mappana sanoi:Kuka pakkislainen on ownannu partiotytön? :D
http://irc-galleria.net/view.php?nick=katinnka&image_id=25505507
Kaverihan se
irc-galleriassa nimimerkillä rolf- ja vaikuttaa tällä palstalla vain lukijana.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mappana sanoi:Kuka pakkislainen on ownannu partiotytön? :D
http://irc-galleria.net/view.php?nick=katinnka&image_id=25505507
irc-galleriassa nimimerkillä rolf- ja vaikuttaa tällä palstalla vain lukijana.Oikeaan osuit, minäpä siellä ähersin.groan sanoi:Bongattu eilen salilla pakkis reenilaukku. Tais olla Trinity.
Lol, eipä ollut "standin mainostaja tyttö" kuin Boosman Fitness Classicin voittaja Mimmi Jokinen, ja se ruskeanaamainen kaveri mun vieressä Classic Bodybuildingissa jo pariin otteeseen kilpaillut ironteme. Eli hyvin olet mut onnistunut sieltä kilpabodyurheilijoiden välistä löytämään. :DAM sanoi:Hulkki bongattu Ruoholahdessa klo 1735 Leaderin standilla. Olikohan standin mainostaja tyttökin palstalaisia ?
Hulkki sanoi:Lol, eipä ollut "standin mainostaja tyttö" kuin Boosman Fitness Classicin voittaja Mimmi Jokinen, ja se ruskeanaamainen kaveri mun vieressä Classic Bodybuildingissa jo pariin otteeseen kilpaillut ironteme. Eli hyvin olet mut onnistunut sieltä kilpabodyurheilijoiden välistä löytämään. :D
Jouhana sanoi:Haukkari bongattu jyväskylässä ajamassa fillarilla hirveää vauhtia kävelykatua pitkin.Kourumäkikin tuli vastaan samalla reissulla.
Mua kiinnostais myösBasher sanoi:Bongailin tossa pari päivää sitten mäkelänrinteen kuntosalilla pakkispaitaan pukeutuneen bodarin. Kuka tunnustaa?

Basher sanoi:Bongailin tossa pari päivää sitten mäkelänrinteen kuntosalilla pakkispaitaan pukeutuneen bodarin. Kuka tunnustaa?
bod sanoi:pongattu pakkispaita tänään lohjan neidonkeitaan salilla :D
.:thumbs:walle sanoi:Saatoin olla minä...just muutin lohjalle ja piti "korkata" uusi sali.Hinta/laatusuhde siellä aika hyvä.
Noh, ois pitäny käydä myöhemin, niin oisin nähny Hulkinkin livenä.Mike sanoi:Hulkki bongattu kaupalla puolen tunnin ajan juuri.