Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Jeu, täällä sekoillaan.. Varokaahan tuota Mömmöä kun se riehuu koko ajan...Ropittelee sen verran kovaa että aina on hirmu agret päällä!
P.S. :sivullisille: ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuopion musiikkikeskuksen parkkipaikalla bongattu Pakkishupparinen jamppa harmaan japskiauton kanssa säätämässä. Ajankohtana viime viikon perjantai.

Bongattu kuopionhallin käytävässä pakkotoisto lippis. Tunnusta!

Jay-J sanoi:
minkäs teet, Kuopio pursuaa pakkislaisia!:rock:

Jeps, tuntuu nykyään pyörivän porukkaa aika helvetisti:D Kunhan vielä hommaan pakkispaidan tässä joskus niin minuakin varmaan bongaillaan useammin.:evil:

Onko mun bongaukset jotain feikkejä?!? Kukaan ei tunnusta... Kai kukaan niistä ei sitten lue "Bongaa pakkislainen" -threadia tai ei lue koko palstaa... Höh...

Bongasin Omenan satsissa tänään 17 aikoihin jonkun tyypin jolla oli 2-3v vanha pakkispaita päällä. Esittäydy! :D

exitusletalis sanoi:
Tänäaamuna 8:45 bongattu pakkishupparinen massamonsteri hakaniemestä hämeentieltä. Hämmästelit Hippie shaken ikkunaa ja jatkoit matkaa hallia kohden. Bussista vaan näin..

Massamonsteri... :lol2:
Mursu-pahis_ se oli... :)

Eilen iltapäivällä, lähellä Kilon juna-asemaa lenkkipolulla, tuli vastaan fillarilla mies jolla oli musta t-paita varustettuna pakkiksen logolla. Olin itse kävelyttämässä neitiä ja koiraa...

Purtsi sanoi:
Eilen iltapäivällä, lähellä Kilon juna-asemaa lenkkipolulla, tuli vastaan fillarilla mies jolla oli musta t-paita varustettuna pakkiksen logolla. Olin itse kävelyttämässä neitiä ja koiraa...

Valehtelet. Se neiti repi sua talutushihnassa ja koira roikkui persauksissa.

No, kipu voi sumentaa mielen ja saada todellisuuden muuttumaan...

;)

Bongasin tänään 13.5 noin klo 17:40 hervannan k-marketissa, siis ei tapsantorilla vaan arkkitehdinkadun k-marketissa pakkishupparia yllään pitävän rautakouran. Kuka tunnustaa?

Ps. saisivat ottaa tonnekin k-kauppaan myyntiin ehrmannin rahkaa..

eddy sanoi:
Ps. saisivat ottaa tonnekin k-kauppaan myyntiin ehrmannin rahkaa..
Kannattaa kysyä henkilökunnalta, että olisiko mahdollista saada sitä sinne, itse aikanaan kysyin Tapsikselta ja kerroin, että sitä todennäköisesti kuluisi, kun sitä moni punttitreenaava syö ja kyllä sitä sitten sinne tuli. Aluksi vähän vähemmän, ilmeisesti vähän tunnusteluhengessä ja nykyään sitä on siellä yleensä aika hyvin, lähes aina löytyy hyllystä, kun sitä tarvitsee.

Kuopiohallin bongarit!

Jos joku sattuu bongaamaan henkilön joka tänään 15.5.2006 16:00-17:00 välisenä aikana varasti Kuopiohallin miesten 4. tai 5. pukuhuoneesta GASP:in mustat L-koon collegehousut, niin ilmoittakaa tähän tai privana.

Löytöpalkkio housuista 20€ tai syyllisen löytyminen housujen mukana 30€.

Kuvan housut, väri musta:

Gasp%20Jersey%20Training%20Pant.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom