Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mr.Bueno sanoi:
Sovitaan sitten niin. Pääsiäiseen ainakin sopii väritys :)

Mäkin sitten varmaan bongasin sut, mutta en tiennyt sitä silloin:)

Olisit tullu moikkaamaan...

Mäykkä sanoi:
Eilen pakkis pipolla varustettu mies bongattu Turussa, Sokerissa puolenyön aikoihin. Tarkkaa aikaa en sattumoisin muista.
Whoot! Et sanonu mul mittää.

Mäykkä bongattu Sokerissa ja Barbissa samoissa paikoissa, mis mää olin :D , ylläri

Weak sanoi:
Whoot! Et sanonu mul mittää.

Mäykkä bongattu Sokerissa ja Barbissa samoissa paikoissa, mis mää olin :D , ylläri

Se oli sillon ku me muut lähettiin ja sää jäit viel hetkeks Sokeriin. Istuskeli siin blackjack-pöydän lähettyvillä.

Joku lyhyen kampauksen omaava mieshenkilö hiippaili eilen iltapäivällä Jumbossa Intersportin kohdilla pakkispaita päällä.

Juuri äsken aukasin TV:n ja ruudulla vilahti Pakkispaitaan, auki olevaan takkiin ja farkkuihin sonnustautunut (kalju?) äijä!:) Kanava oli Ykkönen ja näköjään tulee Ykkösdokumentti:Paimenet öö...joo....:D Se heebo seisoi vaan kadun reunassa kun kamera meni nopeasti ohi. Kuka tunnustaa????:whip:
Heräsin just päikkäreiltä joten pieni ohilyönnin mahdollisuus on olemassa..

Jaakopin kans pongattihin joku partaheppu(olisko ollu bonehead?) Oulun hevimestas lauantaina. Tuli vain taas kerran oltua niin tuhannen soosiis notta eipä tuosta hirviästi muistikuvia jääny.

rintahauispelle sanoi:
Jaakopin kans pongattihin joku partaheppu(olisko ollu bonehead?) Oulun hevimestas lauantaina. Tuli vain taas kerran oltua niin tuhannen soosiis notta eipä tuosta hirviästi muistikuvia jääny.

Minuthan te taisitte bongata sieltä :kippis1:

Kukas pakkislainen oli sunnuntaina mun kans samassa pöydässä hevimestassa?

Mayor'silla bongattu tänään puolenpäivän aikaan Ironbutt ja Jonna83. Velhoon ja Inkeriin sainkin sit vähemmän läheisemmän kosketuksen ;) :lol2:. Ai nii joo, tottamaar Pimukin näky. Ainakin....

Lilith bongattu tänään 18.45 Tampereella Rautatieaseman edessä. Olisin tietty voinu moikatakin jos olis tajunnu aikaisemmin. Ens kerralla sitten...

Hummerivirta bongattu Keuda-talossa:D

:lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom