Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Leeco sanoi:Bonjattu joku luupää oulun onnelan hevipuolelta hetki sitten.
T:todellinen kynis
Kaks kertaa siellä käyny ja kummallakin kerralla minut on sieltä joku bongannutMik99 sanoi:Näyttää tää uusi Onnela kuhisevan pakkislaisia. Kyllähän miekin sitten kun ikä riittää!
Yhtä#Hauista sanoi:Ainakin minä ja Leelucky käytiin siellä kahvilla joskus ennen 11, kummallakin pakkispipot Oliko minkänäkönen jonka bongasit?
Amis sanoi:Mike bongattu city gymillä vetämässä tissireenii.
Pikkuhannu sanoi:Minä olin siellä joskus 12 jälkeen. Miespuolinen, taisin kuulla että vyötä ja remmejä oli hankkimassa...
Kukaan ei tunnusta
kuva osiolla on jotai miss näkyy naama.. Olin se valkopaitanen joka veti selkäreenii isoveljensä kanssa. Taisin olla nuorin sielä..Halo sanoi:Mä bongasin kans Miken, mutta miltä näyttää Amis itse?
Pexi_ sanoi:Mä oon bongannu Marchin varmaan kolmessa eri baarissa muutamaan otteeseen. Aina se on sokerihumalassa siellä vaikka light-colaa väittääkin juovansa.
Smart sanoi:Luultavasti Lobo + frendi bongattu Stadista (en kerro mistä ;) ) lauantaina... voisko olla?
L0b0 sanoi:Hmm... Ei mitään hajua. Sunnuntaina aamulla kuitenkin heräsin lahesta omasta kämpästäni. Illasta vain hataria muistikuvia.