Fättis
Suomursu
Emmah sanoi:Mites on, sovitaanko salitreffit, sanotaan vaikka tänään klo 18 siinä kolmen sepän - eiku smith-telineen juurella? :D
heiii, ei meillä oo kyykkypäivä :D vai oonko seonnu...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Emmah sanoi:Mites on, sovitaanko salitreffit, sanotaan vaikka tänään klo 18 siinä kolmen sepän - eiku smith-telineen juurella? :D
Voe elämä tätäFättis sanoi:heiii, ei meillä oo kyykkypäivä :D vai oonko seonnu...?
:n määrää ja iloa... :lol2: Viikkotehtävä Fättikselle
: listaa kaikki mahdolliset treeniliikkeet, mitä voi tehdä smithillä! ;) Olat mä reenata ajattelinkin, mutta jos oisin sanonu, että nähdään siinä käsipainojen luona, niin mistä se Ripe ois sitten tienny minkäpainosten? :jahas:Movdal sanoi:Purtsi bonkailtu pickwickin ovelta ilman pakkis-pipoa, kuulemma liian hikinen!!!
Alan olee aika kanta-asiakas siellä mutta pisti vaan silmään nyt kun ei ollu sitä. Niin ja siellä sisällä mitään roskista taas löytynyt, piti tunkea roskat taskuun. :gänä:
Mike sanoi:Sydämeni särkyy nyt kun tuo urhea taistelija ei enää kanna Pakkotoisto-sotavarustusta. :itku:
fitnesspimu sanoi:Tre näköjään kuhisee Pakkislaisia ja minä kun en täällä ollessani bongannut ketään, siis ainakaan sellaista jota en entuudestaan tietäisi! Hö! :( (paitsi Faidran, Pullan, Akkin ja ZannaZin...mut ei niitä lasketa.)
Melly sanoi:Bongattu pakkispaitainen mijäs Wolffilla ysiltä. Kerro heti kuka olet :D
Raskolnikov sanoi:Mik99 ponkattu AA:lla...
Gdane sanoi:Jebp.. näimpähän pääsi käymään.. Joutihan se jopa sanasenkin vaihtaa ku oikein hakemalla haki portaikosta :D
Edit: niin ja myöhemmin selvisi että myös TDM bongattiin.. vaikkei sitä tiiettykkään siellä ku oli niin tohinat päällä!
Raskolnikov sanoi:Mik99 ponkattu AA:lla...

Mik99 sanoi:No perkele! Harmi kun olitte juuri lopettelemassa..:( Onko Rasha tätä nykyä muuten AA:n vakiasiakkaita!?![]()
Joppe sanoi:Se olin varmaan minä, mikäli kyseessä oli sellanen vanhan mallinen paita.

fitnesspimu sanoi:Tre näköjään kuhisee Pakkislaisia ja minä kun en täällä ollessani bongannut ketään, siis ainakaan sellaista jota en entuudestaan tietäisi! Hö!