Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Drugsta sanoi:
Niin, tosiaan näinhän minäkin Pakkis-huppparilla varustetun nuoren miehenalun salilla (Gym99) tässä muutama päivä sitten.

Jos hänellä ei ollut silmälaseja niin se olin minä! :evil: Sanohan jotain jos bongaat joskus uusiks!

Oon Oulussa bongannu aika helvetin monesti semmosen ison jättiläisen joka on ilmeisesti aikamoinen pakkisfani. On pakkishupparia, pipoa ja t-paitaa. Katseemme ovat kohdanneet aika useasti, mutta emme vielä ole päässyt sille seuraavalle asteelle. Ehkä vielä joskus... sanon sinulle "moi".

Huomenna se tapahtuu. Nimittäin MerZi tekee neitsyttreeninsä Gymillä! :rock:

raipat sanoi:
No ei ole koolla pilattu, mutta hinta ei oo turhan kallis. Ja oikeen lepposa meininkin, kun ei oo koskaan täynnä. Maanantaisin vähän ruuhkasempaa.

Olipas off-topic meininki.
Treenaatko Percele ite Someron salilla? Siellä ei pahemmin pakkis-paidat pyöri. Parilla kaverilla on, mutta nääki käy harvemmin.

En ole Percele, mutta treenaan Somerolla kyllä. Ainoot Pakkispaidat mitä oon nähny on mä ja yksi kaveri. Muita somerolaisia?

lazki sanoi:
Offtopic : Boogiesta oli kotipaikkakuntani paikallislehdessä kuva Pakkiksen paita päällä jonkun yleisurheilujutun yhteydessä.

Etkö huomannut aiempia viestejä? Tuosta keskusteltiin jo, olettaen siis että kyseessä oli joko Soisalon Seutu tai Varkauden lehti. Voihan se olla että Boogie innostunut posettamaan pakkispaidassa useammassakin lehdessä! ;)

MerZi sanoi:
Huomenna se tapahtuu. Nimittäin MerZi tekee neitsyttreeninsä Gymillä! :rock:

Tervetuloa! Tänään bongattu gym-99:llä noin klo. 17.00 pakkispaitainen punttimimmi!

MerZi sanoi:
Etkö huomannut aiempia viestejä? Tuosta keskusteltiin jo, olettaen siis että kyseessä oli joko Soisalon Seutu tai Varkauden lehti. Voihan se olla että Boogie innostunut posettamaan pakkispaidassa useammassakin lehdessä! ;)

Joo, tuolla näytti olevan että Varkauden lehdessä oli kuva. Soisalon Seudussa oli myöskin kuva, saatto olla sama kuva mutta piti nyt kovistella. :)

RiBs sanoi:
Ja kisskiss oli vetää haukka/ojentaja reenii :rock:

Kylläkyllä, mutta kukas sinä oot?

Vähän :offtopic: mut vaimo oli bongannut tässä alkukesästä duunissaan
asiakkaan ( joku vanha patu) päällä t-paidan, jossa oli selkäpuolella ollut
ensin boosmannin logo ja alapuolella pakkiksen urli.

Feikki vai onko pakkis ollut sponssaamassa jotain häppeningiä??

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom