Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Ähh

On sata varma et pongasin pakkilaisen tänään wolffilta, joten sinä joka polit vieressäni sitä hilavitkutinta, tule kaapista pois!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tupla-J sanoi:
Hyvänen aika, täysin sattumalta törmäsin nimimerkkiin Venla. Järisyttävää! :D

Miten hitossa tuo on mahdollista? Ja mistä se nick tuli ilmi?

Mystisiä bongauksia selkeesti. Kumma kun mulle ei tapahdu tuollaista... saattaisi toki silmien avaaminenkin hieman auttaa asiaa.

ace-oo- sanoi:
Paljastakaa nyt, oliko teillä treffit?

:hyper: Paljon melua tästäkin, voi voi. Aatelkaa jos ois ollut treffit - eli että kyseessä ei olisi jäynä, mikä tietenkin on myös erittäin paljon mahdollista - mutta ne treffit ois menny iha vituilleen. Miettikää ny miltä sillon tuntuis tällanen julkinen kyseleminen, hei!

Koetin editoida, ku Mike ei tajuu. No. Mäkin oon väsyny. Emmä tajuu.

venla sanoi:
:hyper: Paljon melua, voi voi. Aatelkaa jos ois ollut treffit - eli että kyseessä ei olisi jäynä, mikä tietenkin on myös erittäin paljon mahdollista (ihminen on jäynääjä!) - mutta ne ois menny iha vituilleen, ja nyt Tupla-J itkee jossain itseensä uneen kun mä härnään täällä Pakkiksella tän aiheen tiimoilta ihmisiä! (Eikös se ole ollut aika vaisua poikaa tänään?) Miettikää ny miltä sillon tuntuis, hei!
Joko olen väsynyt, tai sitten ulosantisi ontuu pahasti, mutta meitsi ei tajua tuosta lauserykelmästä vittuakaan. Mitähän koitit sanoa?

venla sanoi:
Että no jopas nyt kiinnostaa tuo bongaus:rolleyes: (Ja lauserykelmä tosiaan oli sekava. Nyt ei ihan niin paljon editoin.)
Voi pojat sun kanssas (ei nyt sillä, että olettaisin siellä sun kanssa olevan kauheesti poikia).

Mä voin varmaan edelleen huoletta jatkaa mun epäilyksiä herättämätöntä hiljaista linjaani?

Tuotanoin, Leelucky, kannattais varmaan pikkuhiljaa mennä koisimaan. Sulla ei lihakset kasva jos yötä päivää kukut valveilla pohtimassa epäolennaisuuksia.

Tupla-J sanoi:
Voi pojat sun kanssas.

Pojat :kuola:

Anteeksi. Kamalaa häiriköintiä tämmönen, kun ei anneta ihmisten rauhassa bongailla eikä edes vittuuntua! Aina jotain asiaanliittymättömyyksiä.

Ripe sanoi:
Jaha meikäläinenkin voisi tulla kaapista...Wolffilla lukuisia bongauksia tänään tossa 1700 pintaan.

- Richard75 joka pyyteli varmistamaan smithiä (ihme logiikkaa hakea se pienin mies salin toiselta puolelta)
- Faidra
- Taistelupari Emmah + se tumma kaverisi (joskus näin Pakkis-pipo päässä)
- ja varmasti siellä oli vielä muutama muukin :)

edit: onhan noita joitain tullut aikasemmin nähtyä mutta ei tälläistä ruuhkaa
Mikä kaapista tuleminen tuo oli olevinaan? :jahas: Mä en vieläkään tiedä, kuka sä olet. Tai no varmaan nähty on, ehkäpä jopa juteltu, mutta nickiä ja naamaa en osaa yhdistää :( Mites on, sovitaanko salitreffit, sanotaan vaikka tänään klo 18 siinä kolmen sepän - eiku smith-telineen juurella? :D

Tulkaapas kuulkaa kaikki Wolfin pakkislaiset tänään siihen salin ovelle siinä ennen kuutta, niin mä bongaan teidät kaikki yhdellä kertaa mennessäni Fressille :D

Ja siis Wolfillahan minäkin ennen treenailin, mut sit pirulainen pääsin naapuriin töihin ;)

Emmah sanoi:
Mikä kaapista tuleminen tuo oli olevinaan? :jahas: Mä en vieläkään tiedä, kuka sä olet. Tai no varmaan nähty on, ehkäpä jopa juteltu, mutta nickiä ja naamaa en osaa yhdistää :( Mites on, sovitaanko salitreffit, sanotaan vaikka tänään klo 18 siinä kolmen sepän - eiku smith-telineen juurella? :D

:lol2: Ei tänään ole reenipäivä, sori

Ei ole kyllä juteltu. Kyllä mä tuun moikkaan kun taas nään (nyt ei ole hetkeen näkynyt). Kieltämättä tuo nurkassa oleva Smith-teline vähän houkuttelee. Ai niin siellä onkin kaksi Smith-telinettä, taidanpa pistää varmuuden vuoksi sitten neilikan kyynerpäänlämmittimeen roikkumaan.

Ripe sanoi:
:lol2: Ei tänään ole reenipäivä, sori

Kannattaisko joskus poiketa rutiineista, ois meinaan aika hyvä syy nyt ;)

Ripe sanoi:
Ei, täydellisyyttä hipova välipäivien sijoittaminen treeniviikolle menisi sekaisin ;)
:offtopic: jatkuu, pakkodeitti-osiota odotellessa... ;) Mä ramppaan tuolla tällä viikolla varmaan vielä sen verran usein, että ehkäpä törmätään :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom