudusta.
Mitä mieltä olet pikkuhkosta heilautuksesta tuossa liikkeessä. Kun tanko menee alas, nostaa suorana selkää vähän matkaa ja sitten tempaistaan tanko siihen ylävatsan kohdalle.

Ei pieni heilahdus haittaa mitään lopussa, kunhan muistat että sinä hallitset rautaa eikä toisin päin. :arvi:
 
Pitääpä kysyä Boogielta, ellei ole jo kysytty että millainen olet kotioloissa? Oletko sellainen järjestyksen mies, joka päättää miten asiat on vai sellainen lempeä persoona, joka tykkää laittaa ruokaa ja siivota säännöllisesti? Vai annatko asioiden vaan hoitua kuin itsestään ja itse vain keskityt olemaan? :D
 
Mike sanoi:
Mitäs musaa boki kuunteli vai onko se jo mainittu?

Manalassa raikaa Remu ja Hurriganes niin kovaa että henget herää ja rappaus tippuu seiniltä. :rock:
Manala on ollu n.kymmenen vuotta sitten hautaustoimisto. :eek:
 
Originally Posted by Fridrik
nostaa suorana selkää vähän matkaa ja sitten tempaistaan tanko siihen ylävatsan kohdalle.
vedä alavatsaan se tanko
 
Boogie sanoi:
Manalassa raikaa Remu ja Hurriganes niin kovaa että henget herää ja rappaus tippuu seiniltä. :rock:
Manala on ollu n.kymmenen vuotta sitten hautaustoimisto. :eek:
Vai että oikein hautaustoimisto :whip:

Tuo musa on kyllä hirvittävää, kerran Aaltosen keikalla portsarina ollessa jouduin kaapin viereen seisoon eikä kellään ollut eareita, siitälähtien olen ollut aika nihkeä tuota kuunnella. Ei sillä että koskaan suomi-rockia voisin kuunnella. Eareita siis kaivataan jos manalaan menen joskus kuvaamaan.
 
Et oo käyny gymillä enään pitkään aikaan jumpalla? Mittee o Bugi pelkeetkö mittee tahi suako jokkii tilanne tahi paikka tuntemmoo ihteis ahistunneeks?
Hissit on kyllä itselle aika paha paikka jos siellä on vielä monta äijää samaan aikaan kyyissä niin..

"Kaks piikoo kävelj saanan ohi, jota renki olj lämmittelemässä.
- Halluukkone tytöt kylppee? huus renki, johon piijat takas:
- Ee aenakaa sellaselta, joka ei ärree ossoo sannoo!! "
 
NalleKarhu sanoi:
Mittee o Bugi pelkeetkö mittee tahi suako jokkii tilanne tahi paikka tuntemmoo ihteis ahistunneeks?

:offtopic: Tuo ei oo kyllä savon murretta nähnykään :D

:piis:
 
NalleKarhu sanoi:
Et oo käyny gymillä enään pitkään aikaan jumpalla? Mittee o Bugi pelkeetkö mittee tahi suako jokkii tilanne tahi paikka tuntemmoo ihteis ahistunneeks?
Hissit on kyllä itselle aika paha paikka jos siellä on vielä monta äijää samaan aikaan kyyissä niin..

Mulle kans on pienet hissit kammon paikka. :eek:
Kerran ulkomailla bodykisoissa olin Niskasen ja Vilposen kans tosi pienessä hississä, tottakai se jäi välille kun oli ylipainoista väkeä.
Mulle tuli melkein kuset housuun ,kun ajattelin että pitäs olla noiden monstereitten kans täällä monta tuntia. :kuola: :eek:
 
Hummerivirta sanoi:
Pitääpä kysyä Boogielta, ellei ole jo kysytty että millainen olet kotioloissa? Oletko sellainen järjestyksen mies, joka päättää miten asiat on vai sellainen lempeä persoona, joka tykkää laittaa ruokaa ja siivota säännöllisesti? Vai annatko asioiden vaan hoitua kuin itsestään ja itse vain keskityt olemaan? :D

Rauhallinen ja viimeisen päälle järjestyksen mies olen.
Mä laitan kotona ruuan, siivoan ja puunaan, kun Muru on päivätöissä. :whip:
Olen niin kuin puoliammattilainen body touhussa. :thumbs:
 
Mike sanoi:
Vai että oikein hautaustoimisto :whip:

Tuo musa on kyllä hirvittävää, kerran Aaltosen keikalla portsarina ollessa jouduin kaapin viereen seisoon eikä kellään ollut eareita, siitälähtien olen ollut aika nihkeä tuota kuunnella. Ei sillä että koskaan suomi-rockia voisin kuunnella. Eareita siis kaivataan jos manalaan menen joskus kuvaamaan.

