Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saatoin olla jopa minä, jos oli vasen poski mukavasti turvoksissa niin sitten varmasti olin minä :Dsmouk sanoi:Bongattu tänään p-pipoinen mies Helsingissä, rättiliikkessä Aleksi 13. Kello taisi olla jotain 12.40. Tunnustuksia?
Jizzy sanoi:Tänää bongattu pakkispipoon sonnustaunut mieshenkilö espoonlahden uudessa S-marketissa, klo: 14.20. Hemmo vaikutti vittuuntuneelta, olikohan hidas kassajono syypää siihen ? TUNNUSTA !:D
AM sanoi:Suht pitkä kaveri nahkatakki päällä ? Taisi olla nimim. Wiple. Ilmestynee tänne itse vahvistamaan bongin joskus.
Jizzy sanoi:Jep, sama tyyppi
Hummerivirta sanoi:Saatoin olla jopa minä, jos oli vasen poski mukavasti turvoksissa niin sitten varmasti olin minä :D
Ai perkele... sinnekö ne jäikin. Älä vie - haen heti.Integrandi sanoi:Yksinäinen pakkissheikkeri (ja treenivihko vieressä) jöpöttänyt jo viidettä päivää putkeen TTY:n pukuhuoneessa. Jos ei omistaja kohta hae sitä niin otan kotiin hoiviin
Larzan sanoi:jhulmi pongattu hipposhallilta harjoittelemassa sumo-maven tekniikkaa...
Juu, Jokke kävi hakemassa Blastia ja kasvaa sillä kuin hirvi. Kertoi leffakuulumisia kun siinä tunnin turistiin porukalla. Mukava mies.Boxer-83 sanoi:Bongattu Jouko Ahola tänään Pakkotoisto-kaupan edestä, muutaman MassBlast-ämpärin kanssa. Taisi kello olla 13:00.
Mike sanoi:Juu, Jokke kävi hakemassa Blastia ja kasvaa sillä kuin hirvi. Kertoi leffakuulumisia kun siinä tunnin turistiin porukalla. Mukava mies.
Btw. kevään aikana tulee legendaarista kuvaa kun menen kuvaamaan Joken treenin.