Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Leeco sanoi:
Bonjattu joku luupää oulun onnelan hevipuolelta hetki sitten.

T:todellinen kynis :hyper:

Näyttää tää uusi Onnela kuhisevan pakkislaisia. Kyllähän miekin sitten kun ikä riittää! :hyper:

Mike bongattu city gymillä vetämässä tissireenii.

Mik99 sanoi:
Näyttää tää uusi Onnela kuhisevan pakkislaisia. Kyllähän miekin sitten kun ikä riittää! :hyper:
Kaks kertaa siellä käyny ja kummallakin kerralla minut on sieltä joku bongannut:hyper:

Yhtä#Hauista sanoi:
Ainakin minä ja Leelucky käytiin siellä kahvilla joskus ennen 11, kummallakin pakkispipot:rolleyes: Oliko minkänäkönen jonka bongasit?:)

Minä olin siellä joskus 12 jälkeen. Miespuolinen, taisin kuulla että vyötä ja remmejä oli hankkimassa...
Kukaan ei tunnusta :eek:

Pikkuhannu sanoi:
Minä olin siellä joskus 12 jälkeen. Miespuolinen, taisin kuulla että vyötä ja remmejä oli hankkimassa...
Kukaan ei tunnusta :eek:

hevissä vilisee pakkislaisia:) töissä ollessa oon bongannu yli parikymmentä:thumbs:

Halo sanoi:
Mä bongasin kans Miken, mutta miltä näyttää Amis itse? :)
kuva osiolla on jotai miss näkyy naama.. Olin se valkopaitanen joka veti selkäreenii isoveljensä kanssa. Taisin olla nuorin sielä..

Bongattu muistaakseni 27.12. ja 28.12. pakkishuppariin ja T-paitaan pukeutunut parikymppinen jätkä Rukan asuntovaunualueen saunassa. Tai pukuhuoneen puolella oli em. artikkelit päällä.

Taas minä täällä:rolleyes:

Eilen käveli Jusander vastaan Kauppakadun Rosson kohdalla P-pipo päässä.
Kyllä huomasi jo kaukaa että on tullut treenattua:thumbs:

suurella todennäköisyydellä Marchi bonkattu eilen iltaseittemän jälkeen salilla(stora),treenaamassa hanskoja

Mä oon bongannu Marchin varmaan kolmessa eri baarissa muutamaan otteeseen. Aina se on sokerihumalassa siellä vaikka light-colaa väittääkin juovansa.

Pexi_ sanoi:
Mä oon bongannu Marchin varmaan kolmessa eri baarissa muutamaan otteeseen. Aina se on sokerihumalassa siellä vaikka light-colaa väittääkin juovansa.

Dr. Dick ei ryyppää. Se vaan vetää seksi- ja biliskursseja nuubeille baarissa. :rock:

OOoohh... Jo toinen bongaus lyhyen ajan sisään. Pakkispaitainen miespuolinen henkilö, teidät on nähty Oulun Urheilutalolla today, klo 20.00-21.00. Palauttakaa itsenne omistajallenne.

Kettu kuittaa...

Ps. Mulle tuli ihan sellanen fiilis et kuulun johonki salaseuraan ku pakkispaita liikkui ympäristössä.

Smart sanoi:
Luultavasti Lobo + frendi bongattu Stadista (en kerro mistä ;) ) lauantaina... voisko olla?

Hmm... Ei mitään hajua. Sunnuntaina aamulla kuitenkin heräsin lahesta omasta kämpästäni. Illasta vain hataria muistikuvia.

Herculeksen bongasin tuolta espoonlahden urheiluhallilta, tai ainaki kaveri väitti olevansa täällä nimimerkillä hercules, mene ja tiedä sitten :D

L0b0 sanoi:
Hmm... Ei mitään hajua. Sunnuntaina aamulla kuitenkin heräsin lahesta omasta kämpästäni. Illasta vain hataria muistikuvia.

Ok. No problem. Oli sitten joku toinen häämäävästi saman näköinen ja ihan päivä aikaan selvinpäin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom