Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
IJK sanoi:
Jos joku sattuu bongaamaan henkilön joka tänään 15.5.2006 16:00-17:00 välisenä aikana varasti Kuopiohallin miesten 4. tai 5. pukuhuoneesta GASP:in mustat L-koon collegehousut, niin ilmoittakaa tähän tai privana.

Löytöpalkkio housuista 20€ tai syyllisen löytyminen housujen mukana 30€.

Kuvan housut, väri musta:

Gasp%20Jersey%20Training%20Pant.jpg

Ai saakeli.. Kaverin kanssa tultiin tuohon aikaan, mutta valitettavasti ei voida auttaa. Oltiin eri pukuhuoneessa...

Muutes, oletettavasti olit treenaamassa? tuon profiilista löytyvän kuvan perusteella melkein tunnistan sinut, mutten ole ihan varma... Olin kaverin kanssa treenaamassa, minulla oli mustat verkkarit ja musta t-paita, hiuksista varmaan tunnistat jos tunnistat.

Ukki sanoi:
Ai saakeli.. Kaverin kanssa tultiin tuohon aikaan, mutta valitettavasti ei voida auttaa. Oltiin eri pukuhuoneessa...

Muutes, oletettavasti olit treenaamassa? tuon profiilista löytyvän kuvan perusteella melkein tunnistan sinut, mutten ole ihan varma... Olin kaverin kanssa treenaamassa, minulla oli mustat verkkarit ja musta t-paita, hiuksista varmaan tunnistat jos tunnistat.

Oon aika paljon laihempi nyt ku profiilissa. Parempi vaan ettet tunnista. Anonyyminä on mukavampaa.

Kuka helvetin apina varastaa käytetyt verkkarit :lol2:

Halffi- sanoi:
h0h0. Käypä ihmeessä kurkkaa, siellä nurkassa se treenaa jatkossakin.

Nytpä kävin kurkkaamassa kun kerta lippis päässä siellä pyörittiin. Mä toivoin että olis ollu jotain jännempää.. Mulla on paljon hienompi vihko..

P-Pipolla varustettu taistelija bongattu tänään töölögymillä about klo 18 :thumbs:

Pakkispipo bongattu Helsingissä Forumin R-kioskin edessä joskus abaut 14.30. Kävelit jonkun kaverisi kanssa poispäin pakkiskaupalta, Kampin suuntaan.

IJK sanoi:
Oon aika paljon laihempi nyt ku profiilissa. Parempi vaan ettet tunnista. Anonyyminä on mukavampaa.

Kuka helvetin apina varastaa käytetyt verkkarit :lol2:

Noh itse tiedän Kuopiohallista käyneenä, että sieltä kyllä häviää kaikki kamat, jos niitä ei ota mukaan pukuhuoneesta. :rolleyes:

Tänään kl. 18.00 nuori kaunis tyttö bussipysäkillä (olariumista taisi tulla) otti bussin nr43.. Pakkis kassi oli mukana. palkkarin hiilarit korvattu suklaalla? itse ujona en viittinyt mitään sanoa...

Törppö sanoi:
Nytpä kävin kurkkaamassa kun kerta lippis päässä siellä pyörittiin. Mä toivoin että olis ollu jotain jännempää.. Mulla on paljon hienompi vihko..

Perkele, laita ensi kerralla pakkis paita päälle tai tule kiskasemaan hihasta. Häiritsee tuo anonyyminä huutelu :evil: :D Tänäänkään meinannut tulla treenistä mitään kun koitin keksiä kuka voisit olla :D

Halffi- sanoi:
Perkele, laita ensi kerralla pakkis paita päälle tai tule kiskasemaan hihasta. Häiritsee tuo anonyyminä huutelu :evil: :D Tänäänkään meinannut tulla treenistä mitään kun koitin keksiä kuka voisit olla :D

Ja ihan turhaan hermoilit.. en ollu eilen edes salilla vaan fillaroimassa.. :D Pakkis-paitaa ei oo, pipo on kadoksissa ja lippistä en pidä salilla.. Mutta jos nyt jotain vinkkiä pitää antaa niin treenivaatteet on aina mustat ja niskassa on tosi komea rusketusraja.. Ankaraa pohdintaa vaan kuka salin naikkosista vois olla pakkislainen niin kyllä se arvoitus ratkeaa.. ;)

Tampereen tänään klo 12 rautatieasemalla pongattu pakkishuppari. Kalju, leukaparta ja silmälasit. Olisin tullu moikkaan mutta oli kiirus omaan junaa niin.

Viitsu sanoi:
Eddy...minähän se siellä taisin palloilla...jos mukana oli punapää :D
Täsmää! Ja tulit yks päivä tossa insinöörinkadulla vastaan pakkishuppari päälläs. Ens kerralla moikkaan, kun nään

eddy sanoi:
Täsmää! Ja tulit yks päivä tossa insinöörinkadulla vastaan pakkishuppari päälläs. Ens kerralla moikkaan, kun nään
Varo, Viitsu voi olla vaarallinen. Lisäks se sen punapää voi purra mustasukkasena ;)

ps. :rolleyes:

abine sanoi:
Tampereen tänään klo 12 rautatieasemalla pongattu pakkishuppari. Kalju, leukaparta ja silmälasit. Olisin tullu moikkaan mutta oli kiirus omaan junaa niin.
Haha....Viitsua on alettu bongaamaan oikein urakalla:D

Bongattu torstaina 18.5. Kaivokselantiellä n. klo 17.00 pakkispaitainen nuorimies - todennäköisesti kotiinsa menossa.

Myöskin bongattu vkonloppuna häissä sulhasen polttaripäivästä kootussa valokuva-albumissa pakkispaitainen pesijätär Harjutorin saunassa :D

Suositut

Back
Ylös Bottom