Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
IJK sanoi:Jos joku sattuu bongaamaan henkilön joka tänään 15.5.2006 16:00-17:00 välisenä aikana varasti Kuopiohallin miesten 4. tai 5. pukuhuoneesta GASP:in mustat L-koon collegehousut, niin ilmoittakaa tähän tai privana.
Löytöpalkkio housuista 20€ tai syyllisen löytyminen housujen mukana 30€.
Kuvan housut, väri musta:
Ukki sanoi:Ai saakeli.. Kaverin kanssa tultiin tuohon aikaan, mutta valitettavasti ei voida auttaa. Oltiin eri pukuhuoneessa...
Muutes, oletettavasti olit treenaamassa? tuon profiilista löytyvän kuvan perusteella melkein tunnistan sinut, mutten ole ihan varma... Olin kaverin kanssa treenaamassa, minulla oli mustat verkkarit ja musta t-paita, hiuksista varmaan tunnistat jos tunnistat.
Halffi- sanoi:h0h0. Käypä ihmeessä kurkkaa, siellä nurkassa se treenaa jatkossakin.
IJK sanoi:Oon aika paljon laihempi nyt ku profiilissa. Parempi vaan ettet tunnista. Anonyyminä on mukavampaa.
Kuka helvetin apina varastaa käytetyt verkkarit :lol2:
Törppö sanoi:Nytpä kävin kurkkaamassa kun kerta lippis päässä siellä pyörittiin. Mä toivoin että olis ollu jotain jännempää.. Mulla on paljon hienompi vihko..
Halffi- sanoi:Perkele, laita ensi kerralla pakkis paita päälle tai tule kiskasemaan hihasta. Häiritsee tuo anonyyminä huutelu :evil: :D Tänäänkään meinannut tulla treenistä mitään kun koitin keksiä kuka voisit olla :D
Täsmää! Ja tulit yks päivä tossa insinöörinkadulla vastaan pakkishuppari päälläs. Ens kerralla moikkaan, kun näänViitsu sanoi:Eddy...minähän se siellä taisin palloilla...jos mukana oli punapää :D
Varo, Viitsu voi olla vaarallinen. Lisäks se sen punapää voi purra mustasukkasena ;)eddy sanoi:Täsmää! Ja tulit yks päivä tossa insinöörinkadulla vastaan pakkishuppari päälläs. Ens kerralla moikkaan, kun nään
Haha....Viitsua on alettu bongaamaan oikein urakalla:Dabine sanoi:Tampereen tänään klo 12 rautatieasemalla pongattu pakkishuppari. Kalju, leukaparta ja silmälasit. Olisin tullu moikkaan mutta oli kiirus omaan junaa niin.