Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tupla-J sanoi:Hyvänen aika, täysin sattumalta törmäsin nimimerkkiin Venla. Järisyttävää! :D
Sumu sanoi:Miten hitossa tuo on mahdollista? Ja mistä se nick tuli ilmi?
venla sanoi:Kysyvä ei tieltä eksyne.
Paljastakaa nyt, oliko teillä treffit?venla sanoi:Kysyvä ei tieltä eksyne.
Sumu sanoi:Siks kysyinkin
ace-oo- sanoi:Paljastakaa nyt, oliko teillä treffit?
Joko olen väsynyt, tai sitten ulosantisi ontuu pahasti, mutta meitsi ei tajua tuosta lauserykelmästä vittuakaan. Mitähän koitit sanoa?venla sanoi:Paljon melua, voi voi. Aatelkaa jos ois ollut treffit - eli että kyseessä ei olisi jäynä, mikä tietenkin on myös erittäin paljon mahdollista (ihminen on jäynääjä!) - mutta ne ois menny iha vituilleen, ja nyt Tupla-J itkee jossain itseensä uneen kun mä härnään täällä Pakkiksella tän aiheen tiimoilta ihmisiä! (Eikös se ole ollut aika vaisua poikaa tänään?) Miettikää ny miltä sillon tuntuis, hei!
Mike sanoi:Mitähän koitit sanoa?
Voi pojat sun kanssas (ei nyt sillä, että olettaisin siellä sun kanssa olevan kauheesti poikia).venla sanoi:Että no jopas nyt kiinnostaa tuo bongaus (Ja lauserykelmä tosiaan oli sekava. Nyt ei ihan niin paljon editoin.)
Ihan selvästi ovat hihitellen kirjoittaneet nuo "bongaukset" samalta koneelta.ace-oo- sanoi:Paljastakaa nyt, oliko teillä treffit?
Tupla-J sanoi:Voi pojat sun kanssas.
Mikä kaapista tuleminen tuo oli olevinaan? :jahas: Mä en vieläkään tiedä, kuka sä olet. Tai no varmaan nähty on, ehkäpä jopa juteltu, mutta nickiä ja naamaa en osaa yhdistää :( Mites on, sovitaanko salitreffit, sanotaan vaikka tänään klo 18 siinä kolmen sepän - eiku smith-telineen juurella? :DRipe sanoi:Jaha meikäläinenkin voisi tulla kaapista...Wolffilla lukuisia bongauksia tänään tossa 1700 pintaan.
- Richard75 joka pyyteli varmistamaan smithiä (ihme logiikkaa hakea se pienin mies salin toiselta puolelta)
- Faidra
- Taistelupari Emmah + se tumma kaverisi (joskus näin Pakkis-pipo päässä)
- ja varmasti siellä oli vielä muutama muukin
edit: onhan noita joitain tullut aikasemmin nähtyä mutta ei tälläistä ruuhkaa
Emmah sanoi:Mikä kaapista tuleminen tuo oli olevinaan? :jahas: Mä en vieläkään tiedä, kuka sä olet. Tai no varmaan nähty on, ehkäpä jopa juteltu, mutta nickiä ja naamaa en osaa yhdistää :( Mites on, sovitaanko salitreffit, sanotaan vaikka tänään klo 18 siinä kolmen sepän - eiku smith-telineen juurella? :D
Ripe sanoi::lol2: Ei tänään ole reenipäivä, sori
akki sanoi:Kannattaisko joskus poiketa rutiineista, ois meinaan aika hyvä syy nyt ;)
jatkuu, pakkodeitti-osiota odotellessa... ;) Mä ramppaan tuolla tällä viikolla varmaan vielä sen verran usein, että ehkäpä törmätäänRipe sanoi:Ei, täydellisyyttä hipova välipäivien sijoittaminen treeniviikolle menisi sekaisin ;)