Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
MerZi sanoi:
Minä jo Mikeltä tiedustelin Pakkis-pipojen saatavuutta, ajattelin hankkia sellaisen niin sitten kun talsii lettipäinen MerZi jossain Kuopion kiemuroissa vastaan pakkispipo päässä niin nykäiskää hihasta! :)

Tuntuu että Kuopiosta on aika vähän porukka täällä.

Olisi muuten aika jees toiminto jos jäsenet valikosta saisi porukan haettua myös paikkakunnan mukaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
japa sanoi:
Tuntuu että Kuopiosta on aika vähän porukka täällä.

Olisi muuten aika jees toiminto jos jäsenet valikosta saisi porukan haettua myös paikkakunnan mukaan.

Niin ois joo ja sit jos vaikka jonnekin jäsentietoihin vois lisätä oman salin!

MerZi sanoi:
Minä jo Mikeltä tiedustelin Pakkis-pipojen saatavuutta, ajattelin hankkia sellaisen niin sitten kun talsii lettipäinen MerZi jossain Kuopion kiemuroissa vastaan pakkispipo päässä niin nykäiskää hihasta! :) Hirveesti en oo Pakkotoiston porukkaa tavannut, mitä nyt Fitness Expossa ja sitten paikallisella salilla yks nuori mies.

Oliko tämä nuori mies gym99:llä? Oliko pakkishuppari päällä?

MerZi sanoi:
Minä jo Mikeltä tiedustelin Pakkis-pipojen saatavuutta, ajattelin hankkia sellaisen niin sitten kun talsii lettipäinen MerZi jossain Kuopion kiemuroissa vastaan pakkispipo päässä niin nykäiskää hihasta! :) Hirveesti en oo Pakkotoiston porukkaa tavannut, mitä nyt Fitness Expossa ja sitten paikallisella salilla yks nuori mies.

Eihän sali ollu gym99? Pakkishuppari?

kisskiss sanoi:
Eihän sali ollu gym99? Pakkishuppari?

Tuohon en osaa vastata, mutta off-topicina sanon, että kisskiss sun signature on häiritsevä. Meni hetki kelaillessa, että mitäs vittua kun oli quotea ja värejä ja ties mitä, meinasin sotkea threadiin tuon. Ei hyvä.

ladakuski sanoi:
Bongasin pari viikkoa sitten Someron monitoimitalolla jonkun joka käytti pakkis paitaa.

Luultavasti en ollut minä, mutta miksikäs Someron pienellä hallilla oot ollu kun Helsingistä taidat itse olla? :)

e: luultavasti joku mun isoista kavereista :evil:

Henkka79 sanoi:
Ei varsinainen bongaus, mutta Jari "Boogie" Mustonen oli tän päivän Warkauden lehdessä kuvassa pakkispaita päällä.

Mä huomasin saman. :) Jos ei Henkka79 muista niin minäkin voin skannata ton Mikelle.

Mike sanoi:
Juu, skannaus ja mailiin. Vois alkaa kerään kaikkia missä pakkis on mainittuna.

Oolrait. Laitan viimeistään huomenna, ellet jo sitten ole saanut noita vähintään triplana. :D

offtopikkia: Mutta ketäs muita "julkkiksia" pakkiksella kirjottelee? Pöyhösen oon ainaki jossain threadeissa nähny mainittavan ja on niitä varmaan muitaki ... Nikkejä ei toki tarvi eikä pidäkkään mainita.

Integrandi sanoi:
Hannibal on muutamien kyseenalaisten lähteiden mukaan Paavo Väyrynen.
Oli näköjään huono idea? :lol2: Mutt saitpa ainaki toll postauksella meidän perheen hereille :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom