Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Bongattu Steissillä tänään klo 15.45 pitkähkö, harteikas mieshenkilö Pakkiksen lippiksessä ja paidassa. Kaverilla oli kiire pois makkarakioskin läheisyydestä, melkein jäin alle. Kukakuka?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä saatoin olla se joka Elmukelmun kanssa kyyläili toisiaan :D
Ja Paholainen tais olla se joka melkeen jyräsi Ultimecian.

Pakkispaita bongattu Kokkolan English Pubissa viime viikon torstaina (kai) neljän viiden aikoihin.

Eilen pongattu pakkislainen makasiineilla siinä 1-2 välis yöllä...-Hiljaisempi (eli vittuuntuneempi ku herätetellään virka-apuun) vartija:hyper:

Ja luultavasti sama Subaru bongattu eilen Nallikarissa! Liekkö ollu joku Pakkislainen kuskina?? ;)

Minähän se (myös siellä nallikarissa)! :) En kyllä muista mistä oon ollu tulossa ja miksi... :D Salilta varmaan..:rolleyes:

(Pikkasen muuttu ulkonäkö kun vaihto tänään kesätassut alle. Käyn pistää kohta kuvan tonne Millaisia vanteita teillä on-juttuun. Käyhän vilasee!:) )

mölliskö sanoi:
Minähän se (myös siellä nallikarissa)! :) En kyllä muista mistä oon ollu tulossa ja miksi... :D Salilta varmaan..:rolleyes:

(Pikkasen muuttu ulkonäkö kun vaihto tänään kesätassut alle. Käyn pistää kohta kuvan tonne Millaisia vanteita teillä on-juttuun. Käyhän vilasee!:) )

Heh, ajattelin vaan kun kuitenkin Kajaanin suunnalta olit ajelemas, et pitempikín reissu :) Joo, se sun sali sit vissiin sijaitsee Kajaanissa! :D Jeps, menevän näköinen peli. :haart:

arpa80 sanoi:
Powerhousu bongattu Tammelan Panchovillassa.

Et vissiin sitten kovin tarkkaan lukenut keskustelua tuossa ylempänä? Äkkiseltään valotettuna voin kertoa, että tarkoitus on jatkossa bongata ainoastaan pakkisreleitä, ei huudella koko kansalle muiden menemisiä ja tulemisia.

Viitsu sanoi:
Paholainen tais olla se joka melkeen jyräsi Ultimecian.

Joo, oli niin kiire sua tapaamaan sua että nätit punttimimmitkin oli vaan tiellä... :love:

:jahas:

Faidra sanoi:
Etkä tullut sitten juttelemaan? Yhyy! :(
Hööö, määki koko illan ollu tuos paikas, varmaan kyllä olisin tunnistanu jos nähny olis :|

edit: jahas, tässä tuli jotain sääntöjä lisää. No en tässä paljastanut kuin oman sijaintini tuolloin.

Oulussa

Bongattu joku pakkispaita päällä Limingantullin Mäkkärissä.

Tämä liha ei tottele kuria paita päällä..

14.46 kuopiossa bongattu pakkispaita (miespuoleinen) käveleksimässä tulliportinkatua kohti puistokatua...

Mukana ol semmonen tummahiuksinen naishenkilö.

Hieman myöhässä tulee, perjantai 28.4. klo 16-17.00 Itäkeskuksessa siinä Tallinnan aukiolla (tjsp) oven suussa seisoskeli taistelija P-pipo päässä.

Olin niin ajatuksissani, että taisin vaan tuijottaa P:tä tajuamatta edes moikata.

Net Virgin sanoi:
14.46 kuopiossa bongattu pakkispaita (miespuoleinen) käveleksimässä tulliportinkatua kohti puistokatua...

Mukana ol semmonen tummahiuksinen naishenkilö.
Hephep. Myöhän siinä oltiin tyttöystävän kanssa kippailemassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom