Minä se taisin siellä alakerrassa samassa pöydässä jonkun aikaa poristaBonehead sanoi:Minuthan te taisitte bongata sieltä :kippis1:
Kukas pakkislainen oli sunnuntaina mun kans samassa pöydässä hevimestassa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä se taisin siellä alakerrassa samassa pöydässä jonkun aikaa poristaBonehead sanoi:Minuthan te taisitte bongata sieltä :kippis1:
Kukas pakkislainen oli sunnuntaina mun kans samassa pöydässä hevimestassa?
No olipas ylläri bongaus :DMeah sanoi:Hummerivirta bongattu Keuda-talossa:D
:lol2:
Hummerivirta sanoi:No olipas ylläri bongaus :D
Itekkin bongasin saman hepun.Goldust sanoi:Lappeenrannassa Platinumilla bongattu silmälasipäinen pakkispaitanen mies reenailemassa tuossa viiden aikaan tänään.
Törppö sanoi:Ja Platinumilla joku pakkishupparilainen nuohosi nurkassa jotain.. tarttee mennä ens kerralla kattomaan mitä siellä hyllyssä oikein oli.. ;)
Mike sanoi:Maanantaina bongattu Roinaforum-paitainen soturi Tennarissa.
Joo, ei ihan joka ukolla noita paitoja enää ole.Sumu sanoi:Tuo alkaa olla jo niitä harvinaisia bongauksia. Klassikko suorastaan.
Mike sanoi:Joo, ei ihan joka ukolla noita paitoja enää ole.
Kuin myös!! Omani alkaa olemaan hien ja kusen polttama reikäinen rätti kohtapuoleen. joskus tulee silti reenialtua sen kanssa.Sumu sanoi:Mä en luopuis kirveelläkään tuosta omasta keräilyharvinaisuudestani. Edelleen, it's a classic!
Mike sanoi:Old school ukot vetää roinaforum paidalla.
Mike sanoi:Old school ukot vetää roinaforum paidalla. Itsellä on 2 eri versiota siitä.
Mike sanoi:Old school ukot vetää roinaforum paidalla. Itsellä on 2 eri versiota siitä.
Melly sanoi:Juu eikä vaan ukot. Kyllä mää ainakin jumppaan säännöllisesti omani kanssa vaikka se aika räjähtänyt alkaakin oleen.