Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Tänäaamuna 8:45 bongattu pakkishupparinen massamonsteri hakaniemestä hämeentieltä. Hämmästelit Hippie shaken ikkunaa ja jatkoit matkaa hallia kohden. Bussista vaan näin..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-edit- bongattu päätalon salilla (ja ilmeiseti myös tampilla ja sitten taas päätälossa... :D )

Niin ja kiitokset varmistuksesta.

Sepsis sanoi:
-edit- bongattu päätalon salilla (ja ilmeiseti myös tampilla ja sitten taas päätälossa... :D )

Minut varmaan, kun sinkoilin noiden salien väliä ansiokkaasti tänään pienten väärinkäsitysten takia :D.

Eipä kestä. Sen verran minulta pitäisi aina löytyä aikaa tulla varmistamaan, ettei tarvitse ottaa kovien sarjojen kanssa turhia riskejä, senkun pyytää vaan.

Itse bongasin päätalon salilla tänään pakkistreenikassin, mutta omistaja kertoi ainoastaan lukevansa palstaa eikä tunnustanut kirjoittelevansa tänne mitään.

Sepsis sanoi:

Mikähän tuo -edit- tuossa on? Eikö Jylliä saa kirjoittaa ja se moderoidaan pois...

Tai todennäköisemmin olen itse jotain sekoillut. :david:

Sepsis sanoi:
Mikähän tuo -edit- tuossa on? Eikö Jylliä saa kirjoittaa ja se moderoidaan pois...

Tai todennäköisemmin olen itse jotain sekoillut. :david:
Voisi olla tuo, kun pari sivua sitten eräitä palstalaisia häiritsi, kun heitä bongailtiin joka paikassa ja sitten Mike päätti, että jatkossa bongaillaan vain pakkisvaatteissa olevia palstalaisia, ettei kenenkään yksityisyys kärsi.

Ei minua tosin pätkääkään häiritsisi, vaikka tuo nimi olisi tuossa ollutkin. Minun bongaamiseni TTY:n saleilta kun nyt on melko helppoa sekä todennäköistä ja tullut ilmi muistakin yhteyksistä täällä palstalla jo useita kertoja.

No niinpä taitaa olla. Eipä ole tullut tuotakaan luettua. Pahoittelut siitä.

Ei tässä ollut tarkoitus ruveta ketään stalkkaamaan...

Sepsis sanoi:
No niinpä taitaa olla. Eipä ole tullut tuotakaan luettua. Pahoittelut siitä.

Ei tässä ollut tarkoitus ruveta ketään stalkkaamaan...
Joo, siis ei tuo minua tosiaan pätkääkään haitannut :piis:. Kunhan arvailin, miksi tuolla oli tuo -edit-. Joku salamannopea mode oli vain poistanut tuon nimimerkkini tuosta, ennenkuin ehdin edes vastata tai lukea tuota. Arvelin vain, että tuskin kovin moni muu oli viettänyt aikaansa tänään käymällä treenailemassa ensin päätalon salilla, sitten muutaman sarjan Tampilla ja sitten takaisin päätalon salilla :D .

Jylli81 bongattu tuhannen päissään Tampereen Ale-pubista tänään illalla n. klo 21 maissa.

.

.

.

No vitsivitsi ;) Selvyyden vuoksi mainittakoon, että ei nuo "julkiset" bongaukset itseäkään häiritse, sen verran hyvin tullu jo tuota anonymiteetin verhoa raotettua, mutta kun kaikki ei välttämättä ole yhtä avomielisiä, niin koitetaan pitää tämä linja. Tosin omasta mielestä kyllä ihan ok bongatun tunnustaa täällä bongatuksi tuleminen.

Emmah sanoi:
Jylli81 bongattu tuhannen päissään Tampereen Ale-pubista tänään illalla n. klo 21 maissa.
Joo :D , kiirettä meinasi pitää, mutta ehtihän sitä hirveään humalaan ja vielä selvitäkin noiden parin postin välillä, onneksi minulla on ihan supernopea maksa. Nyt jatkan taas kiltisti tenttiin lukua, kun on käyty välillä irrottelemassa.

edit:
Emmah sanoi:
Selvyyden vuoksi mainittakoon, että ei nuo "julkiset" bongaukset itseäkään häiritse, sen verran hyvin tullu jo tuota anonymiteetin verhoa raotettua, mutta kun kaikki ei välttämättä ole yhtä avomielisiä, niin koitetaan pitää tämä linja. Tosin omasta mielestä kyllä ihan ok bongatun tunnustaa täällä bongatuksi tuleminen.
Tuo on vaan siitä paha, että täällä on melkein 100 sivua bongailtu pakkislaisia ja sitten yhtäkkiä säännöt muuttuvat. Jonkun, joka ei ole ihan jokaista postia lukenut, on paha tietää siitä, että sivulla 95 tai jotain, muutettiin sääntöjä uuteen uskoon.

Jylli81 sanoi:
Tuo on vaan siitä paha, että täällä on melkein 100 sivua bongailtu pakkislaisia ja sitten yhtäkkiä säännöt muuttuvat. Jonkun, joka ei ole ihan jokaista postia lukenut, on paha tietää siitä, että sivulla 95 tai jotain, muutettiin sääntöjä uuteen uskoon.

Joku näppärä modehan voisi muuttaa tuon ketjun otsikon ;) Emmah...

pakkishuppari bongattu jyväskylän it-dynamossa eilen tiistaina. joskus kolmen aikaan.. menit sellasta kyytiä vessaan päin etten kerinnyt huudella mitään, enkä kehdannut perässäkään tulla :D

Bongattu minihameessa upealla vartalolla ja aurinkoisella hymyllä varustettu pakkislainen the clubilla eilen illalla. Siis naispuoleinen pakkislainen..

tänään klo. 12.55 kuopion keskustan truben edestä bongattu mieshenkilö jonka pusakan alta pilkisti, mikäs muukaan kuin p-paita.

Kaupalla bongattu hirveen kokonen äijä jumalattomalla hauiksella :eek:
Otettu luulot pois näyttämällä oma hauis :D

Perkele täällä ollaan ukin kanssa! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom