Yhtä#Hauista
V.I.P.
- Ikä
- 38
Bongasin eilen Pakkislaisen:D Oon joskus ennenkin, Hevissä ollessa mutta aika harvinaista. Vaikka meitä on tuhansia ja tuhansia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh, pitää alkaa tekeen niin, että laitat fyrkat tilille ja mä heitän ikkunasta jauhot :DValtteri sanoi:Mikeä näkee lähes päivittäin ikkunasta kun se käy kauppansa edessä polttamassa parsaa.. :D
Mike sanoi:Heh, pitää alkaa tekeen niin, että laitat fyrkat tilille ja mä heitän ikkunasta jauhot :D
tokkopaisto sanoi:Mitä pohjoisemmaksi liikutaan helsinkistä, sitä varmempaa on ettei tuntemattomille mennä jutteleen muuta kuin vilunki mielessä.
Et olis. Omani sain tilauskilpailun palkintona reilu vuosi sitten ja treenikaverilla on toinen vieläkin aiemmin hankittu. Tosin treenikaveri Australiassa ja oma paita on tällä hetkelle hukassaace-oo- sanoi:En ole Roissa vielä kellään nähnyt Pakkispaitaa. Pitäisi varmaan hommata, olisinkohan ensimmäinen?
Ei sentään, mulla harvoin on pakkispaitaa, tosin pipo, lippis ja huppari on usein käytössä(pipo ja lippis toki eriaikaan päässä :D)inflames sanoi:Heijastuma ikkunasta? :D
rocky6 sanoi:Porin bobbylla käy aina joskus yksi kaveri treenaamassa pakkispaidassa. Ikää arviolta 25-30v..pitänyt monta kertaa käydä jututtamassa mutta ei ole vaan saanut aikaiseksi :(
Mr.Referee sanoi:Ite en oo viel bongannut pakkis-paitaa bobbystä. täytyy varmaan alkaa bongaileen.. ja ite ei oo vielä saanut aikaiseksi tilata sitä pakkis-paitaa... :(
rocky6 sanoi:Porin bobbylla käy aina joskus yksi kaveri treenaamassa pakkispaidassa. Ikää arviolta 25-30v..pitänyt monta kertaa käydä jututtamassa mutta ei ole vaan saanut aikaiseksi :(
Juu, ens kuussa otetaan taas kauppaan niitä. Olivat kovin suosittuja, mutta ei niitä kukaan kesällä tilaa.Pikkuhannu sanoi:Tämä on ehkä hiukan ,mutta kuitenkin:
Mistä saa pakkiksen pipoja??? Alkaa tuo talvi lähestyä ja kaljua palella... :curs:
Vai onko ne jotain sesonkituotteita...
Paholainen sanoi:En ole minäkään nähnyt bobbyllä vielä yhtään pakkis-paitaa, vaikka pari vuotta on siellä jo tullut käytyä. No, ehkä parempi niin, kaveri varmaan vetäisi suoraan pleksiin jos joku hikinen läski kynis tulisi sille jotain selittämään :lol2:
Mr.Referee sanoi:Täytyy varmaan käydä hakemassa paita kaupasta ens viikolla ku helsingin suuntaan menossa. Mut silti voi hukkua massaan siellä bobbyssä...
japa sanoi:Tuntuu että Kuopiosta on aika vähän porukka täällä.