Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Emmah sanoi:
Mites on, sovitaanko salitreffit, sanotaan vaikka tänään klo 18 siinä kolmen sepän - eiku smith-telineen juurella? :D

heiii, ei meillä oo kyykkypäivä :D vai oonko seonnu...?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fättis sanoi:
heiii, ei meillä oo kyykkypäivä :D vai oonko seonnu...?
Voe elämä tätä :offtopic: :n määrää ja iloa... :lol2: Viikkotehtävä Fättikselle :love: : listaa kaikki mahdolliset treeniliikkeet, mitä voi tehdä smithillä! ;) Olat mä reenata ajattelinkin, mutta jos oisin sanonu, että nähdään siinä käsipainojen luona, niin mistä se Ripe ois sitten tienny minkäpainosten? :jahas:

Se on uuden pipon aika..

Ja se on poijjaat semmonen juttu, että tämä poika vaihtaa tuulikaappia vähän ajan sisällä manskun toiselle puolelle ylämäkeen...

Movdal sanoi:
Purtsi bonkailtu pickwickin ovelta ilman pakkis-pipoa, kuulemma liian hikinen!!! :hyper:

Alan olee aika kanta-asiakas siellä mutta pisti vaan silmään nyt kun ei ollu sitä. Niin ja siellä sisällä mitään roskista taas löytynyt, piti tunkea roskat taskuun. :gänä:

Mike sanoi:
Sydämeni särkyy nyt kun tuo urhea taistelija ei enää kanna Pakkotoisto-sotavarustusta. :itku:

Älä nyt Mike :itku:, jos mä pikku hiljaa siirryn narikasta ovelle, löytyy päästä edelleen se "the one and only"-pipo. Kunhan eka opin tunteen vipit ja tutut jne. jne. Hätäilemällä ei tule kun kusipäisiä lapsia. Mulla on ovihommista eläkkeellä enää 20 ja puoli vuotta. Kyllä siinä muutaman vuoron pipolla ja ilman heittää..:D

Meetkö Purtsi siis Clubille vai mihin?

Pakkispipoinen jätkä bongattu taas Hyrylän mäkin kassalla...

Edit: ja se pakkispaitainen bongaus toissapäivältä, jos et tunnistaudu, ahdistan sua seuraavan kerran salilla! No en mä...

Tre näköjään kuhisee Pakkislaisia ja minä kun en täällä ollessani bongannut ketään, siis ainakaan sellaista jota en entuudestaan tietäisi! Hö! :( (paitsi Faidran, Pullan, Akkin ja ZannaZin...mut ei niitä lasketa.)

fitnesspimu sanoi:
Tre näköjään kuhisee Pakkislaisia ja minä kun en täällä ollessani bongannut ketään, siis ainakaan sellaista jota en entuudestaan tietäisi! Hö! :( (paitsi Faidran, Pullan, Akkin ja ZannaZin...mut ei niitä lasketa.)

Mmm, missäs treenailet? Wolffillahan pakkislaiset liikkuu aika paljon, hihi. En minäkään kaupungilta ole bongannut kovin montaa.

Gdane sanoi:
Jebp.. näimpähän pääsi käymään.. Joutihan se jopa sanasenkin vaihtaa ku oikein hakemalla haki portaikosta :D

Edit: niin ja myöhemmin selvisi että myös TDM bongattiin.. vaikkei sitä tiiettykkään siellä ku oli niin tohinat päällä!

Raskolnikov sanoi:
Mik99 ponkattu AA:lla...

No perkele! Harmi kun olitte juuri lopettelemassa..:( Onko Rasha tätä nykyä muuten AA:n vakiasiakkaita!? :rock:

Mik99 sanoi:
No perkele! Harmi kun olitte juuri lopettelemassa..:( Onko Rasha tätä nykyä muuten AA:n vakiasiakkaita!? :rock:

Ei.

Se tuopi mulle niin kauheet boostit reeneihin (keleen pelle :D) että voipi olla että raahaan sen väkipakolla tässä vielä kun kovempia penkkejä on. Ne AA:n penkit on aivan mahottoman tukevia ja hyvä päällyste takaa hyvän asennon.

fitnesspimu sanoi:
Tre näköjään kuhisee Pakkislaisia ja minä kun en täällä ollessani bongannut ketään, siis ainakaan sellaista jota en entuudestaan tietäisi! Hö!

No niin...Tampereen juna-asema laituri 3 klo 11.45 Pakkis-lippis bongattu -TUNNUSTA!

Suositut

Back
Ylös Bottom