Voidaanhan me laittaa jotain ABBAa ja BONEY M sun mielix hä hä....:david:
Sitten kyllä MÄ tartten kuulosuojaimia perk...:wanha:
 
Tökkäsin sitten Mike ton sun tekemän taustakuvan ruudulle...

Ilmeisesti sitä saa käyttää?

Manalahan on hieno paikka... Joskus tul kävästyvä siellä ja otettiin sillon parit kuvatkin :rock:

Että terveisiä vaan Boogille.... :thumbs:
 
Boogie sanoi:
Voidaanhan me laittaa jotain ABBAa ja BONEY M sun mielix hä hä....:david:
Sitten kyllä MÄ tartten kuulosuojaimia perk...:wanha:
No ehtottomasti parempaa! Tehdään kompromissi ja mä laulan kun sä treenaat.

Virgin, siitä vain, siksi mä sen tänne laitoin.
 
Boogie sanoi:
[

Mulle kans on pienet hissit kammon paikka. :eek:
Kerran ulkomailla bodykisoissa olin Niskasen ja Vilposen kans tosi pienessä hississä, tottakai se jäi välille kun oli ylipainoista väkeä.
:
tuo on tosi ahistava tilanne, me jäätiin kans kerran parin kaverin kanssa hissillä välille. hissi kun lähti liikkeelle niin siitä ikäänkuin patteri olisi loppunut hissukseen, meikä yritti niistä hissin raoista sormilla keventää itseäni että se olisi mennyt yhden kerroksen ylemmäs, muttei auttanut jumiin jäätiin:). kesä helle oli vielä, lievää paniikkia oli hississä havaittavissa. n,20min meni kun pois päästiin sieltä. toinen sälleistä ei ole sen jälkeen enään mennyt kyseisellä hissillä vaan kävellyt portaat suosiolla:D
 
NalleKarhu sanoi:
Mittee o Bugi pelkeetkö mittee tahi suako jokkii tilanne tahi paikka tuntemmoo ihteis ahistunneeks?

Sama savoksi : Vuan mite on Buuki, pelekeetkö mittään tahi suapko jokkiin tilanne tahi paekka tuntemaa ihtes ahistunneeks?

Ja Peukut pystyyn Boogielle. Muutaman kerran olen miehen Leppävirran urheilukisoissa nähnyt ja Kuopiossa ovella joskus sanan tai pari vaihtanut. Ja oman kylän paikallislehdessä on ollut juttua Boogien hampurilaisensyöntikisoista jne :) On mies kerennyt. Joskus penskana käytiin kaverin kanssa vääntämässä kättäkin sinua vastaan. En muista tulosta kyllä tähän hätään että miten kävi.. :rolleyes:
 
Jusander sanoi:
No näin minä muistelinkin. Sittenpä voisinki esittää Boogielle kysymyksen. Eli minkä takia kilpailet Nabban kisoissa?

Haluan kilpailla ulkomailla, Suomessa olen tahkonnut jo aivan tarpeex.
IFFB:ssa en ulkomailla saanut kilpailla, vaikka olisin halunnu.
Vuosien saatossa sain huomata IFFB:n ulkomaal. kisoissa, että Itäblokin maiden tuomarityöskentely oli aina härskisti kotiin päin! :curs:
NABBA:n kisoissa huomasin heti että mikä maa tai minkä näkönen pärstä niin ei vaikuttanu tulokseen. Tällöin ollaan oikeilla kehonrakennuksen edistämisen linjoilla. Paras kilpailija voittakoon. :thumbs:
Ilokseni voin kertoa että MM Mauri "Pappa" Heikkinen on kiinnostunut kovasti Mr Universe- kisasta ensi vuonna. :kippis1:
 
Back
Ylös Bottom