Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Jep Jep....

Bongattu tänään noin 20:30 pakkotoiston reenikassi A&A-gymin NAISTEN pukkarissa :jahas:

Olivat vaihtaneet pukuhuoneita ja miehän kävin sitte melkein munasillaan siellä puntaroimassa itteni... Ja kun ei ketään sattunu näkemään mun noloa hetkeä niin kirjotampa sen sitte tänne :D

Myös salilla oli noheva kalju taistelija pakkiskassilla varustettuna nauttimassa kempeleen luksussalin raikkaasta ilmasta :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Gdane sanoi:
Jep Jep....

Bongattu tänään noin 20:30 pakkotoiston reenikassi A&A-gymin NAISTEN pukkarissa :jahas:

Olivat vaihtaneet pukuhuoneita ja miehän kävin sitte melkein munasillaan siellä puntaroimassa itteni... Ja kun ei ketään sattunu näkemään mun noloa hetkeä niin kirjotampa sen sitte tänne :D

Myös salilla oli noheva kalju taistelija pakkiskassilla varustettuna nauttimassa kempeleen luksussalin raikkaasta ilmasta :lol2:

Jep, täytyy itsekkin korjata tuota aikaisempaa "lausuntoani". Eli eilen näkemäni pakkiskassi saattoi jo tuolloin olla NAISTEN pukkarissa, mut luulen kuitenkin että kyseessä oli MIESTEN pukkarissa ollut kassi. (toivottavasti :nolo: )

-Edit- Ilmottaudu heti! Olitpa sitten mies tai nainen, niin saadaan tämäkin selvitettyä! :D

Porin citymarketissa pakkishuppariin pukeutunut kaveri äitinsä (vai ns. sugarmaman?) kanssa viime viikolla. Torstai tai perjantai kyseessä.

Gdane sanoi:

Pakkispaitaan sonnustautunut mieshenkilö bongattu poistumassa A&A Gymin NAISTEN pukuhuoneesta eilen noin 20.30:eek:

Sattupas pettymys salilla.:(
Siellä joku kohtuu nuori jamppa treenaili pakkiksen t-paita päällä ja kun sen huomasin niin käväsin kysymässä et lukeeko pakkista. se oli sit suu auki vähän aikaa ja toistin "nii et luetko pakkotoistoo? ku tuo paita" "en" "no sit ei maha mitään, väärä hälytys"

olin jo onessani et löysin lisää pakkislaisia..mut ei..:(

AM sanoi:
Vaikutatko Vilma-Liina hesassa ? Jos vaikutat, kävelitkö tänään mahdollisesti Helsinginsaksalaisen koulun edestä about klo 2030 ?
En vaikuta, enkä kävellyt. :)

Ite bongasin tänään Mikkelin Sport Clubilla noin klo 18 pakkispaitaisen nuoren miehen.

Eilen bongattu Sport-Heavyssa pakkislippiksinen herrashenkilö joka kyllä ilmoitti nimensä mutta en älynnyt kysyä nikkiä. TUnnusta! Ja anteeksi pieni sähläykseni kassakoneen kanssa :nolo:

Myös Makew pongattu hevissä eilissäpäivänä. Kerettiinpä siinä turista enempikin.

Mömmö sanoi:
Bongattu kuopionhallin käytävässä pakkotoisto lippis. Tunnusta!

Jos lippiksen alla oli pikkuruinen tumma hiuksinen pojanballero se olin varmaan mää :/

Vapaasielu sanoi:
Sattupas pettymys salilla.:(
Siellä joku kohtuu nuori jamppa treenaili pakkiksen t-paita päällä ja kun sen huomasin niin käväsin kysymässä et lukeeko pakkista. se oli sit suu auki vähän aikaa ja toistin "nii et luetko pakkotoistoo? ku tuo paita" "en" "no sit ei maha mitään, väärä hälytys"

olin jo onessani et löysin lisää pakkislaisia..mut ei..:(
Hih, joku on vaan vähän jännittäny kun ei kehdannu myöntää olevansa pakkislainen..;)

:evil:Hih, satuinkohan bongaamaan paljonkin pakkislaisia tänään 12-1 aikaa päivällä Mayorsilla;) Yhdellä oli ainakin pakkispaita:D

Meah sanoi:
:evil:Hih, satuinkohan bongaamaan paljonkin pakkislaisia tänään 12-1 aikaa päivällä Mayorsilla;) Yhdellä oli ainakin pakkispaita:D
Paidan omistaja ilmoittautuu ;) Nykäse ens kerralla setää hihasta. Ja oli siellä käsittääkseni ainakin muutama muu samoihin aikoihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom