Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
radial sanoi:
Herculeksen bongasin tuolta espoonlahden urheiluhallilta, tai ainaki kaveri väitti olevansa täällä nimimerkillä hercules, mene ja tiedä sitten :D

Minähän se. Luulin, että olit vastustajan korisjoukkueesta, mutta olit vissiin ihan jotain muuta tekemässä siellä. Eli olen pongannut siis Radialin:rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tornion amk:ssa uudelta tietojenkäsittelyn(A06TIE/SK) luokalta bongattu heppu, joka luki ainakin tänään pakkista. Meinasin kommentoida, mutta en viittiny koko luokan kuullen mussuttaa... Tunnusta itsesi! :)

naruranne sanoi:
tänään oulun yliopistolla noin kello 12-14 ehkä? istuit penkillä kirjastoa vastapäätä pakkispipo päässä. tunnusta kuka olit? :D
Haa! Bongasin itsekin yliopistolta pakkispipon (en ole aivan varma kuitenkaan mutta musta oli pipo ja siinä oli jotain punaista ja olen nähnyt tyypin linnanmaan liikuntahallilla treenaamassa), olit maanantaina klo 14 sali L2 edustalla. Taisit mennä sinne luennolle, tunnusta! Olisin tullut jututtaan mutta piti mennä itsekin luennolle...

Raskolnikov sanoi:
OOoohh... Jo toinen bongaus lyhyen ajan sisään. Pakkispaitainen miespuolinen henkilö, teidät on nähty Oulun Urheilutalolla today, klo 20.00-21.00. Palauttakaa itsenne omistajallenne.

Kettu kuittaa...

Ps. Mulle tuli ihan sellanen fiilis et kuulun johonki salaseuraan ku pakkispaita liikkui ympäristössä.

Viissiinkin mie..

EDIT: huh, onko mulla noinkin monta postausta, luulin että lukema ois jossakin kymmenen tietämillä

Kelpaako tänne äänibongaukset? Varsinaista visuaalista havaintoa ei ole, mutta kas-vain-nimimerkillä varustettu herrasmies bongattu eilen puhelimessa.

Kiitos lipuista! Perille tuli.

tänään oulun yliopistolla noin kello 12-14 ehkä? istuit penkillä kirjastoa vastapäätä pakkispipo päässä. tunnusta kuka olit?

Haa! Bongasin itsekin yliopistolta pakkispipon (en ole aivan varma kuitenkaan mutta musta oli pipo ja siinä oli jotain punaista ja olen nähnyt tyypin linnanmaan liikuntahallilla treenaamassa)

Minäkin näin samaisen jantterin Telluksen käytävällä puolen päivän aikoihin tänään. Kuten myös Linnanmaan liikuntahallilla useaan otteeseen.

Supernaut sanoi:
Minäkin näin samaisen jantterin Telluksen käytävällä puolen päivän aikoihin tänään. Kuten myös Linnanmaan liikuntahallilla useaan otteeseen.

niin minäkin saman kaverin oon monasti nähnyt treenailemassa linnanmaan liikuntahallilla. ois kyllä iha kiva tietää ketkä siel o pakkisesta ku laskeskelin oulun salit osiolla että siellä linnanmaan liikuntahallilla kävisi ainakin 11 pakkislaista itseni mukaan lukien. :)

naruranne sanoi:
tänään oulun yliopistolla noin kello 12-14 ehkä? istuit penkillä kirjastoa vastapäätä pakkispipo päässä. tunnusta kuka olit? :D

Snoopie sanoi:
Haa! Bongasin itsekin yliopistolta pakkispipon (en ole aivan varma kuitenkaan mutta musta oli pipo ja siinä oli jotain punaista ja olen nähnyt tyypin linnanmaan liikuntahallilla treenaamassa), olit maanantaina klo 14 sali L2 edustalla. Taisit mennä sinne luennolle, tunnusta! Olisin tullut jututtaan mutta piti mennä itsekin luennolle...

Supernaut sanoi:

Ja voi sen kerran ko mulla pätkäsee nettiyhteyden poikki vuorokaueksi niin heti on porukka bongaillu oikein urakalla :lol2:. Siitä tämä viive:( .
En ollu luennolle menossa vaikka L2:n eessä saatoin haahuillakkin. Opiskelumateriaalia olin haalimassa niin ja kaverille piti Savolaisen dvd:tä näyttää:thumbs: . Niin ja joo Linnanmaan liikuntahallin salilla meikäläistä bongaa harvase päivä.

Nyt saatana loppuu se Linnanmaan hallilla stalkkaus. Ei sinne uskalla kohta enää mennä, kun aina pitää miettiä mahdollista vaanimista. :) Huomenna kaikki Linnanmaalla reenaavat pakkislaiset hallille nimilaput rinnassa, niin loppuu se sattanan stalkkaaminen. :rock:

Lesnarin ensimmäinen bongaus tehty tänään Kuopion Gym 99:llä. Pakkishuppariin varustautunut silmälasipäinen mies ilmoittautukaa välittömästi päivystäjän pöydän luona :)

Ultimecia bongattu eilen Finnbodylla. :thumbs:
Vieläkö kun vaihdat sitä salia, niin rupeaa tulemaan kunnolla kehitystäkin. :D

Kuka oli tänään TTY:llä Zipissä syömässä pakkispipo päässä yhden aikoihin?

Hynkkä sanoi:
Ultimecia bongattu eilen Finnbodylla. :thumbs:
Vieläkö kun vaihdat sitä salia, niin rupeaa tulemaan kunnolla kehitystäkin. :D

Mä tulin vaan sinne lukemaan lehtiä :D .

Jaa, että olin niin kamalan näköinen. Voi kiitos :jahas: . Olis pitäny meikata :itku: ...

Kahlis bongattu tänään Airportilta, klo 13. aikoihin. Nyt on niiiiiiiiiiin varma tieto! En voinut erehtyä, kun näkökin oli just testattu :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom