Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään bongattu Pakkis-paitaan pukeutunut mieshenkilö Oulun Kaakkurin Sittarissa klo 15:30-16:00 kieppeillä. Seuranasi taisi olla ruskeat pitkät hiukset omaava naishenkilö.

Eilen 29.04 bongattiin Maikkeli, Zannaz, Bisley ja Virtamo -luonnollisesti- pakkiskaupasta :D. Sitä ei kyllä varsinaisesti voi sanoa bongaamiseksi, mutta tässä tapauksessa kaikki lasketaan. Sain vielä kuvankin nimmarilla varustettuna Bisleyltä :nolo: .

Tänään 30.04 bongattiin Hulkki, Kalimero ja Maikkeli Mayorsilta. Ja tietysti Sinjam :D.

suortti sanoi:
Noh, ois pitäny käydä myöhemin, niin oisin nähny Hulkinkin livenä.
Tänään näin kaupalla Zannazin ja jonkun sällin joka liittyi VIP:ksi (en muista nickiä, vaikka kuulin sen).

Lesotan tässä samalla, että MIKE otti tänään mun kameralla valokuvan musta ja Nyyssölästä, jes.

Pahoittelen friikkiä shoppausta, mutta jollakin mun naama oli peitettävä :D .

edit: tähän mitään kuvaa ihan heti saatukkaa
edit2: noni

Muistutatte toisianne (parta)!!! Mulle kameraa kai tyrkytettiin aluksi mutta onneksi Mike otti ammatillisin elkein hienon kuvan.

Bongattu Leelucky ja YhtäHauista tuossa Mempparin edessä n. 21-> Molemmat GASP:n takit päällä... Paikka JKL

Pari tuntia sitten bongattu hullussa sievessä pakkislainen Kuopion torilta. Ei ruvennu tunnustamaan nikkiä liian humalatilan takia:D

Handa sanoi:

Hohoho!! Tainu hapan maistua poseidonille:D .
Onkohan toi reenannu joskus???

Tossa kuvasarjassa on muitakin otoksia :rock:

jhulmi bongattu kaupassa.

äsken joku pakkishuppari vappukulkueen vieressä sohwin edustalla.. kattelin parvekkeelta menoa ja meininkiä..

Johan sanoi:
Muistutatte toisianne (parta)!!! Mulle kameraa kai tyrkytettiin aluksi mutta onneksi Mike otti ammatillisin elkein hienon kuvan.
Sun on täyty olla se tyyppi, jolla oli musta kauluspaita. Mikassa oli niin paljon nähtävää, että saatto joku sivullinen jäädä huomaamatta :) .

Pahis_ (?) bongattu eilen kaivarissa :D Juotiin skumppaa ja turistiin turhia :kippis1:

Jos en nyt ihan väärin nähnyt, niin bongasin eilen Tampereen Onnelassa Faidran ja Pullan...:D

Pakkis-huppari bongattu tänään Jyväskylässä kävelemässä kirkkopuiston vierestä kolmen maissa. Jhulmi tais olla Pakkis-lippis päässä liikenteessä Kävelykadulla, en oo varma...

edittiä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom