Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
MerZi sanoi:
Joo hirveesti en oo törmäillyt, vain mutaman mimmin tiedän ja miittiä kehitellään hiljalleen. Olis mukava järkkäillä ihan yleinen pakkis-miitinki jos täältä lähiseudusta nyt löytyy innokasta porukkaa. Minä oon tämmönen "puuhamiesnainen", aina pitäis jotain olla järjestelemässä.. Mut tuo olis ihan ajattelemisen arvoinen juttu! Organisaattori löytyy kyllä jos joskus aletaan jotain tuommosta miettimään. :)
Ilmoittaudun kuopiolaisena :)

Minulla taitaa olla (liian) usein pakkispaita päällä, ihmiset alkavat luulemaan pakkotoistoa joksikin pianonsoittofoorumiksi :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
PetSaid sanoi:
Ilmoittaudun kuopiolaisena :)

Minulla taitaa olla (liian) usein pakkispaita päällä, ihmiset alkavat luulemaan pakkotoistoa joksikin pianonsoittofoorumiksi :)

Pidä vaan paitaa päällä niin mä bongaan sut! :) Kunhan mä saan sen piponi niin en varmaan päästä pois ota. ;) Saako udella millä salilla treenaat? Itse kävin tänään vakoilemassa Gym99:llä ja näiltä näkymin sinne asetun treenaamaan. Tosiaan muutto on vielä vähän vaiheessa, toisin sanoen koti kaikkineen on jo Kuopiossa mutta työ pitää vielä kotipaikkakunnalla pari viikkoa. :down: Ja nyt kun olin pitkillä vapailla niin iski saakutin flunssa ja muuta mukavaa, mun kun piti käydä bongailemassa paikalliset salit.

(Oli muuten hyvät näkymät Gymillä heti alkuunsa, kyllä jos aina silmä lepää yhtä mukavasti niin mä muutan sinne asumaan! :lol2: )

Edit: kirnotusvireitä... :D

MerZi sanoi:
Joo hirveesti en oo törmäillyt, vain mutaman mimmin tiedän ja miittiä kehitellään hiljalleen. Olis mukava järkkäillä ihan yleinen pakkis-miitinki jos täältä lähiseudusta nyt löytyy innokasta porukkaa. Minä oon tämmönen "puuhamiesnainen", aina pitäis jotain olla järjestelemässä.. Mut tuo olis ihan ajattelemisen arvoinen juttu! Organisaattori löytyy kyllä jos joskus aletaan jotain tuommosta miettimään. :)

Miitti vaan Kuopijjoon. Kisskiss ja Bloo messissä. :rock: gym-99:lle vaan reenaamaan Merzi!

kisskiss sanoi:
Miitti vaan Kuopijjoon. Kisskiss ja Bloo messissä. :rock: gym-99:lle vaan reenaamaan Merzi!

Siistiä! :rock: Porukkaa vaan mukaan lisseeee!!!

Tehtäiskö silleen, et jos saatais toi mimmien miitinki ekana järjestettyä niin mietitään tätä sit vähän syksymmällä? Meinaan saattais mimmimiitingistäkin neidot innostua messiin uudemman kerran. Ainakin toivon niin!

Vitsi että ootan kun pääsen treenaamaan ja tapaamaan teitä kaikkia (toivottavasti) tulevia uusia kamuja! :haart:

Lissee offtopiccia, millaiset hinnat Gymillä?

_o/

minä jumppailen kanssa Kuopiossa ja 99:lle ois tarkotus kävästä tänään kortti hakemassa puoleksi vuodeksi näin aluksi...

Eli kyllähän täällä Kuopiolaisiakin on, mutta ku savolaiset on niin ujoja... :D

Kuopiolainen ilmoittautuu.
Kesän olen taukoillut, mutta käynnistelen taas työpaikan salilla ja aika usein myös Petosen saleilla.

Hox sanoi:
Mökkini on Somerolla niin kävin kattomassa minkälainen sali siellä on.

Ja kun näit sen ultramodernin rautaparatiisin, niin päätit tiätty muuttaa vakituisesti...
allnighte.gif

Tomi tuli juttelemaan meikälle kun olin Pakkiksen paita päällä Lintsillä viime kesänä. :hyper:

Offtopic : Boogiesta oli kotipaikkakuntani paikallislehdessä kuva Pakkiksen paita päällä jonkun yleisurheilujutun yhteydessä.

En tiedä kuka oli, mutta lauantaina oli Ankkarokissa päälavan anniskelualueen portilla jv:nä niin julmettu korsto että jos ei ollut pakkislainen niin johan on ihme. :lol2:

lazki sanoi:
Tomi tuli juttelemaan meikälle kun olin Pakkiksen paita päällä Lintsillä viime kesänä. :hyper:
Heh, niin taisin tehdä. Olen kyllä itse niin tuttavallinen persoona, että en ole tähän päivään mennessä kertaakaan jättänyt moikkaamatta Pakkis-paitaa tai muuhun Pakkis-tuotteeseen verhoiltua henkilöä. Tai no tossa vajaa pari kk sitten tuli Ruoholahden metroaseman edessä olevissa liikennevaloissa pari nuorukaista vastaan, joista toisella oli Pakkis-lippis. Oli kiire, joten en ehtinyt jäädä juttelemaan. Sorry boys. :D

MerZi sanoi:
Siistiä! :rock: Porukkaa vaan mukaan lisseeee!!!

Vitsi että ootan kun pääsen treenaamaan ja tapaamaan teitä kaikkia (toivottavasti) tulevia uusia kamuja! :haart:

Lissee offtopiccia, millaiset hinnat Gymillä?

Jees, teretulemast 99:lle Merzi ja Net Virgin :kippis1:

Oulussa Raksilan Euromarketissa klo. 16.50 pongattu about 2 metrinen, tumma hiuksinen, silmälasipäinen, PAKKIS-paitaan pukeutunut mieshenkilö. Mukana hällä oli noin puoli metriä lyhyempi naishenkilö!

Itse jonottelin kassalle, niin ei pääsy tarinoimaan.

Melekein kuopijosta, 15km keskustaan, en kyllä omista pakkispaitaa enkä oo kyllä muillakaan nähny. Reenaan "kellarisalilla".

Onhan täällä porukkaa Kuopiosta! :rock: Joskus kyllä treffataan, ihan oikeasti JOOKO!?

MerZi sanoi:
Onhan täällä porukkaa Kuopiosta! :rock: Joskus kyllä treffataan, ihan oikeasti JOOKO!?

Siitähän oli jo puhetta. Pitäkää te mimmit miitti ensiks, niin pidetään sitten yhteismiitti myöhemmin.

Percele sanoi:
Ja kun näit sen ultramodernin rautaparatiisin, niin päätit tiätty muuttaa vakituisesti...
allnighte.gif

No ei ole koolla pilattu, mutta hinta ei oo turhan kallis. Ja oikeen lepposa meininkin, kun ei oo koskaan täynnä. Maanantaisin vähän ruuhkasempaa.

Olipas off-topic meininki.
Treenaatko Percele ite Someron salilla? Siellä ei pahemmin pakkis-paidat pyöri. Parilla kaverilla on, mutta nääki käy harvemmin.

kisskiss sanoi:
Siitähän oli jo puhetta. Pitäkää te mimmit miitti ensiks, niin pidetään sitten yhteismiitti myöhemmin.

Joo pietään vaan jonkin sortin törmääminen... Kuhan aikataulusta sovitaan riittävän hyvissä ajoin.

Turussa, Kupittaan CM:n infotiskiin nojaili tiistaina sen kokoinen Pakkis-lippispäinen jässikkä, että pelkäsin tiskin sanovan työsopimuksen irti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom