Reijo sanoi:Jos paita oli valkoinen niin saattaapi olla nimimerkki dax- irc-galleriasta. Sais perhana palauttaa paidan mulle :D
Mysteeri selvitetty :D kyllä se tuolta näytti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Reijo sanoi:Jos paita oli valkoinen niin saattaapi olla nimimerkki dax- irc-galleriasta. Sais perhana palauttaa paidan mulle :D
Yhtä#Hauista sanoi:Jos joku bongaa vielä minut Jyväskylässä ajamassa fillarilla niin älkää nyt s****na tänne siitä ENÄÄ raportoiko:evil:
Asun keskustassa ja olen aseistettu:evil::curs:
suortti sanoi:Noh, ois pitäny käydä myöhemin, niin oisin nähny Hulkinkin livenä.
Tänään näin kaupalla Zannazin ja jonkun sällin joka liittyi VIP:ksi (en muista nickiä, vaikka kuulin sen).
Lesotan tässä samalla, että MIKE otti tänään mun kameralla valokuvan musta ja Nyyssölästä, jes.
Pahoittelen friikkiä shoppausta, mutta jollakin mun naama oli peitettävä :D .
edit: tähän mitään kuvaa ihan heti saatukkaa
edit2: noni
TOB sanoi:Bongattu Leelucky ja YhtäHauista tuossa Mempparin edessä n. 21-> Molemmat GASP:n takit päällä... Paikka JKL
Handa sanoi:Bongattu...tällänen.
Sun on täyty olla se tyyppi, jolla oli musta kauluspaita. Mikassa oli niin paljon nähtävää, että saatto joku sivullinen jäädä huomaamatta .Johan sanoi:Muistutatte toisianne (parta)!!! Mulle kameraa kai tyrkytettiin aluksi mutta onneksi Mike otti ammatillisin elkein hienon kuvan.