Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Tänää bongattu pakkispipoon sonnustaunut mieshenkilö espoonlahden uudessa S-marketissa, klo: 14.20. Hemmo vaikutti vittuuntuneelta, olikohan hidas kassajono syypää siihen ? TUNNUSTA !:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yksinäinen pakkissheikkeri (ja treenivihko vieressä) jöpöttänyt jo viidettä päivää putkeen TTY:n pukuhuoneessa. Jos ei omistaja kohta hae sitä niin otan kotiin hoiviin :)

Bongattu tänään p-pipoinen mies Helsingissä, rättiliikkessä Aleksi 13. Kello taisi olla jotain 12.40. Tunnustuksia?

smouk sanoi:
Bongattu tänään p-pipoinen mies Helsingissä, rättiliikkessä Aleksi 13. Kello taisi olla jotain 12.40. Tunnustuksia?
Saatoin olla jopa minä, jos oli vasen poski mukavasti turvoksissa niin sitten varmasti olin minä :D

Ysin pintaan I-junassa pakkispipo nähty, lippu oli menny vanhaks-!

Timba79 Isoisäni hautajaisissa.

Noh, tuo on lähes valhetta. Mutta se pappi oli Timban kaksoisolio, paitsi niska oli |-|, kun timballa on |-----------|. Toisin sanoen kynisversio Timbasta. :lol2:

Hummerivirta sanoi:
Saatoin olla jopa minä, jos oli vasen poski mukavasti turvoksissa niin sitten varmasti olin minä :D

Saattoi ollakkin poski turvoksissa kun tarkemmin miettii. Oli niin pikainen vilahdus ettei kunnolla ehtinyt näkemään..

Integrandi sanoi:
Yksinäinen pakkissheikkeri (ja treenivihko vieressä) jöpöttänyt jo viidettä päivää putkeen TTY:n pukuhuoneessa. Jos ei omistaja kohta hae sitä niin otan kotiin hoiviin :)
Ai perkele... sinnekö ne jäikin. Älä vie - haen heti. :)

Ainiin, maanantai-iltana Kuopiossa Kuopio-hallilla kaverini mukaan bongattu nuori mies, jolla oli pakkis-rannetuet tms. Säädettiin painojen kanssa smithissä, eli kasattiin 1,25kg:n painoista ja 2,5kg:sta kymmenen kiloa, epäkkäitä tehtiin. Ilmeisesti kyseinen pakkislainen tarjosi kymppiä sen jälkeen kun oltiin saatu kasattua se pikkupainoista :lol2:

Larzan sanoi:
jhulmi pongattu hipposhallilta harjoittelemassa sumo-maven tekniikkaa...

Bongattu Larzan tekemässä monnarilla mavea, kyykkyä, penaa jne ;)

Enemmänkin tein nopeusvoimamavea vaikka näytti varmaan tosiaan enemmän tekniikkareenille :)

Itse bongasin jonkun Pakkis-pipoisen kaverin mestiksen pelissä telkkarista! Eli peli on Mikkelin Jukurit vs. Vaasan Sport ja voitte katsoa vielä 10 min siitä pelistä livenä Urheilukanavalla.:rock:

Boxer-83 sanoi:
Bongattu Jouko Ahola tänään Pakkotoisto-kaupan edestä, muutaman MassBlast-ämpärin kanssa. Taisi kello olla 13:00.
Juu, Jokke kävi hakemassa Blastia ja kasvaa sillä kuin hirvi. Kertoi leffakuulumisia kun siinä tunnin turistiin porukalla. Mukava mies.

Btw. kevään aikana tulee legendaarista kuvaa kun menen kuvaamaan Joken treenin.

Hohhoh... Ripe bongasi mut Wolffilla tänään, tosin itse olin luullut Ripeä aivan täysin eri ihmiseksi. Noh, tulipahan taas yksi samalla salilla käyvä pakkislainen silti kaapista ulos. ;)

Mike sanoi:
Juu, Jokke kävi hakemassa Blastia ja kasvaa sillä kuin hirvi. Kertoi leffakuulumisia kun siinä tunnin turistiin porukalla. Mukava mies.

Btw. kevään aikana tulee legendaarista kuvaa kun menen kuvaamaan Joken treenin.

Kuvaako se nyt jotain? Mitä? KERRO HETI:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom