Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Bongattu koko Pakkiksen kauppa Salatuissa Elämissä :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Integrandi sanoi:
Taitaa olla :anssi: . Noi jaksothan tulevat jollain vuoden viiveellä

Eipä muuten ole , siellähän se paistoi ja taisi olla peräti vielä siitä uudesta kaupasta :rolleyes:

..asiasta jo tuonne toiseenkin trediin kerkesin mainita ..

Annie Stark sanoi:
PunttiBertta bongattu eilen yliopistolla kopioimassa ahkerasti koulujuttuja! On vaan tyttö kiristynyt niin huisina, ettei meinaa edes tunnistaa:thumbs: Näillä leveysasteilla pakkislainen on harvinaista herkkua(vrt tre):D

Äläs nyt.. Bongasin eilen ace-oo-:n Rovaniemellä.. :) Ja tänä aamuna myös..

TJJ sanoi:
Äläs nyt.. Bongasin eilen ace-oo-:n Rovaniemellä.. :) Ja tänä aamuna myös..

Heräsikö se sun vierestä? :jahas:

Itsekin bongasin TJJn ja Aceoon päivällä, olivat ilmeisesti käyneet lapissa poroilemassa.

Jossain Roin Hemingwayssa näkyi kaljupäisellä äijällä musta takki, jonka selässä punainen "P" pakkistyylillä kirjoitettuna.
Eikä ollut huppari. Joku halpa kopio?? :)

eddy sanoi:
Nyt vasta, kun satuin kattomaan jylli81:n kuva-threadin, tajusin, että oon bongannu hänet jo monesti koululla.
Viimeks tais olla viime viikolla salilla kun olin kyykkäämässä ja jylli81 tuli sanomaan sarjan jälkeen, että "laitahan lukot ei painot putoa" :)
Joo taisin olla minä enkä minä mitenkään pahalla sanonut :). Itselläni vaan kerran käynyt kisoissa kyykyn lämmittelyssä niin, että lähdin ottamaan lämmittelysarjaa 140 kilolla jonkun toisen kilpailijan jälkeen enkä huomannut varmistaa, että tangon päissä olisi lukot.

Ei muuta, kuin tanko niskaan, taka-askelet ja sivuaskelet asennon levittämiseksi. Kun olin saanut jalka-asennon oikeaan leveyteen, niin tuntui, kuin joku olisi törmännyt tankoon toiselta puolelta ja tanko lähti kallistumaan. Ei siinä sitten mitään ehtinyt tehdä, ennenkuin toiselta puolelta kiekot tulivat ryminällä alas ja heti perään toiselta puolelta. Onneksi kukaan ei jäänyt alle. Tuon jälkeen hävetti kyllä aika paljon ja kieltämättä sivullisille oli pieni vaaratilanne. Tuon takia lähinnä taisin mainita siitä painojen valumisesta, ettei muut joudu tekemään samoja mokia, kuin itse on tullut tehtyä.

Tänään klo.16 pakkis kaupalla pari punttimimmiä joista toinen osti patukkaa ja kertoi kisaavansa huomenna boosmanissa. Olin se vaalea tukkainen ujo poika joka toivotti onnea. En saanut suutani auki kysyäkseni sitä nikkiä... :nolo:

Tänään klo. 15:25 nähtiin Hervannan keskustassa, Lindforsinkadun ja Insinöörinkadun risteyksessä, parrakas pakkishupparinen mies matkalla kohti Tapsantoria.

jyväskylässä nähty tänään noin kello 21.00 pakkis huppari päällä oleva miespuolinen henkilö ulkoiluttamassa koiraa kangaslammella matkalla ilmeisesti sulkuun päin? Meikäläisen ensimmäinen bongaus vihdoin.:D

Battle bongattu tänään kangasalla, suoraman liikuntahallissa tekemässä selkäjumppaa!!!

Perjantai-ilta (eilen) oisko 18 ja 20 välillä Kaivokadulla p-paita paistoi tummatukkaisen äijän nahkatakin alta.

quaz sanoi:
Perjantai-ilta (eilen) oisko 18 ja 20 välillä Kaivokadulla p-paita paistoi tummatukkaisen äijän nahkatakin alta.
Saatto olla minä, paitsi että tukkaa mulla on ehkä puolisen senttiä. Aika ja paikka on ainakin about samat.

Taisin bongata (ilmeisesti?) Muumineidon äsken Turun Satsilla. Aivan varma en ole, mutta jos se punapöksyinen neito olit sinä, niin tunnusta :) .

Ehkä bongattu Krusifiksi Oulun City biljardissa eilen... Mikä vitun ikinä päivä eilen olikaan, vissin perjantai...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom