Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Mr.Referee sanoi:
Jos se ol sellanen kynis, pakkispaita päällä ja mp3-soitin kaulassa niin se olin sitten minä.

Sitä mä vähän ajattelinkin. En vaa heti osannu yhdistää.

Täytyy muuten lopettaa se ohjaajien piikittely...:anssi:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään bongattu lepakkoluolassa Viitsu, Naene, S-T, Dogi, Halo ja Sumu ;)
Ja monta tyhjää keskiolut tuoppia :D

Jumankauta, noita Pakkis-pipoja ja muita vaatteita on joka puolella. Bongattu salilla muutama kappale ja lisäksi juna-asemalla sekä dösässä...:eek:

Basher sanoi:
Tais kyllä masa00 viedä tän kierroksen. :D

Damn :itku:

Masa00 taitaa asustella Huopalahden aseman lähistöllä? Meikäläisen kerran bongannutkin, itse vielä en ole törmännyt...

WastingTime sanoi:
Damn :itku:

Masa00 taitaa asustella Huopalahden aseman lähistöllä? Meikäläisen kerran bongannutkin, itse vielä en ole törmännyt...
Joo melkeen päivittäin tulee huopalahden asemalla käytyä kun meen duuniin,asun Kannelmäessä.Joo aina tulee kateltua ympärille kun huopalahdessa oon, kun sut sieltä bongasin.

Fletch sanoi:
Gym99:llä äsken ilmeisesti Stalwart ja kisskiss. Myönnättekö?

En :D Mikälie kynis ollu.

Joku kertoili, että Turussa Sali 82:lla bongailee usein pakkislaisia.. Enpä ole harmi vain kertaakaan vielä nähnyt, vaikka tiuhaan tulee tuolla treenailtua :nolo:

Tulee kohta pakkislaiset vainoharhaisiksi kun alkaa normi-ihmisetkin punaisen p:n bongatessaan tapittamaan. Tunnistavat jo Pakkislaisten Jay Cutler pälyilyt kaikilla asemilla jne.:evil: :D

Pakkispaitainen nainen (Gillyanne?) bongattu Oulun Urheilutalolla today neljän ja kuuden välillä.

Elviira sanoi:
Joku kertoili, että Turussa Sali 82:lla bongailee usein pakkislaisia.. Enpä ole harmi vain kertaakaan vielä nähnyt, vaikka tiuhaan tulee tuolla treenailtua :nolo:

Itselläni oli tuoreena turkulaisena tarkoitus alkaa käymään tuolla treenailemassa. Ilmeisesti ihan ok sali?

TheSami sanoi:
Itselläni oli tuoreena turkulaisena tarkoitus alkaa käymään tuolla treenailemassa. Ilmeisesti ihan ok sali?
Oikein hyvä sali. Suosittelen! Lueppas tuolta arvosteluista kirjoittamani teksti ;)

nigster sanoi:
Oikein hyvä sali. Suosittelen! Lueppas tuolta arvosteluista kirjoittamani teksti ;)

Sen perusteella olinkin sinne menossa. Toi oma avain on melkein välttämätön kun tykkään treenailla myöhään. Pitää vain käydä katsomassa missä toi on, asun tässä tuomiokirkon vieressä. Pääseekö bussilla jne.

Sport- Heavyssa eilen bongattu pakkispipo!
Olin niin kiireissäni ja ihmeissäni ensimmäisestä bongauksestani, etten edes nickiä älynnyt kysyä; joten kuka olit, sinut on bongattu! :D

Bonjattu joku luupää oulun onnelan hevipuolelta hetki sitten.

T:todellinen kynis :hyper:

Ekan kerran kun olen moukuissa Proteuksen 6-hour set-keikalla Turussa Klubilla 5.1., niin bongaan bilehirmu-Fat22:n! Meinasin tulla juttelemaan mut jäätiinki vielä tanssimaan ja sitten koko juttu unohtu :(.

:piis:Seuraavan kerran kun bongaan sut tulen heittää läppää:lol2: !

Pikkuhannu sanoi:
Sport- Heavyssa eilen bongattu pakkispipo!
Olin niin kiireissäni ja ihmeissäni ensimmäisestä bongauksestani, etten edes nickiä älynnyt kysyä; joten kuka olit, sinut on bongattu! :D

Ainakin minä ja Leelucky käytiin siellä kahvilla joskus ennen 11, kummallakin pakkispipot:rolleyes: Oliko minkänäkönen jonka bongasit?:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom