Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tupla-J sanoi:Hyvänen aika, täysin sattumalta törmäsin nimimerkkiin Venla. Järisyttävää! :D
Sumu sanoi:Miten hitossa tuo on mahdollista? Ja mistä se nick tuli ilmi?
Paljastakaa nyt, oliko teillä treffit?venla sanoi:Kysyvä ei tieltä eksyne.

Sumu sanoi:Siks kysyinkin![]()
. Ja huomanne potentiaalimuoto!ace-oo- sanoi:Paljastakaa nyt, oliko teillä treffit?
Paljon melua tästäkin, voi voi. Aatelkaa jos ois ollut treffit - eli että kyseessä ei olisi jäynä, mikä tietenkin on myös erittäin paljon mahdollista - mutta ne treffit ois menny iha vituilleen. Miettikää ny miltä sillon tuntuis tällanen julkinen kyseleminen, hei!Joko olen väsynyt, tai sitten ulosantisi ontuu pahasti, mutta meitsi ei tajua tuosta lauserykelmästä vittuakaan. Mitähän koitit sanoa?venla sanoi:Paljon melua, voi voi. Aatelkaa jos ois ollut treffit - eli että kyseessä ei olisi jäynä, mikä tietenkin on myös erittäin paljon mahdollista (ihminen on jäynääjä!) - mutta ne ois menny iha vituilleen, ja nyt Tupla-J itkee jossain itseensä uneen kun mä härnään täällä Pakkiksella tän aiheen tiimoilta ihmisiä! (Eikös se ole ollut aika vaisua poikaa tänään?) Miettikää ny miltä sillon tuntuis, hei!
Mike sanoi:Mitähän koitit sanoa?
(Ja lauserykelmä tosiaan oli sekava. Nyt ei ihan niin paljon editoin.)Voi pojat sun kanssas (ei nyt sillä, että olettaisin siellä sun kanssa olevan kauheesti poikia).venla sanoi:Että no jopas nyt kiinnostaa tuo bongaus(Ja lauserykelmä tosiaan oli sekava. Nyt ei ihan niin paljon editoin.)
Ihan selvästi ovat hihitellen kirjoittaneet nuo "bongaukset" samalta koneelta.ace-oo- sanoi:Paljastakaa nyt, oliko teillä treffit?![]()
Tupla-J sanoi:Voi pojat sun kanssas.
Mikä kaapista tuleminen tuo oli olevinaan? :jahas: Mä en vieläkään tiedä, kuka sä olet. Tai no varmaan nähty on, ehkäpä jopa juteltu, mutta nickiä ja naamaa en osaa yhdistää :( Mites on, sovitaanko salitreffit, sanotaan vaikka tänään klo 18 siinä kolmen sepän - eiku smith-telineen juurella? :DRipe sanoi:Jaha meikäläinenkin voisi tulla kaapista...Wolffilla lukuisia bongauksia tänään tossa 1700 pintaan.
- Richard75 joka pyyteli varmistamaan smithiä (ihme logiikkaa hakea se pienin mies salin toiselta puolelta)
- Faidra
- Taistelupari Emmah + se tumma kaverisi (joskus näin Pakkis-pipo päässä)
- ja varmasti siellä oli vielä muutama muukin
edit: onhan noita joitain tullut aikasemmin nähtyä mutta ei tälläistä ruuhkaa
Emmah sanoi:Mikä kaapista tuleminen tuo oli olevinaan? :jahas: Mä en vieläkään tiedä, kuka sä olet. Tai no varmaan nähty on, ehkäpä jopa juteltu, mutta nickiä ja naamaa en osaa yhdistää :( Mites on, sovitaanko salitreffit, sanotaan vaikka tänään klo 18 siinä kolmen sepän - eiku smith-telineen juurella? :D
Ripe sanoi::lol2: Ei tänään ole reenipäivä, sori
akki sanoi:Kannattaisko joskus poiketa rutiineista, ois meinaan aika hyvä syy nyt ;)
Ripe sanoi:Ei, täydellisyyttä hipova välipäivien sijoittaminen treeniviikolle menisi sekaisin ;)
jatkuu, pakkodeitti-osiota odotellessa... ;) Mä ramppaan tuolla tällä viikolla varmaan vielä sen verran usein, että ehkäpä törmätään