Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Cassu sanoi:
Taisin bongata (ilmeisesti?) Muumineidon äsken Turun Satsilla. Aivan varma en ole, mutta jos se punapöksyinen neito olit sinä, niin tunnusta :) .

Nyt piti kyllä kelata muistia taaksepäin kun nämä päivät menevät niin äkkiä :) Ja kyllähän mä silloin lauantaina kävin salilla, mutta vasta neljän aikaan. Ja muistaakseni mulla oli mustat housut päällä, joten bongasit varmaan kadonneen kaksoseni :D

Edit: Käytkö muuten ihan säännöllisesti Satsilla? Olis kyllä tosi kivaa jos sinne olisi eksinyt joku muu pakkismimmikin :)

Muumineito sanoi:
..joten bongasit varmaan kadonneen kaksoseni :D

Edit: Käytkö muuten ihan säännöllisesti Satsilla? Olis kyllä tosi kivaa jos sinne olisi eksinyt joku muu pakkismimmikin :)

No höh, olin jo melkein varma bongauksestani :D. Satsilla olen treenannut viime syksystä lähtien, yleensä käyn aamuisin. Pitää siis vaan jatkaa bongausyritystä :).

leoko sanoi:
Pakkishuppari bongattu Rukalla hissipojalla to 20.4. joskus aamukymmeneltä Saaruan ala-asemalla.
Shiiit, meikähän se oli. Oli vähän säätämistä just se aamu kun pomo soitti että pitääkin laittaa toinen hissi kiinni ja toinen auki. Siinä sitten yksin pyörittelin hetken kahta hissiä. Oli toiseksi viimeinen työpäivä ja yritin muka välttää kaikkea ylimääräistä tekemistä (ihan niinkuin en muutenkin yrittäisi..) :rolleyes:

Bongattu pyöräilevä pakkispipo Oulun asematunnelissa joskus yhden aikaan iltapäivällä.

Vidus sanoi:
Näin on päässy käymään. On muuten näkönen tuo sinun avatari :D No joo... Kerkesit ensin ko meni niin pirun pitkään tentissä taas.
No joo, meikä oli viikonlopun rasituksen jälkeisissä tunnelmissa, joten jutustelu "saatto" olla hieman vajaata.. :)

Bongattu mustaa pakkispaitaa pitävä jässikkä Alajärven Woimanpesässä. Kehuin sun paitaa :P

Tänään metrossa itäänpäin, kuuden jälkeen, ehana, blondi, treenikassin kanssa, pakkotoisto(?!) mies...jäit Sörkassa?
Kuka olet, tulisitko miehekseni? :love: :nolo: ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom