BB Boogie Mustonen

Moi Jari,ja onnittelut sm:n johdosta.Minua kiinostaisi kuulla kuinka paljon aikaa sinä käytät kiekko treeneihin.Oon hämmästelly,että limppu on lennelly joka vuosi hyville metreille vaikka luultavasti et ole sitä niin vakavasti tehny.Eikö se kiinnostaisi käydä vielä toiset kalevan kisat,edellisistähän on jo aikaa 16v ja ne taisi olla siellä zoolandiassa:).tvTP
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Treenaatko minkälaisella jaolla, siis esim. rinta & hauis, hartiat & ojentajat jne. vai miten? Joskus urheilu chatissa sanoit, että treenaat joka päivä yhden lihasryhmän kerrallaan, onko vielä näin? Mitä etuja mielestäsi saavutat sillä, että treenaat/treenasit yhden lihasryhmän kerallaan?
 
rotass sanoi:
Moi Jari,ja onnittelut sm:n johdosta.Minua kiinostaisi kuulla kuinka paljon aikaa sinä käytät kiekko treeneihin.Oon hämmästelly,että limppu on lennelly joka vuosi hyville metreille vaikka luultavasti et ole sitä niin vakavasti tehny.Eikö se kiinnostaisi käydä vielä toiset kalevan kisat,edellisistähän on jo aikaa 16v ja ne taisi olla siellä zoolandiassa:).tvTP

Kiitos onnitteluista!
Kiekkokaareni taitavat johtua huolellisesta MIELIKUVAHARJOITTELUSTANI; jos en saa joskus unta, ajattelen vain kuulan/ kiekonheittotekniikkaa... ja olen jo unessa ennen kuin kerkeän liikeradan loppuun :zzzz:
En siis harjoittele kiekkoa periaatteessa yhtään, vaan käyn joka kesämaanantai Leppävirralla viikkokisoissa viskaamassa jonkin näköisen tuloksen.
Tilastopaja:ssa on Suomen yleisurheilun tilastot, sieltä löytyy minunkin lukemat.
Heitin viimeksi Kalevan kisoissa -97 Lappeenrannassa ja kisat meni ihan :down:
 
OPe sanoi:
Treenaatko minkälaisella jaolla, siis esim. rinta & hauis, hartiat & ojentajat jne. vai miten? Joskus urheilu chatissa sanoit, että treenaat joka päivä yhden lihasryhmän kerrallaan, onko vielä näin? Mitä etuja mielestäsi saavutat sillä, että treenaat/treenasit yhden lihasryhmän kerallaan?

Treenaamalla yhden lihasryhmän kerrallaan treenikierrosta tulee pidempi ja lihakset ehtivät palautua paremmin. Toimii minulle mielestäni parhaiten. :kippis1:
 
Brocka sanoi:
Boogie, kuka oli nyrkkeilyvalmentajasi ja missä treenasit?

Valmentajani oli Tauno Laitinen (takana 203 amatööriottelua). Treenasin Kuopion Työnkulmalla, Väestönsuojassa ja Manalassa. Siinäpä tietoisku! :arvi:
 
Oletko luontaisesti isopohkeinen, vai onko nuo suunnattomat pohkeet enimmäkseen kovan pakerruksen tulosta? Suomen bodylavoilla ei ole kenelläkään toisella kantapään känsistä lähtien leviäviä ja yhtä isoja pohkeita. :rock:
 
Tomi sanoi:
Oletko luontaisesti isopohkeinen, vai onko nuo suunnattomat pohkeet enimmäkseen kovan pakerruksen tulosta? Suomen bodylavoilla ei ole kenelläkään toisella kantapään känsistä lähtien leviäviä ja yhtä isoja pohkeita. :rock:


sori :offtopic: , mutta eikös Mähösen Akilla ole kuitenkin suomen bodylavojen isoimmat pohkeet??
 
Boogie, edustat alaasi loistavasti niin urheilun parissa kuin ovellakin. :thumbs:

Toisinaan sinuun törmään kun Suonenjoella pyörähdän...Pitäkäähän kaupunginhotelli Karnevaali siistinä :D
 
Tomi sanoi:
Oletko luontaisesti isopohkeinen, vai onko nuo suunnattomat pohkeet enimmäkseen kovan pakerruksen tulosta? Suomen bodylavoilla ei ole kenelläkään toisella kantapään känsistä lähtien leviäviä ja yhtä isoja pohkeita. :rock:

Kyllä niitä on pitänyt höylätä ja höylätä ja taas kerran höylätä...
En voi oikein kehua että olisivat luontaisetkaan kun eivät ainakaan vauvakuvissa näytä erikoisen hurjille.. ;)
Onnekseni pohjelihas kiinnittyy niin alas että pohje leviää jo alhaalta eikä ole pieni pallukka polven takapuolella..tosin vaatiihan se sitten sitä lihasta ennenkuin se levenee... :D
 
Miten boogie syöt normaalisti?

Muistelin että jossain haastattelussa mainitsit että olet Sonkajärveltä kotoisin, jos olet niin mistäpäin sieltä?
 
hafanafa sanoi:
Miten boogie syöt normaalisti?

Muistelin että jossain haastattelussa mainitsit että olet Sonkajärveltä kotoisin, jos olet niin mistäpäin sieltä?

Ehen todellakaan ole kotoisin Sonkajärveltä, vaan Vieremältä Salahmin kylästä, "Sawon Galliasta"!!

Syön massakaudella tavallista kotiruokaa, yleensä makaronia monessa eri muodossa ja jauhelihaa tavalla tai toisella... :urjo:
Siksi kai mä olenkin niin addiktoitunu HYVÄÄN PULLAAN, munkkiin, kääretorttuun ja TÄYTEKAKKUUN ja.... :kuola: oon muuten "leiponu" täytekaakun (valmispohja ja makeet täytteet,slurp!) melkein joka päivä viime kisoista lähtien; kyllä bodarin elämä on SITTENKIN yhtä juhlaa!!! :kippis1:
Emännän työkaverit ihmettelee kun sillä on joka v..un päivä täytekakkua töissä kahvin kanssa ja ne kyselee että"MINKÄS kunniax sulla NYT on kakkua??" ni emäntä kuulemma vastas viimex jo aika väsyneesti että: "taitaa olla torstai..." :urjo:
 
Boogie sanoi:
Siksi kai mä olenkin niin addiktoitunu HYVÄÄN PULLAAN...
:eek:

Ja sitten itse kymysys: Paljossako paino käy offikauden kakkubulkilla korkeimmillaan ja mihinkä se sieltä laskee kun olet rutikuivassa kisakunnossa?
 
Paljonko sulla oli punnituspaino tänävuonna? Entä paljonko lavalla...
Saako kysyä viimeisestä viikosta ennen kisoja, vai onko se salaisuus? Eli teetkö tyhjennykset + tankkaukset ym.? Alatko harjoittelemaan poseerausohjelmaa kuinka ajoissa, vai meneekö kaikki päästä?
 
Pulla sanoi:
:eek:

Ja sitten itse kymysys: Paljossako paino käy offikauden kakkubulkilla korkeimmillaan ja mihinkä se sieltä laskee kun olet rutikuivassa kisakunnossa?

Moi Pulla!
Paino käy offilla 115:ssä,siinä tulee raja että kun kenkiä ei saa ähisemättä jalkaan niin painoa täytyy alkaa seurailla... :curs:
Minuahan on tunnetusti kritisoitu siitä, ettei kisakuntoni oo ikinä ollut "rutikuiva"...Viime SM:issä paino oli esimerkiksi 103,2 kg ja viikko sen jälkeen Mr.Universum-kisoissa 102kg.Silloin alkoi tosiaan olla jo rutikuiva olo; silmät kuivi päähän, kieli oli ku beduiinin sandaali ja polvet rahisi ( :wanha: )
 
HXR sanoi:
Paljonko sulla oli punnituspaino tänävuonna? Entä paljonko lavalla...
Saako kysyä viimeisestä viikosta ennen kisoja, vai onko se salaisuus? Eli teetkö tyhjennykset + tankkaukset ym.? Alatko harjoittelemaan poseerausohjelmaa kuinka ajoissa, vai meneekö kaikki päästä?

Paino-kysymykseesi tuli vastaus tuossa edellisessä vastauksessani.
Alan miettiä vähän poseerausta ja musiikkia viimeisellä viikolla ennen kisoja. Tämän viikon 3 alkupäivää vietän aina Manalassa itseäni "karaisten", ja käyn kotona ainoastaan Murulle "päiväkahviseurana" :haart:
Tämän vuoden SMiin hain kisabiisin vasta punnitukseen lähtö päivänä.
Tämmöstä mentaliteettia ei kyllä kannata kokemattomien yrittääkään soveltaa; neuvoisin yleisesti harjoittelemaan poseerausohjelmaa viimeistään kuukautta ennen kisoja ja pakollisia asentoja vielä aiemmin! Nähtiinhän viime SM:issäkin aika kaameita esityksiä :david: (eikä tässä ole tarkoitus jeesustella omaa egoani pönkittääkseni, kai :D )
 
Suomessa on pirun paljon kansainvälisesti tasokkaita kilpailijoita, jotka eivät IFBB:ssä pääse ulkomaille kilpailemaan.
JA AMMATTILAISEKSI ON IHAN TURHA KENENKÄÄN LÄHTEÄ, JOS EI OLE ENSIN MENESTYNYT EM:ISSÄ JA MM:ISSÄ.
Täytyy hankkia tavallaan meriittejä, kansainvälistä kisakokemusta ja-tunnettavuutta, ettei "huku" line-upiin muiden mörköjen sekaan. Tämä on ikävä tosiasia.
Esim. NABBA antaa tähän oivan mahdollisuuden.Miksi et käyttäisi sitä?

NABBA:n uskottavuudesta kertoo jotain myös se, että se on vanhin kehonrakennusliitto maailmassa, järjestänyt kisoja jo vuodesta 1948.

HUOMIO: Kommenttini ei missään tapauksessa koske Savolaisen Markoa; Maken massahan on vielä kuitenkin ihan eri luokkaa kuin meidän muiden SM-raskaansarjan voittajien :kippis1:
 
Back
Ylös Bottom