Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
groan sanoi:
Bongattu eilen salilla pakkis reenilaukku. Tais olla Trinity.
Oikeaan osuit, minäpä siellä ähersin.

No nytpä hokasin sunkin nimimerkin, kun en sitä millään saanu päähäni, oon katsonu vaan että tuutu naama ja pakkikselta :D

Haukkari bongattu jyväskylässä ajamassa fillarilla hirveää vauhtia kävelykatua pitkin.:) Kourumäkikin tuli vastaan samalla reissulla.

Pt-gymillä pongattu Pakkis-kassin omaava maastohousuinen kaljupää!

AM sanoi:
Hulkki bongattu Ruoholahdessa klo 1735 Leaderin standilla. Olikohan standin mainostaja tyttökin palstalaisia ?
Lol, eipä ollut "standin mainostaja tyttö" kuin Boosman Fitness Classicin voittaja Mimmi Jokinen, ja se ruskeanaamainen kaveri mun vieressä Classic Bodybuildingissa jo pariin otteeseen kilpaillut ironteme. Eli hyvin olet mut onnistunut sieltä kilpabodyurheilijoiden välistä löytämään. :D

Hulkki sanoi:
Lol, eipä ollut "standin mainostaja tyttö" kuin Boosman Fitness Classicin voittaja Mimmi Jokinen, ja se ruskeanaamainen kaveri mun vieressä Classic Bodybuildingissa jo pariin otteeseen kilpaillut ironteme. Eli hyvin olet mut onnistunut sieltä kilpabodyurheilijoiden välistä löytämään. :D

Perkeles mä "tiesin", että se oli se http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1053305&postcount=40, ei vaan tullut sillon sen nimeä mieleen. Jotain tuli Mimmin kanssa siinä puhuttua aikaa tappaessa.

Meripuistotiellä tuli vastaan pakkislippispäinen tummahiuksinen naishenkilö pyörällä. Meni niin nopeasti ohi etten ehti silmiä räpäyttää. Kello näytti 2000 tasan. Oli menossa Vattuniemeen päin. MYÖNNÄ! SINUT ON NÄHTY!

Olin tekemässä alkulämmittelyjä soutulaitteessa Kupittaan urheiluhallilla kun siellä yläkerrassa soutulaitteiden ohitse kulki n. klo 17 pakkotoisto-sheikkeriä kantava mieshenkilö jolla oli valkoinen takki jonka selkäpuolella olikos CCCA (tai vastaava :D )-kirjainyhdistelmä...PALJASTA ITSESI!Taisin tuijottaa ihmeellisen näköisesti sua koska yllätyin vaan niin paljon pakkotoisto-sheikkerin näkemisestä,hehe!

Jouhana sanoi:
Haukkari bongattu jyväskylässä ajamassa fillarilla hirveää vauhtia kävelykatua pitkin.:) Kourumäkikin tuli vastaan samalla reissulla.

Jos joku bongaa vielä minut Jyväskylässä ajamassa fillarilla niin älkää nyt s****na tänne siitä ENÄÄ raportoiko:evil: :wanha: :lol2:

Asun keskustassa ja olen autoton:thumbs:

Basher sanoi:
Bongailin tossa pari päivää sitten mäkelänrinteen kuntosalilla pakkispaitaan pukeutuneen bodarin. Kuka tunnustaa?

Jos paita oli valkoinen niin saattaapi olla nimimerkki dax- irc-galleriasta. Sais perhana palauttaa paidan mulle :D

Mike sanoi:
Hulkki bongattu kaupalla puolen tunnin ajan juuri.
Noh, ois pitäny käydä myöhemin, niin oisin nähny Hulkinkin livenä.
Tänään näin kaupalla Zannazin ja jonkun sällin joka liittyi VIP:ksi (en muista nickiä, vaikka kuulin sen).

Lesotan tässä samalla, että MIKE otti tänään mun kameralla valokuvan musta ja Nyyssölästä, jes.

Pahoittelen friikkiä shoppausta, mutta jollakin mun naama oli peitettävä :D .

edit: tähän mitään kuvaa ihan heti saatukkaa
edit2: noni

Liitteet

• freakshow.jpg
    freakshow.jpg
    105,4 KB · Katsottu: 203

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom