Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Mike sanoi:
Kuopio on niin pieni mesta, että sen asukkaista 90% on pakkiksen vippejä, loput selaa Suomi24:ää

Aika nakki kun 80 000 vippiä on pelkästään kuopiosta perkele! Helsingissä on niin paljon RUOTTALAISIA että 85% helsinkiläisistä selaa vain ruotsinkielistä palstaa. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakko laittaa tänne vaikka ei ollutkaan pakkiskamat päällä.

Mäyräkoira ja meikäläinen bongasivat toisensa kerrostalon hississä. Sattumalta tuli puhetta treenailusta ja sitä kautta mimmimiitistä :) Ollaan naapureita perhana :rock:

Tänään n.17.30) bongattu mieshenkilöllä pakkispaita matkalla kaupungista Hakikseen, siinä sillan alkupäässä. Harjutorin saunan pesijällä muuten kans pari viikkoa sitten ko. tilpehööriä.

Bongattu eilen viiden jälkeen Mikkelin Sport Clubin "kellarissa" pakkis-paitaan pukeutunut nuorimies. :)

Bongattu pakkis-paitainen, mustiin pukeutunut nuori mies, joka kuunteli keskittyneesti musiikkia metrossa n. klo 17.30 tänään! Jäit pois steissillä... Oi paljasta itsesi!;)

Lemon sanoi:
Bongattu pakkis-paitainen, mustiin pukeutunut nuori mies, joka kuunteli keskittyneesti musiikkia metrossa n. klo 17.30 tänään! Jäit pois steissillä... Oi paljasta itsesi!;)
Mä se olin todennäkösesti. Kävin hakee Tiketistä lipun. Ei mitään hajua kuka olit kun "kuuntelin niin keskittyneesti musiikkia".

Eilen Lutakossa SubUrban Triben keikalla bongattu pitkälettinen Pakkis-paitaan sonnustautunut mieshenkilö!

Tupla-J sanoi:
Ultimecia bongas meitsin Carpathian Forestin keikalla.

Kyllä se kalju aika hyvin heiluu :D.

Ai joo, olin muuten elämäni ensimmäisillä treffeillä!! :haart:

Ja perkeleen kova keikka. Voiko tässä nyt muuta enää sanoa?

suortti sanoi:
Mäkin bongasin. En vaan kehannu sanoo mitään fiksua, kun se sun kaveris oli niin pelottava :david: .
Häh, Mikael vai (se tatuoitu, paljon pienempi sälli)? Ei se pure. Muut mun kaverit siinä oli Hornan vokalisti ja Kaisun eksä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom