Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Myönnytään taasJay-J sanoi:tänään klo. 12.55 kuopion keskustan truben edestä bongattu mieshenkilö jonka pusakan alta pilkisti, mikäs muukaan kuin p-paita.
Jay-J sanoi:minkäs teet, Kuopio pursuaa pakkislaisia!
exitusletalis sanoi:Tänäaamuna 8:45 bongattu pakkishupparinen massamonsteri hakaniemestä hämeentieltä. Hämmästelit Hippie shaken ikkunaa ja jatkoit matkaa hallia kohden. Bussista vaan näin..
Purtsi sanoi:Eilen iltapäivällä, lähellä Kilon juna-asemaa lenkkipolulla, tuli vastaan fillarilla mies jolla oli musta t-paita varustettuna pakkiksen logolla. Olin itse kävelyttämässä neitiä ja koiraa...
Kannattaa kysyä henkilökunnalta, että olisiko mahdollista saada sitä sinne, itse aikanaan kysyin Tapsikselta ja kerroin, että sitä todennäköisesti kuluisi, kun sitä moni punttitreenaava syö ja kyllä sitä sitten sinne tuli. Aluksi vähän vähemmän, ilmeisesti vähän tunnusteluhengessä ja nykyään sitä on siellä yleensä aika hyvin, lähes aina löytyy hyllystä, kun sitä tarvitsee.eddy sanoi:Ps. saisivat ottaa tonnekin k-kauppaan myyntiin ehrmannin rahkaa..