Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
venla sanoi:
Kysyvä ei tieltä eksyne -kommenttihan viittasi vain siihen, miten nikki voisi tulla ilmi:rolleyes: . Ja huomanne potentiaalimuoto!

Tiedän kyllä mihin se viittasi. Piti silti hämmentää tilannetta.

Ja upeasti osasit käyttää potentiaalimuotoa. Nyt mä lähden kaupungille kyseleen ympäriinsä "ooksää pakkiksen Venla? No ooksää joku muu pakkikselta? No kuka PR*** sä sit oikein oot? Kuka mä sit oon?"

Hitto ku väsyttää... :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt vasta, kun satuin kattomaan jylli81:n kuva-threadin, tajusin, että oon bongannu hänet jo monesti koululla.
Viimeks tais olla viime viikolla salilla kun olin kyykkäämässä ja jylli81 tuli sanomaan sarjan jälkeen, että "laitahan lukot ei painot putoa" :)

venla sanoi:
Käynks mä usein täällä?

Mut tunnistaa taidokkaasta ja ylettömästä potentiaalin käytöstä - jos vain pääsee puheväleihin asti.

Alat sä mulle? Vai alanks mä sulle?

Okei, pidetään tuo potentiaali mielessä... Tosin mun muisti on äärettömän lyhyt.

:offtopic:

Gdane sanoi:
Jebp.. näimpähän pääsi käymään.. Joutihan se jopa sanasenkin vaihtaa ku oikein hakemalla haki portaikosta :D

Edit: niin ja myöhemmin selvisi että myös TDM bongattiin.. vaikkei sitä tiiettykkään siellä ku oli niin tohinat päällä!

Olikos muuten Gdane joka tiistaina sininen paita päällä penkkireeniä teki? Pitkään kattellu että kuka se on kun Isolation sut joskus mulle näytti mutta on huono kasvomuisti. Itse olen se tyyppi joka TDM:n kaverina siellä kulkee.

Ja Mik99 monesti bongattu. Näin ohimennen pakko mainita.

Eilen bongattu joku mörkö Kangasalan Hong Kongissa peliautomaatin läheisyydessä lapsukaisten seurassa. Tuntomerkeinä oranssi keesi keskellä päätä :rock:

Ja asiasta moottorisahaan.
Mä olin muuten 420 heppasella autolla liikkeellä jossa lukee ferrari, se teksti on sitten muuten kirjotettu Italiassa ferrarin tehtaalla siihen... :D

Mr.Bueno sanoi:
Eilen bongattu joku mörkö Kangasalan Hong Kongissa peliautomaatin läheisyydessä lapsukaisten seurassa. Tuntomerkeinä oranssi keesi keskellä päätä :rock:

Ja asiasta moottorisahaan.
Mä olin muuten 420 heppasella autolla liikkeellä jossa lukee ferrari, se teksti on sitten muuten kirjotettu Italiassa ferrarin tehtaalla siihen... :D

Minähän se olin, mutta keskellä päätä ei ole keesi, vaan eräänlainen psykobillytorttu.:kippis1:

Subi bongattu eilen Sodankylässä Ylähuoneella tarjoamassa janoisille juotavaa, Pakkotoisto-paita päällä. Pankaa paremmaksi.

wacko sanoi:
Olikos muuten Gdane joka tiistaina sininen paita päällä penkkireeniä teki? Pitkään kattellu että kuka se on kun Isolation sut joskus mulle näytti mutta on huono kasvomuisti. Itse olen se tyyppi joka TDM:n kaverina siellä kulkee.

Ja Mik99 monesti bongattu. Näin ohimennen pakko mainita.
Joo, sama sika..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom