Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
W0000t!Elmukelmu sanoi:Bongattu koko Pakkiksen kauppa Salatuissa Elämissä
Elmukelmu sanoi:Bongattu koko Pakkiksen kauppa Salatuissa Elämissä
Integrandi sanoi:Taitaa olla . Noi jaksothan tulevat jollain vuoden viiveellä
Mike sanoi:W0000t!
Onko kellään sitä jaksoa koneella? (vitut, kukaan ei VARMAAN tunnusta)
Pakko nähdä!!Jusushi sanoi:Tulee lauantaina uusintana klo 11.35.
Annie Stark sanoi:PunttiBertta bongattu eilen yliopistolla kopioimassa ahkerasti koulujuttuja! On vaan tyttö kiristynyt niin huisina, ettei meinaa edes tunnistaa:thumbs: Näillä leveysasteilla pakkislainen on harvinaista herkkua(vrt tre):D
TJJ sanoi:Äläs nyt.. Bongasin eilen ace-oo-:n Rovaniemellä.. Ja tänä aamuna myös..
Joo taisin olla minä enkä minä mitenkään pahalla sanonut . Itselläni vaan kerran käynyt kisoissa kyykyn lämmittelyssä niin, että lähdin ottamaan lämmittelysarjaa 140 kilolla jonkun toisen kilpailijan jälkeen enkä huomannut varmistaa, että tangon päissä olisi lukot.eddy sanoi:Nyt vasta, kun satuin kattomaan jylli81:n kuva-threadin, tajusin, että oon bongannu hänet jo monesti koululla.
Viimeks tais olla viime viikolla salilla kun olin kyykkäämässä ja jylli81 tuli sanomaan sarjan jälkeen, että "laitahan lukot ei painot putoa"
Saatto olla minä, paitsi että tukkaa mulla on ehkä puolisen senttiä. Aika ja paikka on ainakin about samat.quaz sanoi:Perjantai-ilta (eilen) oisko 18 ja 20 välillä Kaivokadulla p-paita paistoi tummatukkaisen äijän nahkatakin alta.