Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Leeco sanoi:Bonjattu joku luupää oulun onnelan hevipuolelta hetki sitten.
T:todellinen kynis![]()

Kaks kertaa siellä käyny ja kummallakin kerralla minut on sieltä joku bongannutMik99 sanoi:Näyttää tää uusi Onnela kuhisevan pakkislaisia. Kyllähän miekin sitten kun ikä riittää!![]()

Yhtä#Hauista sanoi:Ainakin minä ja Leelucky käytiin siellä kahvilla joskus ennen 11, kummallakin pakkispipotOliko minkänäkönen jonka bongasit?
![]()

Amis sanoi:Mike bongattu city gymillä vetämässä tissireenii.

Pikkuhannu sanoi:Minä olin siellä joskus 12 jälkeen. Miespuolinen, taisin kuulla että vyötä ja remmejä oli hankkimassa...
Kukaan ei tunnusta![]()
töissä ollessa oon bongannu yli parikymmentä:thumbs:kuva osiolla on jotai miss näkyy naama.. Olin se valkopaitanen joka veti selkäreenii isoveljensä kanssa. Taisin olla nuorin sielä..Halo sanoi:Mä bongasin kans Miken, mutta miltä näyttää Amis itse?![]()
Pexi_ sanoi:Mä oon bongannu Marchin varmaan kolmessa eri baarissa muutamaan otteeseen. Aina se on sokerihumalassa siellä vaikka light-colaa väittääkin juovansa.

Smart sanoi:Luultavasti Lobo + frendi bongattu Stadista (en kerro mistä ;) ) lauantaina... voisko olla?
L0b0 sanoi:Hmm... Ei mitään hajua. Sunnuntaina aamulla kuitenkin heräsin lahesta omasta kämpästäni. Illasta vain hataria muistikuvia.