Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Yussi sanoi:
Vähän :offtopic: mut vaimo oli bongannut tässä alkukesästä duunissaan
asiakkaan ( joku vanha patu) päällä t-paidan, jossa oli selkäpuolella ollut
ensin boosmannin logo ja alapuolella pakkiksen urli.

Feikki vai onko pakkis ollut sponssaamassa jotain häppeningiä??
Ei ole feikki. Boosman sponsoroi yhden satsin paitoja joskus siihen aikaan, kun isoisä olkiprotskua osti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kisskiss sanoi:
Jos hänellä ei ollut silmälaseja niin se olin minä! :evil: Sanohan jotain jos bongaat joskus uusiks!

Höh.. mäkin näin tänään sellasen jolla oli silmälasit ja huppari... eli et ollu sää.

Meinasin huudella kuntopyörän päältä rivouksia sille, mutta livahti johonkin salin takaosaan....

Net Virgin sanoi:
Höh.. mäkin näin tänään sellasen jolla oli silmälasit ja huppari... eli et ollu sää.

Meinasin huudella kuntopyörän päältä rivouksia sille, mutta livahti johonkin salin takaosaan....

Tunnen hänet... Samassa koulussa ollaan, mutta en tiedä sen nikkiä palstalla. :rolleyes:

sunnuntaina iltapäivällä jossain Helsingin ja Porin välillä huoltoasemalla Hesburgerin tiskillä näkyi iso Pakkispaita...

ja tänään sain ajo-ohjeita Toppilassa pojilta jotka ehkä saattaisivat joskus käväistä täälläkin....

Kuka tunnustaa?
1. 2.

Tossa kakkoskuvassa näkyis käsi tekevän miehille ominaista refleksinomaista hakuliikettä, joka usein liittyy tilanteeseen, jossa ainakin luullaan tehtävänsä lähikontaktia vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa.

Lauantaina forumissa käveli joku metallimiehen näköinen kaiffari pakkispaita päällänsä. Joku kaunis nainen siinä vierellä mennä jolkotteli, tosin ilman pakkispaitaa.

Myth sanoi:
Lauantaina forumissa käveli joku metallimiehen näköinen kaiffari pakkispaita päällänsä. Joku kaunis nainen siinä vierellä mennä jolkotteli, tosin ilman pakkispaitaa.
Paljon mahdollista että olin mä. Siinä tapauksessa jää tuskin hirveesti epäilyksen sijaa jos sillä epelillä oli musta rätti päässä.

Ja sikäli kun olin mä niin kiva jos säkin tykkäät minun eukon ulkonäöstä.

Tupla-J sanoi:
Paljon mahdollista että olin mä. Siinä tapauksessa jää tuskin hirveesti epäilyksen sijaa jos sillä epelillä oli musta rätti päässä.

Ja sikäli kun olin mä niin kiva jos säkin tykkäät minun eukon ulkonäöstä.

Joo, kyllä sitten varmaan olit sinä. Lauantai ilta osin tuhosi jo aivosolut, mutta varmastikin oli huivi päässä.

Täähän on vähän samanlaista kun julkkisten bongailu.

Mike sanoi:
Vähän mä diggaan kun jengi pitää pakkiskamoja päällänsä. Oon ihan otettu aina kun nään jollain tän projektin vaatetusta.
Mä olen ostanut pakkispaidan jo aikoja sitten, mutta en ole sitä vielä julkisesti uskaltanut pitää. Jätkä kuitenkin suuttuis jos mä tuhoan teidän brändin uskottavuuden.

Hellion sanoi:
Mä olen ostanut pakkispaidan jo aikoja sitten, mutta en ole sitä vielä julkisesti uskaltanut pitää. Jätkä kuitenkin suuttuis jos mä tuhoan teidän brändin uskottavuuden.

Itse ajattelin tilata hupparin kun tulee, kai sitä tällaiset sunnuntaiurheilijatkin saa käyttää pelkkien isojen "bodarien" sijaan :) Ihan salille asti ajattelin mennä se päällä! ;)

nyt lähti pakkispaita tilaikseen :rock: tuli toi vip jäsenyyskin maksettua viimeyönä :D onko niitä numeroituja paitoja vielä myynnissä? jos on niin mis numeros mennään? :worship:

Bongattu nuori, Pakkis-lippikseen ja -huppariin sonnustautunut mieshenkilö Mikkelin Prisman edustalla tänään klo 14.05 sullomassa mäyräkoiraa reppuun. :kippis1:

nimim. katseemme eivät yrityksestä huolimatta kohdanneet....

vilma-liina sanoi:
Bongattu nuori, Pakkis-lippikseen ja -huppariin sonnustautunut mieshenkilö Mikkelin Prisman edustalla tänään klo 14.05 sullomassa mäyräkoiraa reppuun. :kippis1:

nimim. katseemme eivät yrityksestä huolimatta kohdanneet....

Kauheeta eläinrääkkäystä tuommonen touhu, olisit ihmeessä puuttunut tilanteeseen ja vapauttanut sen poloisen mäyriksen. :D
Ja ettei menisi ihan :offtopic: niin vilma-liinan olen tainnut joskus bongata Mikkelin yöelämässä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom