Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Tytteli sanoi:
Jos en nyt ihan väärin nähnyt, niin bongasin eilen Tampereen Onnelassa Faidran ja Pullan...:D
Etkä tullut sitten juttelemaan? Yhyy! :( Faidra lähti kesken illan kotiin henkihieverissä... siitepölyallergia+paksu savu+tanssiminen = huono yhdistelmä.

Mä bongasin eilen Emmahin ja Fättiksen Onnelan jonosta... tytöt oli hyvässä etukenossa ja menomono selkeästi ylinopeuden rajoilla. ;)

Tänään bongattiin Hömppä ja Hömpän Herra X avobemulla Hämeensillalla! Oisin soittanu että pääseekö kyytiin mutta en ollutkaan tallentanu Hömpän numeroa puhelimeeni... blondi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
TOB sanoi:
Bongattu Leelucky ja YhtäHauista tuossa Mempparin edessä n. 21-> Molemmat GASP:n takit päällä... Paikka JKL

Luulen tehneeni saman bongauksen joskus 1-2 aikaan jonku irkkupubin lähellä, saatoin kyl nähä omianiki :kippis1:

Hummerivirta sanoi:
Pahis_ (?) bongattu eilen kaivarissa :D Juotiin skumppaa ja turistiin turhia :kippis1:

Joo, kiitti vaan skumpasta :kippis1:

Spangi bongattu örveltämässä SLL Watereilla Seinäjoella!

Tää ei varsinaisesti oo bongaus kun en muista oikeestaan mitään, edes kasvoja. Mutta, oli kävelemässä kaveriporukassa Turussa Sevillasta Barbiin päin kun joku kuuli kovaäänisen metelöintini Captains of Crush -puristimista. :jahas:

Tuli juttelemaan ja sanoi vetelevänsä #2:lla ~20 sarjaa, ja että #3 jää puolen sentin päähän. Siinä vertailtiin tuloksiamme hetken ja kysäisin sitten soittaako Pakkotoisto kelloja, ja vissiin hän esittäytyikin mutta en muista nikkiä. Kauaa ei jaksanu mun höpinöitäni kuunnella enkä syytä, oli meilläkin "kiire" baariin... :)

Bongattu perjantaina s-marketin edestä pakkotoisto huppari ja metal collegehousut, kuopiossa, haapaniemellä. Tunnusta.

Faidra sanoi:
Mä bongasin eilen Emmahin ja Fättiksen Onnelan jonosta... tytöt oli hyvässä etukenossa ja menomono selkeästi ylinopeuden rajoilla. ;)

Eheiii pidä paikkaansa alkuunkaan :D siis tuo "hyvässä etukenossa"...:)

Onnelan jonossa kyllä, ja sitä pidemmälleppä ei sitten koskaan päästykään...... :curs:

Fättis sanoi:
Faidra sanoi:

Eheiii pidä paikkaansa alkuunkaan :D siis tuo "hyvässä etukenossa"...:)
Sitähän mäkin, tuossa vaiheessahan oltiin oikeastaan selvinpäin, mutta Faidra tais painella menemään ohi niin vauhdilla, että tuli hätäinen diagnoosi.
Onnelan jonossa kyllä, ja sitä pidemmälleppä ei sitten koskaan päästykään...... :curs:
Sitä tikulla silmään, joka... :jahas: Tosin suosittelisin ovihenkilökunnalle hieman parempaa tilannetajua, vaikka onhan se tietty selvä, että vappuna siinä tulee jos jonkinlaista hiihtäjää vastaan. Ja aika varmaa on myös se, että palaan takaisin vanhaan käytäntöön, että yleisinä juhlapäivinä en enää viihteelle lähde. Sillon tuntuu olevan pinna tiukalla niin poket kuin yleinen juhlakansa.

EDIT: Bongattu Melly ja Gippin myös sunnuntaina. Tosin musta tää alkaa vähitellen menettää merkityksensä koko bongaus-ketju. Ihmiset ehkä haluaa säilyttää jonkinlaisen yksityisyytensäkin, joten oisko ideaa kirjata tänne pelkästään Pakkis-kamat päällä nähdyt bongaukset.

Emmah sanoi:
Tosin musta tää alkaa vähitellen menettää merkityksensä koko bongaus-ketju. Ihmiset ehkä haluaa säilyttää jonkinlaisen yksityisyytensäkin, joten oisko ideaa kirjata tänne pelkästään Pakkis-kamat päällä nähdyt bongaukset.[/B]

Kannatan!!!!1!!:piis:

Emmah sanoi:
EDIT: Bongattu Melly ja Gippin myös sunnuntaina. Tosin musta tää alkaa vähitellen menettää merkityksensä koko bongaus-ketju. Ihmiset ehkä haluaa säilyttää jonkinlaisen yksityisyytensäkin, joten oisko ideaa kirjata tänne pelkästään Pakkis-kamat päällä nähdyt bongaukset.

Kyllä. Mua ei ainakaan kiinnosta koko kansalle netissä kuulutella, että missä oon ollu ja mitä tehny. Ei tässä ny mitään JussiAhteita kuitenkaan olla.

Emmah sanoi:
Tosin musta tää alkaa vähitellen menettää merkityksensä koko bongaus-ketju. Ihmiset ehkä haluaa säilyttää jonkinlaisen yksityisyytensäkin, joten oisko ideaa kirjata tänne pelkästään Pakkis-kamat päällä nähdyt bongaukset.

Moon kans samaa mieltä.

:offtopic: mutta onko Jyväskylä tosiaan pieni paikka vai onko yhtä#hauista & leelucky noussu ko.kaupungin pintaliitoon ku tuntuu et joka toinen bongaa ne :D

pakkislaisia kaupunki täynnä,aina joku bongaamassa eikä kukaan tuu silti koskaan esittäytymään:( Hauvis tosiaankin asuu keskustassa ja mä puolestani eksyn aina aerobisilla keskustaan ja sportheavyyn:nolo: ei ihme et meitä bongaillaan:rolleyes:

Emmah sanoi:
EDIT: Bongattu Melly ja Gippin myös sunnuntaina.

Bongattu Emmah ja Fättis Onnelan jonossa sekä aamuyöllä hesessä :) .
Sattui tää uusi pakkislainen olemaan Mellyn ja Gippinin seurassa. Jäi vaan esittelyt hoitamatta :) .

Jos nyt jatkossa bongattaisiin ainoastaan niitä pakkiskamppeita. On meinaan yksityisyys hieman koetuksella tässä nykyisessä threadissa.

Jes hyvä päätös :thumbs: Kyllä onkin vähän jurppinu kun missä ikinä liikkuukin niin siitä saa lukea täältä ja vielä Leeli on pistäny perään viestiä että "huomasitko sut on bongattu koulumatkalla, kävelykadulla tms..." :rolleyes: h0hh0ij00

tai sit täytyy vaan liikkua undercover, jännitystä elämään katsokaas ;) Madonnalla oli viikset ja silinterihattu naamiona. Mitä kummaa keksii yhtä#hauista;)

Bongaus x 2:

1. Eilen illalla noin 19.00 bongattu n. 20 vuotias vaaleatukkainen tytteli Pakkislippis päässä työntämässä lastenrattaita Herttoniemenrannassa
  2. Tänään klo. 15.10 A-junassa, helsingin päässä n.30 vuotias mies Pakkishuppari, farkut ja selkäreppu. Katseemme kohtasivat lippuaulassa... :nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom